Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Жовтень 2019
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Четвер, 17 жовтня 2019


Друк

ПЕРЕЛІК

колективних договорів (угод), зареєстрованих

в управлінні соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації

за 9 місяців 2019 року

 

Реєстровий №

Дата реєстрації

Назва колективного договору (угоди)

1

10.01.2019

Колективний договір між адміністрацією  та трудовим колективом  Товариства з обмеженою відповідальністю «Дружні сходи»

2

21.01.2019

Колективний договір між адміністрацією  та профспілковим комітетом Малолисовецького НВК« ЗОШ  І-ІІ ступенів – дитячий садок»

3

24.01.2019

Колективний договір між адміністрацією  та профспілковим комітетомСквирського дошкільного навчального закладу №2 «Малятко»

4

02.04.2019

Колективний договір між адміністрацією  та трудовим колективом  Товариства з обмеженою відповідальністю імені Шевченка

5

05.02.2019

Колективний договір між адміністрацією  та трудовим колективом Великоєрчиківської сільської ради

6

25.02.2019

Колективний договір між адміністрацією  та профспілковим комітетом Кам’яногребельського НВК« ЗОШ  І-ІІ ступенів – дитячий садок»

7

25.02.2019

Колективний договір між адміністрацією  та профспілковим комітетом Сквирського НВО "ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 - дошкільний навчальний заклад»

8

25.02.2019

Колективний договір між адміністрацією  та трудовим колективом Сквирської центральної районної аптеки №25

9

01.03.2019

Колективний договір між адміністрацією  та профспілковим комітетом Горобіївського НВК« ЗОШ  І-ІІІ ступенів – дитячий садок» на 2019 -2022 роки

10

01.03.2019

Колективний договір між адміністрацією  та профспілковим комітетом Малолисовецького НВК« ЗОШ  І-ІІ ступенів – дитячий садок» на 2019-2022 роки

11

01.03.2019

Колективний договір між адміністрацією  та профспілковим комітетом Великополовецького НВК« ЗОШ  І-ІІІ ступенів – дитячий садок» на 2019-2022 роки

12

01.03.2019

Колективний договір між адміністрацією  та профспілковим комітетом Буківського НВК« ЗОШ  І-ІІІ ступенів – дитячий садок» на 2019 - 2022 роки

13

06.03.2019

Колективний договір між адміністрацією  та трудовим колективом Дошкільного навчального закладу «Сонечко» с. Руда Сквирського району на 2019 - 2022 роки

14

06.03.2019

Колективний договірміж  адміністрацією та профспілковим комітетомкомунального закладу Київської обласної ради «Великополовецька спеціальна загальноосвітня школа – інтернат І-ІІ ступенів»на 2019-2024 роки

15

06.03.2019

Колективний договір між адміністрацією  та профспілковим комітетом Сквирської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів №1 імені М.Ольшевського на 2019 - 2022 роки.

16

06.03.2019

Колективний договір між адміністрацією  та профспілковим комітетом Рогізнянського НВК« ЗОШ  І-ІІ ступенів – дитячий садок» на 2019 -2022 роки

17

12.03.2019

Колективний договір між адміністрацією  та профспілковим комітетом Рогізнянського НВК« ЗОШ  І-ІІ ступенів – дитячий садок» на 2019 -2022 роки

 

18

12.03.2019

Колективний договір між адміністрацією  та профспілковим комітетом Рогізнянського НВК« ЗОШ  І-ІІ ступенів – дитячий садок» на 2019 -2022 роки

19

18.03.2019

Колективний договір між адміністрацією  та профспілковим комітетом Рогізнянського НВК« ЗОШ  І-ІІ ступенів – дитячий садок» на 2019 -2022 роки

20

20.03.2019

Колективний договірміж  адміністрацією та профспілковим комітетомвідділу освіти  Сквирської районної державної адміністраціїна 2019-2022 роки

21

26.03.2019

Колективний договірміж  адміністрацією та трудовим колективом

комунального некомерційного підприємстваСквирської районної ради «Сквирський районний центр первинної медико-санітарної допомоги»на 2019-2020 роки

22

28.03.2019

Колективний договірміж  адміністрацією та профспілковим комітетомСквирського дошкільного навчального закладуясла - садочок № 3 «Берізка» Сквирської районної ради Київської областіна 2019-2022 роки

23

28.03.2019

Колективний договірміж  адміністрацією та трудовим колективом

Товариства з обмеженою відповідальністю «ВКТ Укрспецтранс»

24

28.03.2019

Колективний договірміж  адміністрацією та профспілковим комітетомСквирського дошкільного закладу ясла – садочок № 5 «Калинка»Сквирської районної ради Київської областіна 2019-2022 роки

25

25.04.2019

Колективний  договірміж  адміністрацією та трудовим колективомТовариства з обмеженою відповідальністю «Агрофірма Колос»

26

25.04.2019

Колективний договірміж  адміністрацією та профспілковим комітетомСквирського дошкільного закладу ясла – садочок комбінованого типу № 1 «Світанок»Сквирської районної ради Київської областіна2019-2022 роки

27

26.04.2019

Колективний договірміж  адміністрацією та профспілковим комітетомМовчанівського дошкільного закладу «Малятко» (ясла – садок)Сквирської районної ради Київської областіна 2019-2022 роки

28

20.05.2019

Колективний договірміж  адміністрацією та профспілковим комітетомСКВИРСЬКОГО РИНКУ КИЇВСЬКОЇ РЕГІОНСПОЖИВСПІЛКИна 2019-2024 роки

29

23.05.2019

Колективний договірміж  адміністрацією та профспілковим комітетомСамгородоцького дошкільного навчального закладу (ясла – садок загального розвивального типу «Сонечко»)Сквирської районної ради Київської областіна 2019-2022 роки

30

23.05.2019

Колективний договірміж  адміністрацією та профспілковим комітетомСквирського дошкільного навчального закладу(ясла – садок) комбінованого типу №6 «Ромашка»Сквирської районної ради Київської областіна 2019-2022 роки

31

20.06.2019

Колективний договірміж  адміністрацією та трудовим колективом

управління фінансів Сквирської районної державної  адміністрації

32

25.07.2019

Колективний  договірміж  адміністрацією та трудовим колективом Антонівської сільської ради Сквирського району Київської області

33

07.08.2019

Колективний  договірміж  адміністрацією та  радою трудового колективу Державного підприємство «Дослідне господарство Сквирське»Інституту агроекології і природокористування

Національної академії аграрних наук України на 2019-2021 рр.

 

 

34

20.08.2019

Колективний  договірміж  адміністрацією та профспілковим комітетом Сквирського районного центрудитячої та юнацької творчості на 2019-2023 р.

35

20.08.2019

Колективний  договірміж  адміністрацією та профспілковим комітетом Чубинецького навчально-виховного комплексу«Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок»на 2019-2022 роки

36

20.08.2019

Колективний  договірміж  адміністрацією та профспілковим комітетом Дулицького навчально-виховного об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ДНЗ»на 2019-2022 роки

37

20.08.2019

Колективний  договірміж  адміністрацією та профспілковим комітетом Сквирського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 – дитячий садок»на 2019-2024 роки

38

21.08.2019

Колективний  договірміж  адміністрацією та трудовим колективом

Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)Сквирського району

ПЕРЕЛІК

змін, внесених до колективних договорів та зареєстрованих

в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації

за  9 місяців2019 року

 

Реєстровий №

Дата реєстрації

Назва

1

15.01.2019

Зміни до колективного договору міжадміністрацією та трудовимколективомКорпорації «Елтекс»

2

25.02.2019

Зміни до колективного договору міжадміністрацією та трудовимколективом  приватного підприємства «Росава - Агро»

 

 

Переглядів: 9
 



Друк

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що суб’єкти лісових відносин, які видають спеціальні дозволи, до 10 числа місяця, що настає за звітним кварталом, направляють контролюючим органам перелік лісокористувачів, яким видано лісорубні квитки та лісові квитки, за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері лісового господарства -  п.п.258.2.6 п.258.2 ст.258 Податкового кодексу України .

Форми переліків лісокористувачів, яким видано лісорубні квитки та лісові квитки, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 07.07.2015 № 627.

ГУ ДПС у Київській області

Переглядів: 8
 



Друк

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що до платників єдиного податку, які належать до третьої групи, відносяться юридичні особи – суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень -п.п. 3 п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Пунктом  291.5 ст. 291 ПКУ встановлено перелік видів діяльності, якими не можуть займатися платники єдиного податку третьої групи.

Крім цього, не можуть бути платниками єдиного податку:

- страхові (перестрахові) брокери, банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії, інші фінансові установи, визначені законом; реєстратори цінних паперів;

- суб’єкти господарювання, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать юридичним особам, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 відсотків;

- представництва, філії, відділення та інші відокремлені підрозділи юридичної особи, яка не є платником єдиного податку;

- юридичні особи – нерезиденти;

- платники податків, які на день подання заяви про реєстрацію платником єдиного податку мають податковий борг, крім безнадійного податкового боргу, що виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

ГУ ДПС у Київській області

Переглядів: 9
 



Друк

Фінансова звітність, що складається та подається відповідно до п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу України (далі - ПКУ)  платниками податку на прибуток та неприбутковими підприємствами, установами та організаціями разом з відповідною податковою декларацією (квартальною або річною), є додатком до Податкової декларації з податку на прибуток підприємств (далі – Декларація) та Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (далі –Звіт) та їх невід’ємною частиною.

Податкова декларація повинна містити обов’язкові реквізити, зокрема, інформацію про додатки, що додаються до декларації та є її невід’ємною частиною, а    податкова звітність, складена з порушенням норм ст. 48 ПКУ, не вважається податковою декларацією.

Частиною 6 ст.14 Закону України від 16.07.1999  № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» зі змінами та доповненнями (далі – Закон) передбачено, що підприємства можуть подавати уточнену фінансову звітність та уточнену консолідовану фінансову звітність на заміну раніше поданої фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності за результатами аудиторської перевірки, з метою виправлення самостійно виявлених помилок або з інших причин. Подання та оприлюднення уточненої фінансової звітності та уточненої консолідованої фінансової звітності здійснюються у такому самому порядку, як і фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності, що уточнюються.

У разі якщо внаслідок виявлених у фінансовій звітності помилок підлягають уточненню показники Декларації (Звіту), таке уточнення здійснюється відповідно до положень ст. 50 ПКУ, із поданням до уточнюючої Декларації (Звіту) уточненої фінансової звітності за

Статтею 186 прим. 3 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 №8073-Х зі змінами та доповненнями передбачена відповідальність посадових осіб та громадян – суб’єктів підприємницької діяльності, зокрема, за подання органам державної статистики даних для проведення державних статистичних спостережень не за формою, передбаченою звітно-статистичною документацією.

За подання фінансової звітності не за встановленою формою органами державної статистики до посадових осіб та громадян – суб’єктів підприємницької діяльності застосовується адміністративна відповідальність.

ГУ ДПС у Київській області

 

Переглядів: 14
 



Друк

У Верховній Раді зареєстрували доповнений проект закону на основі урядового законопроекту про обіг земель сільськогосподарського значення, який враховує всі зауваження та побажання суспільства.

Парламентарі та Уряд знайшли компроміс із суспільством щодо найбільш проблемних та болючих моментів реформи – можливості купувати землю для іноземців та питання концентрації земель в одні руки.

«Після того як Кабінет Міністрів подав до Верховної Ради законопроект про ринок землі, ми почали велику дискусію з усіма зацікавленими сторонами. Провели декілька десятків зустрічей і консультацій, завдяки яким зафіксували всі зауваження і пропозиції, а також страхи та побоювання всіх – аграріїв, фермерів, пайовиків та селян. Земельна реформа відбудеться, а її модель буде враховувати інтереси і власників паїв, і фермерів, і агрокомпаній», – сказав Тарас Висоцький, заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства під час брифінгу «Законодавчі ініціативи щодо земельної реформи» за участі народних депутатів та представників Уряду. Переглядів: 31

  Read More...



Друк

Про виділення коштів з нагоди

Дня села Шапіївка, Рогізна,

Пустоварівка

Відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації", на виконання рішень сесій Сквирської районної ради від 03 березня 2016 року № 08-06-07 "Про програму відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016-2020 роки", від 20 грудня 2018 року № 03-29-07 "Про районний бюджет Сквирського району на 2019 рік":

 

1. Виділити кошти для придбання цінних подарунків і букети квітів з нагоди відзначення Дня села Шапіївка, Рогізна, Пустоварівка.

 

2. Управлінню фінансів Сквирської районної державної адміністрації профінансувати Сквирську районну державну адміністрацію в сумі 1986,00 грн (одна тисяча дев`ятсот вісімдесят шість грн 00 коп.) за рахунок загальних асигнувань, передбачених у районному бюджеті на 2019 рік на виконання Програми відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016-2020 роки, згідно з кошторисом витрат, що додається.

 

3. Відділу фінансово-господарського забезпечення апарату Сквирської районної державної адміністрації провести оплату відповідно до кошторису витрат.

 

 

 

Виконуюча обов`язки

голови адміністрації                                                          О. СЛАВІНСЬКА


Додаток

до розпорядження виконуючої обов’язки голови адміністрації

від 09.10.2019 № 247

 

 

Кошторис витрат

для відзначення Дня села Шапіївка, Рогізна, Пустоварівка

Перелік витрат

Кількість

(шт.)

Сума витрат

за одиницю (грн)

Сума витрат

(грн)

Цінний подарунок (чайник)

 

3

362,00

1086,00

Букети квітів

 

3

300,00

900,00

Загальна сума витрат

-

-

1986,00

 

Начальник-головний бухгалтер

відділу фінансово-господарського

забезпечення апарату адміністрації                                     А. ЛІТВІНКО

Переглядів: 11
 



Друк

Сквирська районна                                        Сквирська районна рада

державна адміністрація                                  Київської області

Київської області

Про внесення змін до спільного розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації та голови Сквирської районної ради від 02 березня 2018 року № 103/17 "Про проведення щорічного районного конкурсу "Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку"

Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про благоустрій населених пунктів", постанови Кабінету Міністрів України від 17 грудня 1999 року            № 2304 "Про щорічний всеукраїнський конкурс "Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку", рішення Сквирської районної ради від 22 грудня 2017 року № 05-21-07 "Про затвердження Програми Благоустрою населених пунктів Сквирського району на 2018-2020 роки":

 

1. Внести до спільного розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації та голови Сквирської районної ради від 02 березня 2018 року № 103/17 "Про проведення щорічного районного конкурсу "Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського  порядку" такі зміни:

 

додаток 1 до розпорядження викласти в новій редакції (додається).

 

2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови адміністрації та районної ради згідно з розподілом обов’язків.

 

 

Виконуюча обов’язки                                              Голова районної ради

голови адміністрації

О. СЛАВІНСЬКА                                             В. ГРИША


Додаток 1

до спільного розпорядження

голови адміністрації

та голови районної ради

від 02.03.2018 № 103/17

(у редакції

спільного розпорядження виконуючої обов’язки

голови адміністрації

та голови районної ради

від 09.10.2019 № 246/88)

СКЛАД

комісії з проведення щорічного районного конкурсу

"Населений пункт найкращого благоустрою

і підтримки громадського порядку"

Славінська

Оксана Вікторівна

 

виконуюча обов’язки голови Сквирської районної державної адміністрації, голова комісії;

 

Гриша

Василь Васильович

 

Ломінська

Наталія Борисівна

голова Сквирської районної ради, голова комісії;

 

 

головний спеціаліст відділу з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської районної державної адміністрації, секретар комісії;

 

Члени комісії:

 

Ворушило

Микола Степанович

начальник відділу з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської районної державної адміністрації;

 

Довгаль

Микола Петрович

начальник Сквирського районного управління Держпродспоживслужби Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області

(за згодою);

 

Продовження додатка 1

Гіптенко

Руслан Анатолійович

заступник начальника Сквирського відділу поліції ГУ НП в Київській області (за згодою);

 

Ульянова

Марія Василівна

начальник управління фінансів Сквирської районної державної адміністрації;

 

Шуляк

Ігор Миколайович

 

начальник Сквирського районного сектору ГУ ДСНС України в Київській області (за згодою);

Центило-Гіптенко

Олеся Леонідівна

начальник відділу культури, релігій, туризму, молоді та спорту Сквирської районної державної адміністрації;

 

Пилюта

Олександр Петрович

начальник відділу економічного розвитку Сквирської районної державної адміністрації;

 

Маркович

Ігор Іванович

головний спеціаліст відділу містобудування та архітектури Сквирської районної державної адміністрації.

 

Керуючий справами

районної ради                                                                            С. ЛУПУЛ

 

Начальник відділу з питань

цивільного захисту, ліквідації

наслідків Чорнобильської

катастрофи та житлово-комунального

господарства адміністрації                                                         М. ВОРУШИЛО


Переглядів: 8
 



Друк

Про затвердження Положення

про відділ містобудування

та архітектури Сквирської

районної державної адміністрації

Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про державну службу", "Про регулювання містобудівної діяльності", "Про архітектурну діяльність", Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2012 року № 887 (зі змінами), Регламенту Сквирської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови Сквирської районної державної адміністрації          від 28 березня 2018 року № 161:

 

1. Затвердити Положення про відділ містобудування та архітектури Сквирської районної державної адміністрації (далі – Положення), що додається.

 

2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 23 листопада 2018 року        № 460 "Про затвердження Положення про сектор містобудування та архітектури Сквирської районної державної адміністрації".

 

 

 

Виконуюча обов’язки

голови адміністрації                                                              О. СЛАВІНСЬКА

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження виконуючої

обов’язки голови Сквирської районної державної адміністрації

від 08 жовтня 2019 року № 242

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ містобудування та архітектури

Сквирської районної державної адміністрації

І. Загальні положення

 

1. Відділ містобудування та архітектури Сквирської районної державної адміністрації (далі – Відділ) утворюється головою Сквирської районною державної адміністрації, є самостійним структурним підрозділом районної державної адміністрації, що має свою печатку та власні бланки, забезпечує виконання покладених на нього завдань в межах його повноважень на території Сквирського району.

 

2. Відділ підпорядкований першому заступнику голови Сквирської райдержадміністрації, а також підзвітний і підконтрольний Департаменту містобудування та архітектури Київської обласної державної адміністрації.

 

3. Відділ є бюджетною, неприбутковою установою.

 

4. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами України, розпорядженнями голови Сквирської районної державної адміністрації, наказами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури, цим Положенням, іншими діючими нормативними актами.

 

ІІ. Основні завдання Відділу

 

1. Основним завданням Відділу є реалізація державної політики у сфері містобудування та архітектури на території Сквирського району.

 

2. Відділ відповідно до визначених галузевих повноважень та в межах своєї компетенції виконує такі завдання:

2.1. організовує виконання Конституції України і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та здійснює контроль за їх реалізацією;

2.2. надає адміністративні послуги;

2.3. здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів з питань будівництва у межах визначених повноважень;

2.4. бере участь у підготовці пропозицій до проєктів програм соціально-економічного та культурного розвитку;

2.5. бере участь у підготовці заходів щодо місцевого і регіонального розвитку;

2.6. в межах своєї компетенції розробляє проєкти розпоряджень голови районної держадміністрації, у визначених законом випадках - проєкти нормативно-правових актів з питань містобудування;

2.7. бере участь в межах своєї компетенції у погодженні проєктів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади;

2.8. бере участь у розробленні проєктів розпоряджень голови райдержадміністрації, проєктів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;

2.9. бере участь у підготовці звітів голови райдержадміністрації для їх розгляду на сесії відповідної місцевої ради;

2.10. готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові райдержадміністрації;

2.11. забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

2.12. розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

2.13. забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

2.14. контролює органи місцевого самоврядування з питань здійснення ними делегованих повноважень у сфері містобудування та архітектури і надає їм методичну допомогу з цих питань;

2.15. здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;

2.16. забезпечує у межах своїх повноважень дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

2.17. організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

2.18. забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

2.19. бере участь в межах своєї компетенції у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);

2.20. забезпечує захист персональних даних;

2.21. готує пропозиції щодо планування територій на місцевому рівні;

2.22.організовує розроблення і подання на затвердження районної ради містобудівних програм;

2.23. організовує підготовку комплексних висновків щодо інвестиційних містобудівних програм;

2.24. організовує в установленому порядку розроблення або внесення змін до схеми планування території району та її затвердження;

2.25. здійснює моніторинг реалізації схеми планування території району, стану розроблення, оновлення містобудівної документації на місцевому рівні, забудови та іншого використання територій;

2.26. забезпечує додержання законодавства у сфері містобудування та архітектури, державних стандартів, норм і правил при реалізації затвердженої містобудівної документації;

2.27. сприяє розробленню, проведенню в необхідних випадках експертизи містобудівної документації для територій і населених пунктів району;

2.28. розглядає пропозиції органів місцевого самоврядування стосовно встановлення та зміни меж населених пунктів району, готує висновки щодо їх затвердження в установленому законодавством порядку;

2.29. бере участь у підготовці пропозицій щодо удосконалення адміністративно-територіального устрою району на підставі проєктних рішень містобудівної документації районного рівня;

2.30. в межах компетенції сприяє узгодженню інтересів територіальних громад у разі виникнення розбіжностей при вирішенні питань планування територій на відповідному рівні;

2.31. готує пропозиції щодо встановлення режиму забудови територій, визначених для містобудівних потреб;

2.32. координує діяльність суб'єктів містобудування щодо комплексного розвитку територій, забудови населених пунктів на території району, поліпшення їх архітектурного вигляду, збереження традиційного характеру середовища і об’єктів архітектурної та культурної спадщини;

2.33. координує діяльність підприємств, установ та організацій, які виконують роботи і надають послуги у сфері містобудування та архітектури;

2.34. співпрацює з органами державного архітектурно-будівельного контролю з питань самочинно збудованих об’єктів містобудування та архітектури на території району;

2.35. інформує населення про плани розміщення найважливіших містобудівних, промислових, енергетичних і транспортних комплексів;

2.36. сприяє створенню та оновленню картографічної основи території району;

2.37. забезпечує виконання робіт з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів, містобудівної документації, топографо-геодезичних матеріалів;

2.38. забезпечує ведення містобудівного кадастру на районному рівні;

2.39. здійснює керівництво за відповідальним працівником, який веде містобудівний кадастр з питань щодо:

1) організації створення та ведення містобудівного кадастру, визначення завдань моніторингу об’єктів, залучення науково-дослідних та проєктно-вишукувальних організацій для впровадження інноваційних технологій ведення містобудівного кадастру;

2) визначення пріоритетів формування містобудівного кадастру і черговості виконання робіт;

3) впровадження керівних документів щодо діяльності з ведення містобудівного кадастру;

4) організації підготовки та подання звітів органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування про стан ведення містобудівного кадастру та результати кадастрової діяльності;

5) організації впровадження єдиних організаційно-правових, нормативно-методичних та програмно-технічних основ ведення містобудівного кадастру, типових форм містобудівного паспорта об’єкта та кадастрових довідок, єдиної цифрової топографічної основи території Сквирського району різних масштабів;

6) організації проведення постійного містобудівного моніторингу та занесення результатів в базу даних містобудівного кадастру на території району;

2.40. є розпорядником інформаційних ресурсів містобудівного кадастру, отриманих в установленому порядку від Департаменту містобудування та архітектури Київської обласної державної адміністрації, що стосується території Сквирського району;

2.41. організовує проведення засідань архітектурно-містобудівної ради районного рівня;

2.42. сприяє діяльності місцевих організацій творчих спілок у сфері містобудування та архітектури;

2.43. надає містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки;

2.44.надає будівельний паспорт забудови земельної ділянки;

2.45. надає пропозиції органам місцевого самоврядування щодо розроблення комплексних схем розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території населених пунктів району;

2.46. оформляє паспорт прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності;

2.47. надає пропозиції щодо присвоєння органами місцевого самоврядування поштових адрес об’єктам містобудування;

2.48. забезпечує ведення містобудівного кадастру на території району;

2.49. організовує проведення в установленому порядку архітектурних та містобудівних конкурсів;

2.50. здійснює інші передбачені законом повноваження.

 

ІІІ. Права Відділу

 

Відділ для здійснення повноважень та на виконання завдань, що визначені, має право:

1) одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів Сквирської районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

2) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів Сквирської районної державної адміністрації, міськсільвиконкомів, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);

3) вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи Сквирської районної державної адміністрації у сфері містобудування та архітектури;

4) користуватись в установленому порядку інформаційними базами Сквирської районної державної адміністрації, міської та сільських рад, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

5) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань містобудівної та архітектурної діяльності, проводити архітектурно-містобудівні ради.

 

IV. Організація роботи Відділу

 

1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади керівником апарату Сквирської районної державної адміністрації згідно із Законом України «Про державну службу». Начальник відділу за посадою є головним архітектором району, а також головою архітектурно-містобудівної ради районного рівня.

 

2. Головні спеціалісти Відділу призначаються на посади та звільняються з посади наказом керівника апарату Сквирської районної державної адміністрації.

 

3. Робота Відділу планується за річним і місячним планами, що затверджуються першим заступником голови райдержадміністрації.

4. Службові обов’язки головних спеціалістів Відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджується начальником відділу.

 

5. Відділ в установленому законодавством порядку та у межах своїх повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами Сквирської районної державної адміністрації, апаратом Сквирської районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та для здійснення запланованих заходів.

 

6. При Відділі утворюється архітектурно-містобудівна рада як дорадчий орган, що діє на громадських засадах, для професійного обговорення проєктних рішень у сфері містобудування.

 

7. Також при Відділі можуть утворюватися науково-технічна і художня ради.

 

8. Відділ утримується за рахунок коштів державного бюджету.

 

V. Начальник відділу

 

1. Здійснює керівництво Відділом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у ньому.

 

2. Розробляє та подає на затвердження голові Сквирської районної державної адміністрації положення про Відділ.

 

3. Затверджує посадові інструкції головних спеціалістів Відділу та визначає їх обов’язки.

 

4. Подає керівнику апарату Сквирської районної державної адміністрації пропозиції щодо призначення на посаду та звільнення з посади у порядку, передбаченому Законом України «Про державну службу», державних службовців Відділу, присвоєння їм рангів державного службовця, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності.

 

5. Планує роботу Відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи Сквирської районної державної адміністрації.

 

6. Вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Відділу.

 

7. Звітує перед першим заступником голови райдержадміністрації про виконання покладених на Відділ завдань та затверджених планів роботи.

 

8. Може входити до складу колегії Сквирської районної державної адміністрації.

 

9. Вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції Відділу, та розробляє проєкти відповідних рішень.

 

10. Може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування.

 

11. Представляє інтереси Відділу у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням голови Сквирської районної державної адміністрації.

 

12. Формує персональний склад архітектурно-містобудівної ради при Відділі містобудування та архітектури Сквирської районної державної адміністрації – дорадчого органу Відділу.

 

13. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Відділу.

 

14. Забезпечує дотримання головними спеціалістами Відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

 

15. Може здійснювати творчу діяльність, пов’язану з проєктуванням об'єктів архітектури, які передбачені для будівництва на території Сквирського району, та як автор чи співавтор брати участь у розробленні містобудівної документації на території Сквирського району.

 

 

Головний спеціаліст

відділу містобудування

та архітектури адміністрації                                                 І. МАРКОВИЧ

Переглядів: 7
 



Друк

Про початок опалювального

сезону в населених пунктах

Сквирського району в 2019-2020 році

Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про теплопостачання", "Про житлово-комунальні послуги", Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України             від 21 липня 2005 року № 630, пункту 9.7 ДБН В.2.5-39:2008 "Теплові мережі", пункту 4 розділу Х Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства житлово-комунального господарства України від 10 грудня 2008 року № 620/378, листа Київської обласної державної адміністрації від 03 жовтня 2019 року № 11-21/5882/02/35-2019 "Роз’яснення щодо початку опалювального періоду":

 

1. Розпочати з 08 жовтня 2019 року опалення в закладах дошкільної освіти, Сквирському дитячому будинку «Надія», Сквирському НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 – дитячий садок», закладах соціального захисту населення Сквирського району та КНП СРР «Сквирська центральна районна лікарня» згідно із заявами їх керівників.

 

2. Розпочати з 15 жовтня 2019 року опалення в закладах загальної середньої та позашкільної освіти згідно із заявами їх керівників.

 

3. Розпочати опалювальний сезон в інших закладах охорони здоров’я та населених пунктах району з 16 жовтня 2019 року.

 

4. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

Виконуюча обов’язки

голови адміністрації                                                           О. СЛАВІНСЬКА

Переглядів: 13
 



Друк

Про виділення коштів для

придбання вінка ритуального

Відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації", на виконання рішень сесій Сквирської районної ради від 03 березня 2016 року № 08-06-07 "Про програму відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016 - 2020 роки", від 20 грудня 2018 року № 03-29-07 "Про районний бюджет Сквирського району на 2019 рік":

 

1. Виділити кошти для придбання вінка ритуального з метою вшанування пам`яті Вілька Георгія Вікторовича (працював на посаді другого секретаря Сквирського районного комітету  комуністичної партії).

 

2. Управлінню фінансів Сквирської районної державної адміністрації профінансувати Сквирську районну державну адміністрацію в сумі 199 грн 00 коп. (сто дев`яносто дев`ять грн 00 коп.) за рахунок загальних асигнувань, передбачених у районному бюджеті на 2019 рік на виконання Програми відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016-2020 роки, згідно з кошторисом витрат, що додається.

 

3. Відділу фінансово-господарського забезпечення апарату Сквирської районної державної адміністрації провести оплату відповідно до кошторису витрат.

Виконуюча обов`язки

голови адміністрації                                                          О. СЛАВІНСЬКА


Додаток

до розпорядження виконуючої обов’язки голови адміністрації

від 02.10.2019 № 237

Кошторис витрат

для виділення коштів на придбання вінка ритуального

Перелік витрат

Кількість

(шт)

Ціна

Сума витрат, грн

Вінок ритуальний

1

199,00

199,00

Всього

-

-

199,00

Начальник-головний бухгалтер відділу

фінансово-господарського забезпечення

апарату адміністрації                                                                       А. ЛІТВІНКО

Переглядів: 9
 


Сторінка 1 з 2
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack