Головна Райдержадміністрація Розпорядження голови РДА 2018 Березень № 153 26 березня 2018 року "Про організацію проведення у 2018 році у апараті та структурних підрозділах Сквирської районної державної адміністрації першого туру щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець"
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Квітень 2018
П В С Ч П С Н
            1
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

№ 153 26 березня 2018 року "Про організацію проведення у 2018 році у апараті та структурних підрозділах Сквирської районної державної адміністрації першого туру щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець" Друк
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

Про організацію проведення у 2018 році
у апараті та структурних підрозділах

Сквирської районної державної адміністрації

першого туру щорічного Всеукраїнського конкурсу

"Кращий державний службовець"

Відповідно до законів України "Про державну службу", "Про місцеві державні адміністрації", на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 року № 1152 "Про проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець", наказу Національного агентства України з питань державної служби від 15 лютого 2018 року № 49 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець", розпорядження голови Київської облдержадміністрації від 19 березня 2018 року № 155 "Про організацію проведення у 2018 році у місцевих органах виконавчої влади Київської області першого туру щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець":

1. Провести у березні-квітні 2018 року в апараті та структурних підрозділах Сквирської райдержадміністрації перший тур щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець" (далі – перший тур конкурсу).

2. Утворити організаційний комітет з проведення у 2018 році в апараті та структурних підрозділах Сквирської райдержадміністрації першого туру щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець" (далі - організаційний комітет) згідно з додатком.

3. Затвердити Положення про організаційний комітет з проведення у 2018 році в апараті та структурних підрозділах Сквирської райдержадміністрації першого туру щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець", що додається.

4. Керівникам структурних підрозділів Сквирської райдержадміністрації у триденний термін довести до відома підпорядкованих державних службовців умови та порядок проведення першого туру конкурсу та сприяти якнайширшому їх залученню до участі у конкурсі.

5. Організаційному комітету:

5.1. Забезпечити проведення першого туру конкурсу згідно з Порядком проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець", затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 року № 1152, та Методичними рекомендаціями щодо проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець", затвердженими наказом Національного агентства України з питань державної служби від 21 лютого 2018 року № 49.

5.2. До 27 квітня 2018 року подати Міжрегіональному управлінню Національного агентства України з питань державної служби у місті Києві, Київській, Чернігівській та Черкаській областях:

1) копії всіх документів переможців першого туру конкурсу, передбачених Порядком проведення конкурсу, разом з другим примірником оригіналу протоколу підведення підсумків та визначення переможців, а також копіями виконаних переможцями першого туру завдань;

2) інформацію щодо висвітлення результатів проведення першого туру конкурсу на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, у районній газеті "Вісник Сквирщини" разом з копіями статей (відео-, аудіозаписів).

6. Забезпечити висвітлення інформації про початок та результати проведення першого туру конкурсу на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керівника апарату Сквирської райдержадміністрації Салтанюка В.Л.

Голова адміністрації В.В. Галюк


Додаток

до розпорядження голови

Сквирської районної

державної адміністрації

26 березня 2018 року № 153

С К Л А Д

організаційного комітету з проведення у 2018 році в апараті та структурних підрозділах Сквирської районної державної адміністрації першого туру щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець"

Салтанюк

Віктор Леонідович

керівник апарату райдержадміністрації,

голова Організаційного комітету;

Хлєбік

Ольга Юріївна

головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації, заступник голови

Організаційного комітету;

Юрчук

Олена Аркадіївна

начальник відділу управління персоналом

та організаційної роботи апарату райдержадміністрації,

секретар Організаційного комітету;

Члени організаційного комітету:

Буланова

Світлана Олександрівна

завідувач юридичного сектору апарату райдежадміністації;

Войнілович

Ірина Антонівна

начальник загального відділу апарату райдержадміністрації;

Бондарчук

Катерина Федорівна

редактор районної газети "Вісник Сквирщини" (за згодою);

Рогоза

Надія Анатоліївна

начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації;

Сиворакша

Микола Васильович

начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації;

Ульянова

Марія Василівна

начальник управління фінансів райдержадміністрації;

Центило-Гіптенко

Олеся Леонідівна

начальник відділу культури, релігій, туризму, молоді та спорту райдержадміністрації.

Керівник апарату райдержадміністрації В.Л. Салтанюк

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

Сквирської райдержадміністрації

26 березня 2018 року № 153

П О Л О Ж Е Н Н Я

про організаційний комітет з проведення у 2018 році

в апараті та структурних підрозділах Сквирської районної державної адміністрації першого туру щорічного Всеукраїнського конкурсу

"Кращий державний службовець"

1. Організаційний комітет з проведення у 2018 році в апараті в апараті та структурних підрозділах Сквирської районної державної адміністрації першого туру щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець" (далі – організаційний комітет) є колегіальним органом, який утворюється головою Сквирської районної державної адміністрації з метою організації проведення в апараті та структурних підрозділах Сквирської районної державної адміністрації першого туру щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець" (далі – перший тур конкурсу).

2. У своїй діяльності організаційний комітет керується Конституцією та законами України, актами Президента України, постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 року № 1152 "Про проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець", наказом Національного агентства України з питань державної служби від 21 лютого 2018 року № 49 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець", іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.

3. Основними принципами роботи організаційного комітету є:

1) додержання вимог чинного законодавства;

2) об’єктивність та неупередженість членів організаційного комітету в ході проведення першого туру конкурсу;

3) колегіальність у прийнятті рішень та їх обґрунтованість;

4) рівність усіх учасників;

5) незалежність членів організаційного комітету (недопущення втручання в діяльність організаційного комітету посадових осіб будь-яких органів державної виконавчої влади, а також державних службовців, які беруть участь у першому турі конкурсу).

4. Основними завданнями організаційного комітету є організація проведення в апараті та структурних підрозділах Сквирської районної державної адміністрації першого туру конкурсу та визначення його переможців.

5. Організаційний комітет відповідно до покладених на нього завдань:

1) організовує проведення першого туру конкурсу;

2) приймає та розглядає документи, які подаються державними службовцями для участі у першому турі конкурсу;

3) приймає рішення про надання або відмову у наданні згоди на участь у першому турі конкурсу та інформує про прийняті рішення державних службовців, які претендують на участь у ньому;

4) забезпечує збереження конфіденційності завдань конкурсу;

5) організовує проведення комплексного тестування учасників першого туру конкурсу на знання Конституції України, законодавства про державну службу, повноважень обласної державної адміністрації, посадових обов’язків державного службовця і виконання учасниками практичних завдань конкурсу;

6) приймає рішення щодо підсумків проведення першого туру конкурсу та визначення його переможців;

7) взаємодіє з Міжрегіональним управлінням Національного агентства України з питань державної служби у місті Києві, Київській, Чернігівській та Черкаській областях з питань проведення першого туру конкурсу;

8) забезпечує передачу відповідних матеріалів та документів першого туру конкурсу до Міжрегіонального управління Національного агентства України з питань державної служби у місті Києві, Київській, Чернігівській та Черкаській областях;

9) вносить керівнику апарату облдержадміністрації пропозиції щодо заохочення переможців першого туру конкурсу;

10) організовує роботу щодо висвітлення ходу проведення та результатів першого туру конкурсу на офіційному веб-сайті Сквирської районної державної адміністрації.

6. Основною формою роботи організаційного комітету є засідання, які проводяться у строки, визначені головою організаційного комітету.

7. Організовує роботу та головує на засіданнях організаційного комітету його голова, у разі його відсутності – заступник голови організаційного комітету.

8. Голова організаційного комітету:

1) здійснює загальне керівництво організаційним комітетом;

2) скликає засідання організаційного комітету та визначає час і місце їх проведення;

3) головує на засіданнях організаційного комітету;

4) дає доручення, які є обов’язковими для виконання членами організацій­ного комітету;

5) організовує підготовку документів для розгляду на засіданнях організа­ційного комітету.

9. Секретар організаційного комітету забезпечує виконання доручень голови організаційного комітету, здійснює підготовку протоколів, а також інших документів, які подаються на розгляд комітету, а також забезпечує зберігання всіх документів та матеріалів, пов’язаних із проведенням першого туру конкурсу.

10. Засідання організаційного комітету вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менш як 2/3 його членів.

11. Рішення організаційного комітету приймаються простою більшістю голосів присутніх на засіданнях членів організаційного комітету.

У разі рівного розподілу голосів, голос головуючого на засіданні організаційного комітету є вирішальним. Кожен член комітету має право письмово або усно викласти (озвучити) окрему думку.

12. Усі рішення організаційного комітету приймаються шляхом відкри­того голосування.

13. Рішення організаційного комітету оформлюються протоколами, що підписує голова організаційного комітету, заступник голови, секретар та члени організаційного комітету.

14. Рішення організаційного комітету оскарженню не підлягають.

Керівник апарату

райдержадміністрації В.Л. Салтанюк

Переглядів: 90
 

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack