Головна Райдержадміністрація Розпорядження голови РДА 2014 Липень № 302 08 липня 2014 року " Про районну комісію з питань евакуації"
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Жовтень 2014
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Друк
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

СКВИРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

08 липня 2014 року                                                                                                № 302

Про районну комісію з питань евакуації

 

 

Відповідно до Закону України «Про місцеві  державні  адміністрації», Кодексу цивільного захисту України, Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 року № 841 та розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 28.05.2014 № 105 «Про обласну комісію з питань евакуації»:

 

1. Утворити районну комісію з питань евакуації, як тимчасовий орган з евакуації Сквирської районної державної адміністрації.

 

2. Затвердити посадовий склад районної комісії з питань евакуації,  згідно з додатком.

 

3. Затвердити Положення про районну комісію з питань евакуації,  що додається.

 

 

 

 

Голова адміністрації А.П. Чичикало

 

Додаток

 

до розпорядження голови

адміністрації

 

08.07.2014_ №302

ПОСАДОВИЙ СКЛАД

районної комісії з питань евакуації

заступник голови райдержадміністрації, голова комісії

начальник відділу з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, заступник голови комісії

провідний спеціаліст відділу з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства райдержадміністрації,  секретар комісії

Члени комісії:

заступник начальника управління соціального захисту населення                              райдержадміністрації

заступник начальника управління фінансів райдержадміністрації

заступник  головного лікаря Сквирської центральної районної лікарні

заступник  головного лікаря Сквирського центру первинної медико-санітарної допомоги

головний спеціаліст управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

головний спеціаліст відділу економічного розвитку райдержадміністрації

головний спеціаліст відділу освіти райдержадміністрації

головний спеціаліст сектору культури райдержадміністрації

представник ДП «Сквирський хлібозавод» (за згодою)

представник  управління ветеринарної медицини в Сквирському районі (за згодою)

представник відділу Держземагентства у Сквирському районі (за згодою)

представник Сквирського РС ДСНС України в Київській області (за згодою)

представник Сквирського РВ МВС України в Київській області (за згодою)

представник відділу статистики у Сквирському районі (за згодою)

представник станції «Сквира» відокремленого підрозділу Козятинської дирекції залізничних перевезень Державного територіально-галузевого об’єднання «Південно-Західна залізниця» (за згодою)

представник цеху телекомунікаційних послуг № 9 КОФ ВАТ «Укртелеком» (за згодою)

представник філії «Сквирського районного дорожнього управління» ДП Київське дорожнього управління ВАТ ДАК автомобільні дороги України (за згодою)

член правління Сквирської районної спілки споживчих товариств (за згодою)

 

 

Керівник апарату адміністрації В.Л. Салтанюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації

 

08.07.2014_ №302

 

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про районну комісію з питань евакуації

 

1. Положення про районну комісію з питань евакуації (далі - Положення) розроблене відповідно до Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 № 841.

Районна комісія з питань евакуації (далі – евакокомісія) є тимчасовим органом з евакуації районної державної адміністрації, який утворюється головою районної державної адміністрації для планування, підготовки та проведення на районному рівні евакуації, підготовки населення до здійснення заходів з евакуації, підготовки органів з евакуації до виконання завдань, здійснення контролю за підготовкою проведення евакуації, приймання і розміщення евакуйованого населення, матеріальних і культурних цінностей під час здійснення заходів з організованого вивезення (виведення) населення із зон можливого впливу наслідків надзвичайної ситуації або надзвичайної ситуації техногенного чи природного характеру і розміщення його поза зонами дії вражаючих факторів джерел надзвичайної ситуації у разі виникнення безпосередньої загрози життю та заподіяння шкоди здоров’ю населення, а також заходів з евакуації матеріальних і культурних цінностей, якщо виникає загроза їх пошкодження або знищення в мирний час та в особливий період.

Евакокомісія підпорядковується голові райдержадміністрації як начальнику місцевої ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту.

 

2. Евакокомісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації,  розпорядженнями голови райдержадміністрації і цим Положенням.

 

3. Основними завданнями евакокомісії є: планування, підготовка та проведення на районному рівні евакуації, підготовка населення до здійснення заходів з евакуації, підготовка органів з евакуації до виконання завдань, здійснення контролю за підготовкою проведення евакуації, приймання і розміщення евакуйованого населення, матеріальних і культурних цінностей поза зонами дії вражаючих факторів джерел надзвичайної ситуації.

 

4. Евакокомісія відповідно до покладених на неї завдань разом із відповідними евакуаційними органами і спеціалізованими службами цивільного захисту району здійснює:

планування евакуації населення;

організацію оповіщення, евакуації та прибуття на збірні пункти евакуації непрацюючого населення, зокрема інвалідів з ураженням органів зору, слуху, опорно-рухового апарату, розумовою відсталістю, психічними розладами за місцем проживання;

підготовку населення до евакуаційних заходів;

підготовку підпорядкованих евакуаційних органів до виконання завдань;

контроль за підготовкою та розподілом усіх видів транспортних засобів для забезпечення евакуаційних перевезень;

визначення станцій для посадки (висадки) населення;

визначення маршрутів руху населення пішки;

практичне проведення евакуації населення;

приймання евакуйованого населення та ведення його обліку за об’єктами;

контроль за розміщенням і життєзабезпеченням евакуйованого населення;

інші функції, що випливають у разі підготовки та проведення евакуаційних заходів.

 

5. Евакокомісія має право:

одержувати від структурних підрозділів райдержадміністрації, міськсільвиконкомів районних підприємств, установ та організацій, матеріали і документи, необхідні для вирішення покладених на неї завдань;

здійснювати контроль за роботою підпорядкованих евакуаційних органів.

 

6. Евакокомісію очолює заступник голови райдержадміністрації, який згідно з розподілом обов’язків відповідає за планування та організацію проведення евакуації, приймання і розміщення населення району. Секретарем  евакокомісії призначається працівник структурного підрозділу райдержадміністрації з питань цивільного захисту, який відповідає за планування евакуації населення.

Посадовий склад комісії затверджується розпорядженням голови райдержадміністрації.

Персональний склад комісії затверджується за дорученням голови райдержадміністрації головою евакокомісії на основі пропозицій від структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в районі та об’єктів, розташованих на території району.

 

7. У невідкладних випадках, з метою належного забезпечення проведення евакуаційних заходів, у складі евакокомісії можуть утворюватись оперативні групи, що розпочинають свою роботу з моменту прийняття рішення про проведення евакуації населення, завдання і повноваження яких визначаються головою евакокомісії виходячи із цього Положення.

На оперативну групу (оперативні групи) за рішенням керівника евакокомісії можуть покладатись функції збірних пунктів евакуації.

Оперативна група (оперативні групи) забезпечуються мобільними засобами зв’язку та необхідним транспортом.

 

8. Голова евакокомісії підпорядковується голові районної державної адміністрації – начальнику місцевої ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, особисто керує роботою евакокомісії і відповідає за планування, організацію та проведення евакуаційних заходів.

Голова евакокомісії:

здійснює керівництво діяльністю евакокомісії, визначає ступінь відповідальності посадових осіб евакокомісії;

організовує роботу евакокомісії з розроблення Плану евакуації населення району у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій;

організовує надання допомоги евакуйованому населенню з питань забезпечення його життєдіяльності та соціального захисту;

здійснює керівництво евакуаційними органами при проведенні евакуації  населення;

віддає у межах своїх повноважень розпорядження з питань евакуації населення, що є обов’язковими для виконання всіма органами управління та керівниками об’єктів господарювання незалежно від форм власності.

 

9. Заступник голови евакокомісії відповідає за своєчасність і якість розроблення планів евакуації населення, графічних документів, контролю за ходом евакуації та розміщення населення і матеріальних цінностей в безпечному районі, організацію роботи евакокомісії з різних умов обстановки тощо.

При проведенні евакуації координує діяльність оперативних груп, що входять до її складу.

Під час відсутності голови евакокомісії виконує його обов’язки.

 

10. Обов’язки заступника голови, секретаря, членів евакокомісії та персональний склад оперативної (оперативних) груп визначається головою евакокомісії.

 

11. Організаційною формою роботи евакокомісії  є засідання, що проводяться у разі потреби.

Засідання евакокомісії проводиться головою евакокомісії або його заступником.

Засідання евакокомісії є правомочним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини кількості її членів.

 

12. Рішення евакокомісії приймаються більшістю голосів присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого.

Рішення евакокомісії оформляються протоколом, який підписує голова та секретар евакокомісії.

Рішення евакокомісії є обов’язковими для структурних підрозділів райдержадміністрації, районних підприємств, установ і організацій, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

 

13. Організаційно-технічне забезпечення роботи евакокомісії здійснюєть-ся структурним підрозділом з питань цивільного захисту  райдержадміністрації.

 

 

 

Керівник апарату адміністрації В.Л. Салтанюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 959
 

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack