Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Грудень 2019
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Понеділок, 09 грудня 2019


Друк

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що у 2020 році одночасно зі збільшенням прожиткового мінімуму для громадян  відбудеться чергове збільшення розміру  податкових соціальних пільг.

Податкова соціальна пільга(далі – ПСП)-це сума, на яку платник податку з доходів фізичних осіб має право зменшити суму свого загального місячного оподаткованого доходу, отримуваного з джерел на території України від одного працедавця у вигляді заробітної плати.ПСП зменшує базу оподаткування, що зменшує суму ПДФО і працівник отримує суму заробітної плати більшу, аніж якби до його зарплати не застосовувалась ПСП.

Граничний розмір доходу, до якого застосовується податкова соціальна пільга у 2020 році становить 2940,0грн., цей розмір обчислюється як добуток місячного прожиткового  мінімуму, діючого для працездатної особи на 01 січня звітного податкового року, на 1,4 та округлений до найближчих 10грн.  - (2102,0 х 1,4)  - п.п.169.4.1 п.169.4 ст.169 ПКУ.

Отже, податкова соціальна пільга у 2020 році становитиме такі розміри:

- базова (загальна) ПСП для будь-якого платника податку – становить половину(50 %) розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року – 1051,0грн.=  (2102,0 х 50%);

-  ПСП для платника податку, який утримує двох чи більше дітей віком до 18 років, становитиме 100% сумибазової (загальної) ПСП у розрахунку на кожну таку дитину;

- ПСП для платника, який є одинокою матір'ю (батьком), вдовою (вдівцем) або опікуном, піклувальником - у розрахунку на кожну дитину віком до 18 років, та для платника, який утримує дитину-інваліда - у розрахунку на кожну таку дитину віком до 18 років - 150% суми базової (загальної) пільги, - 1576,5грн. = 150% х (2102,0 х 50%);

- ПСП для платників, визначених у п.п.169.1.4 п.169.1 ст.169 ПКУ становить 200% суми загальної пільги, - 2102,0грн. = 200% х (2102,0 х 50%).

ГУ ДПС у Київській області

Переглядів: 18
 



Друк

Оптова торгівля пальним здійснюється суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії.

Ліцензія видається за заявою суб’єкта господарювання, у якій зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб’єкт господарювання має намір одержати ліцензію, - до прикладу - оптова торгівля пальним.   Суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання.
Головне управління ДПС у Київській області інформує, що для отримання ліцензії на право оптової торгівлі пальним разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
-  документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової торгівлі пальним, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
-  акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової торгівлі пальним, необхідних для оптової торгівлі пальним;
-   дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Суб’єкти господарювання, які здійснюють оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі пальним копії таких документів не подають.
Отже, якщо суб’єкт господарювання здійснює одночасно оптову торгівлю пальним як за наявності місць оптової торгівлі, так і за їх відсутності, то такий суб’єкт господарювання повинен мати ліцензію на кожне місце оптової торгівлі, а також окрему ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання.

Звертаємо увагу, що головні принципи державної політики у сфері ліцензування діяльності СГ, які здійснюють, зокрема, виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним визначені в Законі України від 19.12.1995 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» зі змінами та доповненнями.

ГУ ДПС у Київській області

 

Переглядів: 16
 



Друк

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що відповідно до змін, внесених до Податкового Кодексу Законом України від 20.09.2019 №129-ІХ, з 20 жовтня 2019 року не можуть бути платниками єдиного податку 1-3 груп підприємці, які здійснюють наступні види діяльності:

-  діяльність з надання послуг пошти (крім кур’єрської діяльності);

- діяльність з надання послуг фіксованого телефонного зв'язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв'язку (місцевого, міжміського, міжнародного);

- діяльність з надання послуг фіксованого телефонного зв'язку з використанням бездротового доступу до телекомунікаційної мережі з правом технічного обслуговування і надання в користування каналів електрозв'язку (місцевого, міжміського, міжнародного);

- діяльність з надання послуг рухомого (мобільного) телефонного зв'язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв'язку;

- діяльність з надання послуг з технічного обслуговування і експлуатації телекомунікаційних мереж, мереж ефірного теле- та радіомовлення, проводового радіомовлення та телемереж.

ГУ ДПС у Київській області

 

Переглядів: 17
 



Друк

За загальним визначенням, фіскальний звіт - це документ встановленої форми, створений у па­перовій та/або електронній формі (електронний фіскальний звіт) реєстратором розрахункових операцій або програмним реєстратором розра­хункових операцій, що застосовується для реє­страції операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі, який містить дані про виконані операції з початку робочої зміни касира.

Денний звіт - це документ встановленої форми, ство­рений у паперовій та/або електронній формі реєстратором розрахункових операцій або програмним реєстратором розрахункових опе­рацій, що містить інформацію про денні під­сумкирозрахункових операцій, проведених з його застосуванням.

Закон №128-ІХ від 20.09.2019 року вводить можливість за­стосування програмних РРО, які передбачають складання саме електронних документів, тому, слід навести ще одне визначення.

Електронний фіскальний звіт — це:

а) документ, створений реєстратором розрахун­кових операцій, який переведено у фіскальний режим роботи, що містить дані фіскального звіту, інформація в якому зафіксована у вигля­ді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити фіскального звіту за встановленою формою;

б) документ, створений програмним реєстрато­ром розрахункових операцій, що містить дані фіскального звіту, зареєстрований  фіскальним сервером контролюючого органу, інформація вякому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити фіскального звіту за встановленою формою.

Електронний фіскальний звіт може створити і апаратний РРО,  але якщо його створить  програмний РРО, то такий документ обов’язково  зареєструється  ДПС на фіскальному сервері.

ГУ ДПС у Київській області

 

Переглядів: 15
 



Друк

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що платники податку на доходи фізичних осіб мають право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу за наслідками минулого (звітного) року фактично здійснені ним протягом такого року витрати у вигляді суми коштів, сплачених на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

Членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені (п.п.14.1.263 п.14.1 ст.14 ПКУ).

Податкова знижка -  це документально підтверджена сума  витрат платника податку - резидента у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів - фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати.

Зменшення  оподатковуваного доходу фізичної особи на суму податкової знижки призведе до зниження суми податку на доходи фізичних осіб, яку було утримано з доходів фізичної особи протягом  року та сплачено до бюджету. Сума такого зниження податку  повернеться платнику податку – зарахується на його  банківський рахунок, або буде надіслана  поштовим переказом на адресу, зазначену в декларації,протягом 60 календарних днів після надходження декларації.

Для використання права на податкову знижку платник податку має подати до податкового органу за місцем податкового обліку (місцем реєстрації) річну податкову декларацію про майновий стан і доходи, у якій зазначаються підстави для нарахування знижки  та конкретні суми. Податкова декларація подається за минулий податковий (звітний) рік по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року, тобто, за результатами 2018року - по 31 грудня 2019 року.

Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

Для підтвердження фактично здійснених протягом звітного року витрат платник податку разом з декларацією подає податковому органу копії платіжних та розрахункових документів: квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери, платіжні доручення, копії договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).

Зокрема, розмір та умови оплати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації, за надання додаткових освітніх послуг встановлюються договором, який укладається між закладом освіти і здобувачем освіти або його законними представниками - юридичною чи фізичною особою, яка здійснює оплату.

Договір має ідентифікувати заклад освіти – надавача послуг і здобувача освіти – отримувача послуг (його законного представника). Водночас, у договорі про навчання повинно бути зазначено прізвище, ім’я та по батькові особи, яка буде безпосередньо навчатися (дитини).

Окремо звертаємо увагу, що відповідно до ст. 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи. Тому право на    включення до податкової знижки витрат на оплату вітчизняним закладам дошкільної, позашкільної, загальної середньої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення виникло з дати набуття чинності Законом України від 03.07.2018  № 2477-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України»,яким доповнено перелік видів навчальних закладів, оплата навчання в яких дає право на податкову знижку, тобто, з 28 липня 2018 року.

Тому до витрат, які платник податку матиме право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу за наслідками 2018 року враховуватимуться витрати на оплату дошкільної, позашкільної, загальної середньої освіти, понесені платником після 28 липня 2018 року.

Отже, з метою отримання податкової знижки на суму коштів, сплачених платником податку протягом звітного року на користь дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти, декларація про майновий стан і доходи подається до контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків по 31 грудня 2019 року (включно) за звітний 2018 податковий рік. При цьому до податкової знижки включаються витрати на оплату дошкільної, позашкільної та загальної середньої освіти, здійснені платником після 28 липня 2018 року, а витрати на здобуття середньоїпрофесійної  та вищої освіти ввійдутьдо податкової знижки за січень – грудень 2018 року, тобто за  повний  рік .

Довідково:З метою отримання податкової знижки за навчання, до вітчизняних відносяться заклади дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти, основним видом діяльності яких є освітня діяльність. Типи закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти визначено спеціальними законами:

від 05 вересня 2017 року № 2145-VІІІ «Про освіту» ,

від 22 червня 2000року № 1841-III «Про позашкільну освіту»,

від 11 липня 2001року № 2628-III «Про дошкільну освіту»,

від 13 травня 1999року № 651-XIV «Про загальну середню освіту»,

від 10 лютого 1998 року № 103/98-ВР «Про професійно-технічну освіту»,

від 01 липня 2014 року № 1556-VІІ «Про вищу освіту».

ГУ ДПС у Київській області

 

Переглядів: 18
 



Друк

Як повідомив в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області Орест Вітик, динаміка зростання надходжень зі сплати податків і зборів до місцевих бюджетів складає 24% або 2,6 млрд грн порівняно з аналогічним періодом минулого року. Зокрема, він зазначив, що сума, сплачена до місцевих скарбниць з 11 місяців поточного року, наразі складає 13,4 млрд грн. «Відповідно зріс обсяг середньомісячних місячних надходжень до бюджетів Київщини. Якщо минулого року ця сума складала 982 млн грн, то цьогоріч маємо вже 1,2 млрд грн», - коментує Вітик. «Найбільші ж суми податків та зборів надійшли від суб’єктів господарювання, чия діяльність акумульована у Бориспільському районі – 2,3 млрд грн, Києво-Святошинському – 2,1 млрд. грн та Білоцерківському – 2 мільярда гривень».

У розрізі основних платежів в.о. начальника податкової служби області зазначив, що традиційне лідерство – за податком на доходи фізичних осіб із сумою сплати у 8,6 млрд грн. Цей показник на 1,7 млрд грн. або 25% більше за минулорічний. Від плати за землю місцеві бюджети отримали 1,3 млрд грн. із темпом росту 16% та сумою додаткових надходжень 187,2 млн грн.

Малий та середній бізнес спрямував на потреби територіальних громад 2,1 млрд грн, що на 26% або 432,5 млн грн більше за суму, сплачену минулоріч.

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – забезпечив суму у 382,4 млн грн, збільшивши показник на 35% або 99,6 млн грн. Сплата акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів поповнила місцеву казну 399 мільйонами гривень з приростом у 20% або 66,4 млн грн.

ГУ ДПС у Київській області

Переглядів: 19
 



Друк

До свята Збройних Сил України вихованцістаршої та логопедичної групи Сквирського ДНЗ №1 «Світанок» разом з вихователями Ринтюк С.В., Кекіль Є.О. та з  помічниками вихователя Бачинською Г.В. та Когутенко Н.М. відвідали Сквирський районний військовий комісаріат.

Діти побували на КПП, де їх зустрів черговий. З вихованцями спілкувався військовий комісар підполковник Ю.П. Волинець, який розповів про важку, відповідальну та небезпечну службу працівників ЗСУ. Із старшим офіцером відділення комплектування О.А.Лось, начальником служби захисту інформації сержантом Н.В. Свердлик відвідали кімнати де проводяться наради, проходять огляди призовники на строкову службу. Ознайомилися із польовою кухнею та приміряли засоби індивідуального захисту.

Після екскурсії діти отримали багато позивних вражень та корисних знань про професію військовослужбовців, яка у даний час дуже потрібна нашій державі для мирного життя.

(Джерело: Сайт выдділу освіти РДА)

Переглядів: 33
 



Друк

«У порівнянні з відповідним періодом 2018 року надходження до зведеного бюджету зросли на 531 млн. гривень та становлять 14,3% надходжень по Київській області»,- наголосив начальник Білоцерківського управління ГУ ДПС у Київській області Павло Козирєв.

Зокрема, до державного бюджету надійшло понад 1,7 млрд. гривень, що дозволило забезпечити позитивну динаміку до минулого року на 268,8 млн. гривень.

До місцевих бюджетів загальні надходження з початку року склали 2,0 млрд. гривень, це 14,9 % від надходжень до місцевих бюджетів Київщини. Але разом з тим, це плюс 262,2 млн. гривень  у порівнянні з січнем - листопадом 2018 року.

Слід зазначити, що позитивна динаміка спостерігається за всіма  бюджетоформуючими податками як до державного так і до місцевих бюджетів.

«На сьогодні Білоцерківське управління здійснює сервісне обслуговування платників Білоцерківщини, Володарщини, Рокитнянщини, Сквирщини, Ставищенщини, Таращанщини та Тетіївщини. Тому, головне завдання в роботі податківців - є забезпечення стабільних надходжень до бюджетів усіх рівнів»,- зазначив очільник.

 

Білоцерківське управління

ГУ ДПС у Київській області

 

Переглядів: 14
 



Друк

«Станом на 01 грудня 2019 року на території обслуговування управління кількість боржників з єдиного соціального внеску становить 6,2 тис. осіб, з яких 5,7 тисяч або 93,4% становлять фізичні особи – підприємці»,- зазначив  очільник Павло Козирєв.

Сума заборгованості зі сплати внеску цих боржників сягнула 99 мільйонів гривень, це перевищило минулорічний показник на 17 млн. гривень. Борг фізичних осіб – підприємців складає майже 85 млн. гривень або 85,8% , який зріс на 15,7 млн. гривень проти минулого року.

За результатами спільних заходів впливу на боржників та процедури стягнення боргу, Білоцерківським управління ГУ ДПС у Київській області та відділами державної виконавчої служби, з початку 2019 року забезпечено стягнення боргу з єдиного внеску на суму 7,2 млн. гривень.

Також, наголошуємо, що отримати інформацію про стан розрахунків з єдиного соціального внеску можна скориставшись безкоштовним електронним сервісом «Електронний кабінет платника» за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua або на субсайті ГУ ДПС у Київській області в рубриці «Переліки»- «Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг» за посиланням https://kyivobl.tax.gov.ua.

 

Білоцерківське управління

ГУ ДПС у Київській області

 

Переглядів: 13
 



Друк

Про внесення змін до розпорядження виконуючої обов’язки голови Сквирської районної державної адміністрації Київської області

від 22 липня 2019 року № 163

Зареєстровано в Головному територіальному управлінні

юстиції у Київській області

28 листопада 2019 р. за № 108/1303

Відповідно до Бюджетного кодексу України, законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», та з метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства України

1. Внести зміни до Порядку використання коштів районного бюджету для надання адресної матеріальної допомоги військовослужбовцям, учасникам антитерористичної операції, операції Об’єднаних сил та членам їх сімей, затвердженого розпорядженням виконуючої обов’язки голови Сквирської районної державної адміністрації Київської області від 22 липня 2019 року      № 163 «Про затвердження Порядку використання коштів районного бюджету для надання адресної матеріальної допомоги військовослужбовцям, учасникам антитерористичної операції, операції Об’єднаних сил та членам їх сімей», зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у Київській області 09 серпня 2019 року за № 74/1269, а саме підпункт 6.4. пункту 6. Порядку, викласти в новій редакції:

«6.4. Виплата адресної матеріальної допомоги сім’ям військовослужбовців, які загинули в зоні антитерористичної операції, операції Об’єднаних сил:

заява на ім’я голови Комісії;

копія документа, що посвідчує особу, завірена заявником;

копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають про це відмітку в паспорті – копія даної відмітки в паспорті), завірена заявником;

документи, що підтверджують родинні зв’язки (копія свідоцтва про народження, копія свідоцтва про шлюб);

копія свідоцтва про смерть загиблого;

висновок військово-лікарської комісії про причинний зв’язок захворювання, травми (поранення, контузії), що призвело до смерті військовослужбовця;

реквізити карткового рахунку банківської установи для переказу коштів;

заява на ім’я голови Комісії від інших родичів (матері, батька, дружини, повнолітніх дітей, братів, сестер, які зареєстровані на території Сквирського району Київської області) про не заперечення отримання адресної матеріальної допомоги заявником.

У випадку подачі більше ніж однієї заяви родичами загиблого військовослужбовця, за рішенням Комісії адресна матеріальна допомога буде розділена в рівних частинах.».

 

2. Це розпорядження набирає чинності з моменту його державної реєстрації, але не раніше дня його офіційного опублікування в засобах масової інформації.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Сквирської районної державної адміністрації Київської області згідно з функціональним розподілом обов’язків.

Виконуюча обов’язки

голови адміністрації                                                         Оксана СЛАВІНСЬКА

Переглядів: 15
 


Сторінка 1 з 2
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack