Головна Райдержадміністрація Розпорядження голови РДА 2018 Листопад № 463 26 листопада 2018 року "Про схвалення змін до районної цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018 – 2022 роки"
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Грудень 2018
П В С Ч П С Н
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

№ 463 26 листопада 2018 року "Про схвалення змін до районної цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018 – 2022 роки" Друк
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

Про схвалення змін до районної цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018 – 2022 роки

Відповідно до Кодексу цивільного захисту України, Закону України "Про місцеві державні адміністрації", розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 14 березня 2018 року № 140 "Про схвалення проекту обласної цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018 – 2022 роки", розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 18 квітня 2018 року № 251 "Про внесення змін до розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 14 березня 2018 року № 140" та листів Сквирського районного сектору ГУ Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Київській області від 01листопада 2018 року № 312 та 19 листопада 2018 року № 549:

 

1. Схвалити зміни до районної цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018 – 2022 роки (далі – зміни до Програми), що додаються.

 

2. Сквирській районній державній адміністрації у встановленому порядку організувати подання змін до Програми на розгляд Сквирській районній раді.

3. Після затвердження Сквирською районною радою у встановленому порядку змін до Програми, управлінню фінансів Сквирської районної державної адміністрації при внесенні змін до місцевого бюджету на 2018 рік врахувати за поданням головного розпорядника коштів потребу в асигнуваннях на реалізацію змін до Програми, виходячи з реальних можливостей бюджету та його пріоритетів.

 

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Сквирської районної державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

Голова адміністрації В. ГАЛЮК

Додаток 1

до Змін

 

 

ПАСПОРТ ПРОГРАМИ

 

1. Ініціатор розроблення Програми Відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської районної державної адміністрації

2. Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади/органу місцевого самоврядування про ініціювання розроблення програми* Розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 14 березня 2018 року № 140 «Про схвалення проекту обласної цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018-2022 роки»

3. Розробник Програми Відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської районної державної адміністрації

4. Співрозробники Програми Сквирський районний сектор ГУ Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Київській області

5. Відповідальний виконавець Програми Сквирська районна державна адміністрація

6. Учасники Програми Сквирський районний сектор ГУ Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Київській області, управління фінансів, відділ освіти, відділ культури, релігій, туризму, молоді та спорту Сквирської районної державної адміністрації, Сквирська центральна районна лікарня, Комунальне некомерційне підприємство Сквирської районної ради "Сквирський районний центр первинної медико-санітарної допомоги", Сквирський відділ поліції ГУ Національної поліції в Київській області, міський та сільські виконавчі комітети

7. Термін реалізації Програми

2018 – 2022 роки

продовження додатка 1

 

7.1. Етапи виконання Програми (для довгострокових програм) -

8. Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми (для комплексних програм) Районний, міський, сільські

9. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього: 4586,575

у тому числі:

9.1. кошти районного бюджету 994,835

9.2. кошти міського, сільських бюджетів 1779,74

9.3. коштів інших джерел 1812,0

 

 

 

Начальник відділу з питань цивільного

захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської

катастрофи та житлово-комунального

господарства Сквирської

районної державної адміністрації М. ВОРУШИЛО

Додаток 2

до Змін

 

 

6. НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАХОДИ ПРОГРАМИ

 

Удосконалення управління у сфері цивільного захисту:

 

1. Впровадження інженерно-технічних вимог цивільного захисту (цивільної оборони), забезпечення захисту населення в захисних спорудах цивільного захисту (цивільної оборони):

 

1.1. Завершити технічну інвентаризацію захисних споруд цивільного захисту як об’єктів нерухомого майна.

 

Відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської районної державної адміністрації,

Сквирський РС ГУ ДСНС

в Київській області,

балансоутримувачі захисних споруд цивільного захисту

 

До 30 грудня 2018 року.

 

1.2. З урахуванням результатів технічної інвентаризації відкоригувати облік наявного фонду захисних споруд цивільного захисту, розрахунки укриття всіх категорій населення.

 

Відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської районної державної адміністрації,

Сквирський РС ГУ ДСНС в Київській області

 

До 31 грудня 2019 року.

 

1.3. Забезпечити укладення угод на збереження і утримання захисних споруд цивільного захисту, що перебувають у державній та комунальній власності, з власниками об’єктів, які їх фактично зберігають, утримують або використовують для власних господарчих, побутових та інших незаборонених законодавством потреб.

 

Сквирська районна державна адміністрація,

Сквирський РС ГУ ДСНС в Київській області,

балансоутримувачі захисних споруд цивільного захисту

 

Постійно.

 

1.4. Забезпечити врахування у місцевих бюджетах (кошторисах) витрат, пов’язаних з утриманням належних захисних споруд цивільного захисту, та здійснювати відповідні видатки на зазначені цілі.

 

Управління фінансів,

відділ освіти Сквирської районної державної адміністрації,

Сквирський ВП ГУ НП

в Київській області,

Сквирська центральна районна лікарня,

Комунальне некомерційне підприємство Сквирської районної ради "Сквирський районний центр первинної медико-санітарної допомоги",

міський та сільські виконавчі комітети

 

Постійно.

 

1.5. Продовжити роботу по створенню фонду захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони) шляхом взяття на облік найпростіших укриттів, а також інших заглиблених споруд та приміщень, що знаходяться в підвальних поверхах і можуть бути використані для укриття населення.

 

Відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської районної державної адміністрації,

Сквирський РС ГУ ДСНС в Київській області,

міський та сільські виконавчі комітети

 

Постійно.

 

1.6. Забезпечити надання проектантам, забудовникам (інвесторам), органам місцевого самоврядування та іншим зацікавленим органам вихідних даних та завдань на розробку розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту при виконанні містобудівної та інших видів проектної документації.

 

Сектор містобудування та архітектури,

відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської районної державної адміністрації,

Сквирський РС ГУ ДСНС в Київській області,

міський та сільські виконавчі комітети

 

Постійно.

 

2. Створення місцевих систем оповіщення керівного складу органів управління районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Сквирського району та населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру і ліквідації їх наслідків:

 

2.1. Підготовка проекту місцевих систем централізованого оповіщення (МСЦО) у районі та органами місцевого самоврядування після об’єднання в територіальні громади (ОТГ).

 

Відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської районної державної адміністрації,

міський та сільські виконавчі комітети

 

До 31 грудня 2019 року.

 

3. Забезпечення безпеки населення на водних об’єктах району:

 

3.1. Визначення органами місцевого самоврядування місць масового відпочинку населення на водних об’єктах, оформлення на них відповідних документів (паспортизація).

 

Міський та сільські виконавчі комітети,

відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської районної державної адміністрації,

керівники підприємств, установ, організацій та особи, які використовують водні об’єкти

 

До 01 квітня щороку.

 

3.2. Проведення водолазного обстеження дна акваторій пляжів (водних об’єктів) з усуненням небезпечних для купання предметів з дна акваторії пляжів, (водних об’єктів), укладання договорів на обслуговування з професійними аварійно-рятувальними службами.

 

Міський та сільські виконавчі комітети,

комунальна рятувально-водолазна служба "Київська обласна служба порятунку" (за згодою),

керівники підприємств, установ, організацій та особи, які використовують водні об’єкти

 

Щороку перед початком купального сезону.

 

3.3. Забезпечення створення, обладнання та утримання 3 рятувальних постів і рятувальних засобів на водних об’єктах згідно з додатком 4 до Програми.

 

Міський та сільські виконавчі комітети,

Сквирський РС ГУ ДСНС в Київській області,

керівники підприємств, установ, організацій та особи, які використовують водні об’єкти

 

2018-2022 роки.

 

3.4. Проходження плавцями–рятувальниками рятувальних постів, в тому числі з громадських та волонтерських організацій початкової та подальшої професійної підготовки у спеціалізованих навчальних закладах і спеціалізованої підготовки за програмою домедичної підготовки "Медицина невідкладних станів".

 

Керівники підприємств, установ, організацій та особи, які використовують водні об’єкти

 

2018-2022 роки.

 

3.5. Встановлення щитів з написами "Купатися заборонено" в місцях, заборонених для купання, віх (червоних буїв) з написами "Небезпечно" в небезпечних місцях акваторій.

 

Міський та сільські виконавчі комітети,

керівники підприємств, установ, організацій та особи, які використовують водні об’єкти

 

Постійно.

 

3.6. Забезпечення через засоби масової інформації доведення до населення інформації, проведення круглих столів, щодо правил користування водними об’єктами, поводження на воді, прийомів надання допомоги особам, які потопають.

 

Сквирський РС ГУ ДСНС

в Київській області,

відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської районної державної адміністрації,

редакція радіостудії «Шанс»,

редакція газети «Вісник Сквирщини»

 

Постійно.

 

3.7. Виготовлення буклетів, листівок, плакатів по профілактиці надзвичайний ситуацій на воді та розповсюдження їх на підприємствах, установах і організаціях району.

 

Міський та сільські виконавчі комітети,

керівники підприємств, установ, організацій та особи, які використовують водні об’єкти

 

2018-2022 роки.

 

3.8. Проведення роз’яснювальної роботи щодо залучення волонтерів з числа спортсменів до комплектування сезонних рятувальних постів після проходження ними навчання за програмою плавців-рятувальників.

 

Сквирський РС ГУ ДСНС

в Київській області

 

Постійно.

 

3.9. Перегляд договорів оренди водних об’єктів з метою внесення змін (доповнень) до них в частині обов’язкового покладання відповідальності за дотримання правил охорони життя людей на водних об’єктах на конкретних посадових осіб.

 

Юридичний сектор апарату Сквирської районної державної адміністрації,

міський та сільські виконавчі комітети,

власники водних об’єктів та особи, які використовують водні об’єкти з фізкультурно-оздоровчою метою

або для відпочинку людей (за згодою)

 

Постійно.

 

3.10. Визначення найбільш небезпечних місць масового відпочинку людей на водних об’єктах району на підставі аналізу загибелі людей на водних об’єктах та забезпечення створення та облаштування на них сезонних (тимчасових) рятувальних постів.

 

Сквирський РС ГУ ДСНС

в Київській області,

відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської районної державної адміністрації,

міський та сільські виконавчі комітети

 

До 01 квітня щороку.

 

3.11. Залучення підрозділів територіальної оборони для спільного патрулювання та чергування в місцях масового відпочинку людей на водних об’єктах.

 

Сквирський районний військовий комісаріат (за згодою),

Сквирський РВ ГУ Національної поліції у Київській області (за згодою),

Сквирський РС ГУ ДСНС в Київській області (за згодою),

відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської районної державної адміністрації,

 

міський та сільські виконавчі комітети

 

За окремим планом.

 

4. Створення матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків:

 

4.1. Забезпечити накопичення, облік та утримання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків.

 

Сквирська районна державна адміністрація,

міський та сільські виконавчі комітети,

об'єкти господарювання (потенційно небезпечні об’єкти, об’єкти підвищеної небезпеки)

 

Постійно.

 

4.2. У разі використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків забезпечити їх поповнення та подальше накопичення згідно з встановленими нормами та річними графіками за рахунок відповідних місцевих бюджетів.

 

Управління фінансів,

відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської районної державної адміністрації,

міський та сільські виконавчі комітети,

об'єкти господарювання (потенційно небезпечні об’єкти, об’єкти підвищеної небезпеки)

 

Постійно.

 

4.3. Під час організації робіт з ліквідації надзвичайних ситуацій на відпо-відних територіях і розташованих на них об’єктах забезпечити порядок використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків відповідно до рівня надзвичайної ситуації.

 

Відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства, управління фінансів Сквирської районної державної адміністрації,

міський та сільські виконавчі комітети,

об'єкти господарювання (потенційно небезпечні об’єкти, об’єкти підвищеної небезпеки)

 

Постійно.

 

4.4. У разі недостатньої наявності матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків чи повного їх використання передбачати у планах щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій залучення матеріальних резервів наступного вищого рівня.

 

Відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства, управління фінансів Сквирської районної державної адміністрації,

Сквирський РС ГУ ДСНС в Київській області,

міський та сільські виконавчі комітети

 

Постійно.

 

4.5. Здійснювати відпуск матеріально-технічних цінностей з матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків тільки за рішеннями відповідних керівників органів виконавчої влади (місцевого самоврядування).

 

Сквирська районна державна адміністрація,

управління фінансів Сквирської районної державної адміністрації,

міський та сільські виконавчі комітети

 

Постійно.

 

5. Забезпечення пожежної безпеки:

 

5.1. Створення нових аварійно-рятувальних підрозділів та служб, відновлення діяльності та подальший розвиток підрозділів місцевої пожежної охорони, добровільних протипожежних формувань, формувань цивільного захисту:

 

5.1.1. Опрацювати питання та надати допомогу органам місцевого самоврядування у вирішенні проблеми щодо створення комунальних спеціалізованих аварійно-рятувальних підрозділів та служб для реагування на можливі надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру та ліквідації їх наслідків на відповідних територіях, в залежності від рівня їх техногенного навантаження та інших небезпечних факторів.

 

Сквирський РС ГУ ДСНС

в Київській області,

відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської районної державної адміністрації,

 

Постійно.

 

5.1.2. Опрацювати питання та надати допомогу органам місцевого самоврядування у вирішенні проблеми щодо відновлення діяльності підрозділів місцевої пожежної охорони, які припинили своє існування у попередні роки, забезпечити розвиток існуючих та створення нових підрозділів місцевої, добровільної пожежної охорони, формувань цивільного захисту іншого спрямування згідно з додатком 5 до Програми.

 

Сквирський РС ГУ ДСНС в Київській області,

відділ з питань ЦЗ, ЛНЧК та ЖКГ райдержадміністрації

 

Постійно.

 

5.1.3. Опрацювати питання та надати допомогу об’єктам господарювання всіх форм власності щодо відновлення або створення нових добровільних протипожежних та аварійно-рятувальних формувань цивільного захисту.

 

Сквирський РС ГУ ДСНС в Київській області,

відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської районної державної адміністрації

 

Постійно.

 

5.1.4. Забезпечити фінансування та матеріально-технічне забезпечення пожежно-рятувальних підрозділів місцевої пожежної охорони за рахунок коштів місцевих бюджетів всіх рівнів та інших джерел, незаборонених законодавством.

 

Сквирська районна державна адміністрація,

міський та сільські виконавчі комітети

 

Постійно.

 

5.1.5. Проводити роботу щодо включення до генеральних планів населених пунктів земельних ділянок під будівництво пожежних депо для пожежно-рятувальних підрозділів місцевої пожежної охорони.

 

Сектор містобудування та архітектури Сквирської районної державної адміністрації,

Сквирський РС ГУ ДСНС в Київській області,

міський та сільські виконавчі комітети

 

Постійно.

 

5.1.6. Сприяти зміцненню боєготовності та боєздатності підрозділів державної, місцевої, відомчої та добровільної пожежної охорони, що розташовані на території району.

 

7- ДПРЧ м. Сквира 1 Державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Київській області,

Сквирська районна державна адміністрація,

міський та сільські виконавчі комітети

 

Постійно.

 

5.1.7. Забезпечити нормативні витрати води для цілей пожежогасіння в системах водопостачання населених пунктів.

 

Міський та сільські виконавчі комітети,

КП «Сквирське комунальне господарство»

 

Постійно.

 

5.1.8. Організувати проведення щорічних районних фестивалів дружин юних пожежників, змагань підрозділів місцевої пожежної охорони.

 

Сквирський РС ГУ ДСНС,

міський та сільські виконавчі комітети,

відділ освіти Сквирської районної державної адміністрації

 

Щороку.

 

5.1.9. Забезпечити навчання населення району правилам пожежної безпеки у побуті.

 

Сквирський РС ГУ ДСНС,

міський та сільські виконавчі комітети,

 

Постійно (згідно з планом).

 

5.1.10. Ініціювати розгляд на сесіях відповідних сільських рад питання щодо призначення відповідальних осіб за забезпечення на відповідній території заходів пожежної безпеки.

 

Сквирський РС ГУ ДСНС в Київській області,

відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської районної державної адміністрації,

 

Щороку.

 

5.1.11. Організувати проведення щорічних шкільних, районних змагань юних рятувальників "Школа безпеки", участь команди Сквирського району в обласних змаганнях.

 

Сквирський РС ГУ ДСНС в Київській області,

відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства, відділ освіти Сквирської районної державної адміністрації,

 

Щороку.

 

6. Поводження з непридатними для використання в сільському господарстві пестицидами та ядохімікатами.

 

6.1. Вжити заходів, для вивезення непридатних пестицидів та тари від них з території району на утилізацію.

 

Сквирська районна державна адміністрація,

Сквирський РС ГУ ДСНС в Київській області

 

Постійно.

 

7. Прийняти відповідні місцеві цільові програми щодо реалізації положень цієї Програми на місцевому (міському, сільському) рівні.

 

Сквирська районна державна адміністрації,

міський та сільські виконавчі комітети

 

До 31 грудня 2018 року.

 

 

 

Начальник відділу з питань цивільного

захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської

катастрофи та житлово-комунального

господарства Сквирської

районної державної адміністрації М. ВОРУШИЛО

Додаток 3

до Змін

 

Ресурсне забезпечення Сквирської районної цільової програми захисту населення і територій

від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018-2022 роки

 

 

 

 

Обсяг коштів, що пропонується залучити на виконання Програми Етапи виконання Програми Усього витрат на виконання Програми:

I

2018 рік 2019 рік 2020 рік 2021 рік 2022 рік 2018-2022 роки

Обсяг ресурсів, усього,

у тому числі:

640,515 1056,515 696,515 1096,515 1096,515 4586,575

районний бюджет

190,967 214,967 142,967 222,967 222,967 994,835

 

міський, сільські бюджети 135,148 447,148 239,148 479,148 479,148 1779,74

кошти небюджетних джерел

314,4 394,4 314,4 394,4 394,4 1812,0

 

 

Начальник відділу з питань цивільного

захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської

катастрофи та житлово-комунального

господарства Сквирської

районної державної адміністрації М. ВОРУШИЛО

Додаток 4

до Змін

 

п. 1.5. Додатку 3 до Програми

Напрями діяльності та заходи Сквирської районної цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018 – 2022 роки

 

Забезпечення пожежної безпеки,

утворення та функціонування підрозділів державної, місцевої пожежної охорони в Сквирському районі

1.5. Забезпечення захисту населення, навколишнього природного середовища і небезпечних об’єктів, об’єктів підвищеної небезпеки, об’єктів з масовим перебуванням людей та населених пунктів від пожеж, підвищення рівня

протипожежного

 

 

 

захисту та створення сприятливих умов для реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки 2018-2022

Сквирська районна державна адміністрація,

міська, сільські ради Місцеві бюджети район

ного, міського, сільсько

го рівнів - 350,0 864,0 1740,0 Забезпечення пожежної безпеки,

утворення та функціонування підрозділів місцевої пожежної охорони в Сквирському районі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

продовження додатка 4

2018 - 80,0 24,0 300,0

2019 - 104,0 336,0 380,0

2020 - 2,0 8,0 300,0

2021 - 82,0 248,0 380,0

2022 - 82,0 248,0 380,0

1) Утворення та забезпечення функціонуван

ня підрозділів місцевої пожежної охорони

(згідно з розрахунками додатка № 5) 2018-2022

Сквирська районна державна адміністрація,

міська, сільські ради, суб’єкти господарювання Місцеві бюджети районно

го, міського, сільсько

го рівнів - 240,0 720,0 240,0 3 підрозділи

2019 - 80,0 240,0 80,0 1 підрозділ

2021 - 80,0 240,0 80,0 1 підрозділ

2022 - 80,0 240,0 80,0 1 підрозділ

2) Підвищення вогнестійкості будівель та споруд, шляхом просочення

 

 

 

 

конструкцій вогнетривкими сумішами 2018-2022

Суб’єкти господарювання,

Сквирсь

кий РС ГУ ДСНС у

 

 

 

 

Київській області Кошти суб’єктів господа

рювання - - - 1500,0 50 об’єктів

2018 - - - 300,0 10 об’єктів

2019 - - - 300,0 10 об’єктів

2020

 

 

 

- - - 300,0 10 об’єктів

 

продовження додатка 4

 

2021 - - - 300,0 10 об’єктів

2022 - - - 300,0 10 об’єктів

3) Приведення у робочий стан димових і вентиляційних каналів і їх обслуговування 2018-2022

Сквирська районна державна адміністрація,

міська , сільські ради Місцеві бюджети відповід

них рівнів (міський, сільські) - 10,0 40,0 - 50 будівель

та споруд

2018 - 2,0 8,0 - 50 будівель

та споруд

2019 - 2,0 8,0 - 50 будівель

та споруд

2020 - 2,0 8,0 - 50 будівель

та споруд

2021 - 2,0 8,0 - 50 будівель

та споруд

2022 - 2,0 8,0 - 50 будівель

та споруд

4) Придбання захисного (бойового) одягу пожежного рятувальника (повно лицьова маска) для

7-ДПРЧ

 

 

 

м. Сквира 1

Державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Київській області 2018-2022 Сквирська районна державна адміністрація,

міська, сільські ради Місцеві бюджети відповід

них рівнів (міський, сільські) - 44,0 88,0 - Захист життя і здоров`я пожежного рятувальника

1 – ДПРЗ ГУ ДСНС України у Київській області

 

продовження додатка 4

 

(м. Біла Церква)

(7 - ДПРЧ

м. Сквира)

 

 

 

 

2018 - 22,0 - -

2019 - 22,0 88,0 -

2020 - - - -

2021 - - - -

2022

 

 

- - - -

5) Придбання пожежних рукавів для

7- ДПРЧ

м. Сквира 1 Державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Київській області 2018-2022 Сквирська районна державна адміністрація,

міська, сільські ради Місцеві бюджети відповід

них рівнів (міський, сільські) - 4,0 16,0 - Покращення пожежного забезпечення 1 – ДПРЗ ГУ ДСНС України у Київській області (м. Біла Церква)

(7 - ДПРЧ

м. Сквира)

 

2018 - 4,0 16,0 -

2019 - - - -

2020 - - - -

2021 - - - -

2022 - - - -

6) Придбання пожежної мотопомпи з витратою води 800 л\хв. з

 

 

 

пожежними

рукавами для

7- ДПРЧ

м. Сквира 1 Державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Київській області 2018 Сквирська районна державна адміністрація Районний бюджет - 22,0 - - Покращення пожежного забезпечення 1 – ДПРЗ ГУ ДСНС України у

продовження додатка 4

 

Київській області (м. Біла Церква)

(7 - ДПРЧ

м. Сквира)

 

 

 

7) Придбання електрогенератора резервного живлення потужністю 6-8 кВт для

7- ДПРЧ

м. Сквира 1 Державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Київській області

2018 Сквирська районна державна адміністрація Районний бюджет - 24,0 - - Покращення пожежного забезпечення 1 – ДПРЗ ГУ ДСНС України у Київській області (м. Біла Церква)

(7 - ДПРЧ

м. Сквира)

 

 

 

 

продовження

додатка 4

 

8) Придбання ременів буксировочних для 7- ДПРЧ

м. Сквира 1 Державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Київській області 2018 Сквирська районна державна адміністрація Районний бюджет - 6,0 - - Покращення пожежного забезпечення 1 – ДПРЗ ГУ ДСНС України у Київській області (м. Біла Церква)

(7 - ДПРЧ

м. Сквира)

 

 

 

 

Начальник відділу з питань цивільного

захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської

катастрофи та житлово-комунального

господарства Сквирської

районної державної адміністрації М. ВОРУШИЛО

Додаток 5

до Змін

 

Показники продукту Сквирської районної цільової програми захисту населення і територій

від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018-2022 роки

 

з/п Назва показника Одиниця виміру Вихідні дані на початок дії Програми І етап виконання Програми Всього витрат на виконан

ня Програми

2018 рік 2019 рік 2020 рік 2021 рік 2022 рік

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

І Показники продукту та ефективності Програми

1. Створення місцевих систем централізованого оповіщення МСЦО у районі тис. грн 0 50,0 50,0 200,0 200,0 200,0 700,0

2. Забезпечення засобами індивідуального захисту населення району, яке потрапляє до зони прогнозованого хімічного забруднення, формувань цивільного захисту од./тис. грн 0 24 24 24 24 24 120,0

 

 

 

3. Забезпечення створення та функціонування рятувальних постів та попереджувальних знаків на водних об’єктах Сквирського району од./тис.

грн 0 82,515 82,515 1/82,515 1/82,515 1/82,515 412,575

продовження додатка 5

 

4. Створення матеріального резерву районного, міського та сільських рівнів тис.

грн 0 60,0 60,0 60,0 60,0 60,0 300,0

5. Утворення та забезпечення

функціонування підрозділів місцевої пожежної охорони (МПО) од./тис. грн 0 - 1 - 1 1 1200,0

6. Підвищення вогнестійкості будівель та споруд, шляхом просочення конструкцій вогнетривкими сумішами об’єкт/ тис. грн 0 10 10 10 10 10 1500,0

7. Приведення у робочий стан димових і вентиляційних каналів і їх обслуговування об’єкт/ тис. грн 0 10,0 10,0 10,0 10,0 10,0 50,0

8. Придбання для захисту органів дихання панорамних повнолицьових масок, модель 3S-PS-MaXX зі штекерним зєднанням для легеневого автомату AutoMaXX (M45x3) од./тис. грн 0 4 20 - - - 132,0

9. Придбання пожежних рукавів од./тис. грн 0 10 - - - - 20,0

10. Придбання пожежної мотопомпи з витратою води 800 л\хв. з пожежними рукавами

од./тис. грн 0 1 - - - - 22,0

продовження додатка 5

 

11. Придбання електрогенератора резервного живлення потужністю 6-8 кВт од./тис. грн 0 1 - - - - 24,0

12. Придбання ременів буксировочних од./тис. грн 0 2 - - - - 6,0

13. Вивіз на утилізацію непридатних та заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин та тари від них тис.грн 0 20,0 20,0 20,0 20,0 20,0

100,0

 

 

 

Начальник відділу з питань цивільного

захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської

катастрофи та житлово-комунального

господарства Сквирської

районної державної адміністрації М. ВОРУШИЛО

 

СХВАЛЕНО

розпорядження голови

Сквирської районної

державної адміністрації

від 26 листопада 2018 року № 463

 

 

Зміни до районної цільової програми

захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій

техногенного та природного характеру на 2018 – 2022 роки

 

 

Викласти в такій редакції:

 

1. Паспорт Програми (додаток 1).

 

2. Розділ 6 Програми "Напрями діяльності та заходи програми" (додаток 2).

 

3. Додаток 2 до Програми "Ресурсне забезпечення Сквирської районної цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018-2022 роки" (додаток 3).

 

4. Пункт 1.5. додатку 3 до Програми "Напрями діяльності та заходи Сквирської районної цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018 – 2022 роки» (додаток 4).

 

5. Додаток 2.1. до Програми "Показники продукту Сквирської районної цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018-2022 роки" (додаток 5).

 

 

 

Начальник відділу з питань цивільного

захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської

катастрофи та житлово-комунального

господарства Сквирської

районної державної адміністрації М. ВОРУШИЛО

 

Переглядів: 58
 

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack