Головна Райдержадміністрація Розпорядження голови РДА 2019 Серпень №186 28 серпня 2019 року "Про утворення комісії з перегляду нормативно-правових актів"
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Вересень 2019
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

№186 28 серпня 2019 року "Про утворення комісії з перегляду нормативно-правових актів" Друк
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

Про утворення комісії з перегляду

нормативно-правових актів

Відповідно до статей 6, 13, 39, 41 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» (із змінами), на виконання Указу Президента України від 3 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (із змінами), для належної організації роботи із забезпечення постійного перегляду нормативно-правових актів виданих райдержадміністрацією, з метою  приведення їх у відповідність з Конституцією України, законами України, та іншими актами законодавства:

 

1.Утворити комісію з перегляду нормативно-правових актів Сквирської районної державної адміністрації, згідно з додатком.

 

2.Затвердити Порядок перегляду нормативно-правових актів Сквирської районної державної адміністрації, що додається.

 

3.Комісії з перегляду нормативно-правових актів у своїй діяльності керуватися Порядком перегляду нормативно-правових актів Сквирської районної державної адміністрації та Методичними рекомендаціями щодо приведення нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, органів державного управління, інших органів, акти яких підлягають державній реєстрації, органів господарського управління та контролю у відповідність до Конституції України та чинного законодавства України.

 

4. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації із статусом юридичної особи публічного права визначити осіб відповідальних за підготовку нормативно-правових актів.

 

5. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

Виконуюча обов’язки

голови адміністрації                                                     О. СЛАВІНСЬКА

ДОДАТОК

до розпорядження виконуючої

обов’язки голови адміністрації

від 28.08.2019 № 186

 

СКЛАД

комісії з перегляду нормативно-правових актів

ПЕТРУСЕВИЧ

Ірина Олександрівна

заступник голови  райдержадміністрації,

голова комісії

БУЛАНОВА

Світлана Олександрівна

завідувач юридичного сектору апарату райдержадміністрації, секретар комісії

Члени комісії:

ВОЙНІЛОВИЧ

Ірина Антонівна

начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

ВИГІВСЬКА

Оксана Сергіївна

начальник служби у справах дітей та сім’ї райдержадміністрації

ГЕТМАНЧУК

Олена Петрівна

завідувач архівного сектору райдержадміністрації

ЗАБОЛОТНИЙ

Олександр Вікторович

начальник відділу освіти райдержадміністрації

ПИЛЮТА

Олександр Петрович

начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації

РИБАК

Сергій Васильович

начальник відділу адміністративних послуг райдержадміністрації

РОГОЗА

Надія Анатоліївна

начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації

СИВОРАКША

Микола Васильович

начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

ЦЕНТИЛО-ГІПТЕНКО

Олеся Леонідівна

начальник відділу культури, релігій, туризму, молоді та спорту райдержадміністрації

УЛЬЯНОВА

Марія Василівна

начальник управління фінансів райдержадміністрації

Завідувач юридичного сектору

апарату райдержадміністрації                                              С. БУЛАНОВА

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження виконуючої обов’язки

голови адміністрації

від 28.08.2019 № 186

 

ПОРЯДОК

перегляду нормативно-правових актів

Сквирської районної державної адміністрації

1. Цей Порядок визначає процедуру перегляду нормативно-правових актів Сквирської районної державної адміністрації (далі – акти), що здійснюється з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність із Конституцією та законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, а також підтримання їх в актуальному стані.

 

2. Перегляд актів здійснюється комісією планово та позапланово.

 

3. Плановий перегляд проводиться згідно із затвердженим планом роботи комісії, а позаплановий – за дорученням керівництва райдержадміністрації.

 

4. Про проведення чергового або позачергового перегляду члени комісії та запрошені особи мають бути повідомлені не пізніш як за три дні.

 

5. Участь у засіданні беруть члени комісії, а в разі їх відсутності – уповноважені ними особи.

 

6. Рішення комісії приймаються на її засіданнях простою більшістю голосів за наявності більшості її членів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови.

 

7. Рішення комісії, прийняті у межах її компетенції, є обов’язковими для виконання.

 

8. За результатами засідання комісії  складається протокол перегляду актів, який підписується головою та секретарем комісії.

 

9. Протокол повинен містити такі відомості

перелік актів, що переглядалися;

відомості про виявлені комісією в ході перевірки невідповідності актів;

перелік заходів, які необхідно вжити з метою приведення актів, що переглядалися, у відповідність із вимогами законодавства.

 

 

2

 

10. Протоколи зберігаються в юридичному секторі апарату райдержадміністрації.

 

11. Структурні підрозділи райдержадміністрації надають юридичному сектору апарату райдержадміністрації пропозиції щодо приведення у відповідність із законодавчими актами України актів райдержадміністрації для їх обговорення на засіданні комісії не пізніше ніж за п’ять днів до проведення засідання.

 

12. Переліки актів групуються за напрямами роботи:

акти, які слід визнати такими, що втратили чинність;

акти, які необхідно скасувати;

акти, до яких пропонується внести зміни та доповнення;

акти, які пропонується викласти в новій редакції (із внесенням змін та доповнень).

При цьому необхідно також подати комісії відповідні обґрунтування та підстави прийняття того чи іншого рішення.

 

13. За наслідками перегляду актів комісія робить висновок щодо доцільності внесення змін чи доповнень до актів, скасування чи визнання їх такими, що втратили чинність, викладення у новій редакції, необхідності погодження із заінтересованими органами та затверджує переліки таких актів.

У переліках також зазначається термін виконання та встановлюються відповідальні особи.

 

14. Роботу щодо підготовки матеріалів до засідання комісії, в тому числі проектів рішень, запрошення відповідальних осіб структурних підрозділів райдержадміністрації на засідання, протоколювання та оформлення підсумків діяльності комісії проводить секретар комісії.

 

Завідувач юридичного сектору

апарату райдержадміністрації                                              С. БУЛАНОВА

Переглядів: 11
 

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack