Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Жовтень 2019
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Понеділок, 07 жовтня 2019


Друк

З метою попередження помилкової сплати коштів єдиного внеску на неналежні рахунки, Білоцерківське управління ГУ ДПС у Київській області звертає увагу роботодавців та платників податків, що з 01 жовтня 2019 року сплата єдиного соціального внеску здійснюється  виключно на рахунки, які відкриті територіальним органам ДПС відповідно до адміністративно-територіальних одиниць за місцем реєстрації суб’єкта господарювання.

Державною казначейською службою України забезпечено централізоване відкриття рахунків 3719 за стандартом IBAN на ім’я органів ДПС утворених на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.19 №537 «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби України».

Відомості про нові рахунки для зарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування розміщено на офіційному веб-порталі ДПС України за посиланням https://tax.gov.ua. Також, платники Київщини можуть ознайомитись з реквізитами нових рахунків на субсайті Головного управління ДПС у Київській області за посиланням: https://kyivobl.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/

Кошти, що надійдуть на рахунки, відкриті на ім’я органів Державної фіскальної служби, не будуть зараховуватись, а повертатимуться платникам, як нез’ясовані надходження.

 

Білоцерківське управління

ГУ ДПС у Київській області

 

Переглядів: 18
 



Друк

Темп росту, в порівнянні з січнем- вереснем 2018 року,склав 118,2 % або 449,3 млн. гривень.

При цьому до державного бюджету у поточному році перераховано понад 1,3млрд. гривень, це на 20,5% або на 227,9 млн. гривень перевищило минулорічний показник.

Перерахування до  місцевих бюджетів  склали майже1,6 млрд гривень. , що на 16,4%  або 221,4 млн. гривень більше ніж у відповідному періоді 2018 року. 

Крім того, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за 9 місяців  2019 року сплачено1,3 млрд. гривень. При цьому,  темп росту до відповідного показника 2018 року становить 119%, що дорівнює 218,9 мільйонам гривень.

Слід зазначити, що позитивна динаміка спостерігається за всіма бюджетоформуючими податками як до державного так і до місцевих бюджетів. Всебічна інформаційно-роз’яснювальна робота та сервісне обслуговування значно покращила податкову культуру платників податків регіону та стало вагомим важелем росту надходжень до усіх бюджетів.

Білоцерківське управління

ГУ ДПС у Київській області

Переглядів: 14
 



Друк

5 жовтня 2019 року за ініціативи прихильників велотуризму ДНЗ «Сквирське ВПУ» у місті Сквира відбулася велоакція «Осіння феєрія», приурочена Дню учителя.

 

До веломарафону долучилися й юні велотуристи Сквирського районного центру дитячої та юнацької творчості під керівництвом тренерів Євгенія Кротовича та Анатолія Гальчинського.

 

Найактивніші учасники Бадилевич Ірина, Якимчук Юлія, Кардач Максим, Хорт Костянтин, Кротович Максим отримали подяки від Олександра Заболотного, начальника відділу освіти Сквирської РДА, та Сергія Пасічника, директора ДНЗ «Сквирське ВПУ».

 

(Джерело: Сайт відділу освіти Сквирської РДА)

Переглядів: 30
 



Друк

Під керівництвом виконуючої обов’язки голови РДА Оксани Вікторівни Славінської відбулась нарада з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, районних служб, організацій   та установ

Розглянуто наступні питання:

1. Про підсумки роботи структурних підрозділів райдержадміністрації,   районних організацій та установ за минулий тиждень.

Доповідач:  Юрчук Олена Аркадіївна – в.о.керівника  апарату  Сквирської райдержадміністрації;

 

2.  Про стан оперативної обстановки на території  району.

Доповідач: Гіптенко Руслан Анатолійович заступник начальника Сквирського відділу поліції ГУ НП у Київській області; Переглядів: 47

  Read More...



Друк

У третьому кварталі 2019 року до районних (міських) відділень та управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області усно та письмово звернулася 991 особа. Із загальної кількості зареєстровано 192 письмових звернення та 799 - під час особистого прийому.

Більшість звернень стосувалася виплат по лікарняних, допомоги по вагітності та пологах, допомоги на поховання - 455 звернень, тобто 45,9% від загальної кількості. На другому місці інші питання, з якими зверталися громадяни, – 163 звернення або 16,4%. На третьому місці - виплата заборгованості зі страхових виплат та матеріального забезпечення - 79 звернення або майже 8% від загальної кількості. З початку року надійшла одна скарга на неправомірні дії працівників відділень та дві подяки.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість звернень зросла майже в 1,4 рази або на 282 звернення. Найбільше громадяни зверталися з питань виплати по листах непрацездатності, допомоги по вагітності та пологах, допомоги на поховання.

З метою оперативного задоволення законних вимог заявників, адресного вирішення порушених питань громадян у робочих органах виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області проводяться особисті прийоми потерпілих та страхувальників керівниками управління та відділень, їхніми заступниками та начальниками відділів.

Графіки прийому громадян керівництвом виконавчої дирекції Фонду та фахівцями обласного управління розміщено на стендах інформаційних куточків з питань роботи із зверненнями громадян в усіх відокремлених підрозділах та їх представництвах. Визначено відповідальних працівників за цей напрямок роботи.

Всі звернення розглянуто своєчасно, заявникам надано роз'яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

В управлінні та відділеннях посилено контроль за своєчасним та об'єктивним розглядом звернень громадян. Налагоджено та регламентовано співпрацю з територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.

Переглядів: 11
 



Друк

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області (далі – управління) повідомляє, що згідно з постановою правління Національного банку України від 28.12.2018 №162 в Україні номер банківського рахунку буде формуватися за стандартом IBAN та складатиме 29 літерно - цифрових символів:

- з 05.08.2019 до 31.10.2019 – перехідний період;

- з 01.11.2019 – у постійному режимі.

Враховуючи зазначене, у казначействі з 01.10.2019 змінено аналітичні параметри рахунків, відкритих за балансовим рахунком 3717 (дохідний) на ім'я управління та відділень управління, відповідно до вимог стандарту IBAN.

Наголошуємо, що з 01.10.2019 по 31.10.2019 діє перехідний період і зарахування коштів до 31.10.2019 буде здійснюватися на розрахункові рахунки як за стандартом IBAN так і на рахунки, які діяли до введення даного стандарту.

Враховуючи зазначене, з метою своєчасної та належної сплати страхових коштів Фонду наголошуємо на необхідності починаючи з 01.10.2019 здійснювати платежі за новими реквізитами рахунків.

 

Назва відділення

IBAN

Білоцерківське

UA818999980000037175000110043

Богуславське

UA908999980000037172000110080

Бориспільське

UA988999980000037170000110004

Броварське

UA848999980000037176000110149

Васильківське

UA208999980000037172000110176

Вишгородське

UA308999980000037179000110243

відділення у м. Біла Церква

UA628999980000037172000110002

відділення у м. Славутич

UA748999980000037171000110014

Іванківське

UA268999980000037171000110296

Ірпінське

UA908999980000037177000110007

Києво-Святошинське

UA178999980000037174000110356

Обухівське

UA878999980000037177000110449

Ставищенське

UA578999980000037178000110567

Фастівське

UA958999980000037170000110640

Яготинське

UA938999980000037176000110666

 

 

Переглядів: 13
 



Друк

Одне з пріоритетних завдань Фонду соціального страхування України - надання матеріального забезпечення застрахованим особам. Разом з тим на органи Фонду покладено повноваження здійснювати контроль за їх правомірним використанням, - на цьому наголошує начальник відділу аналізу та контролю за використанням роботодавцями коштів Фонду Вадим Грищук.

За його словами, починаючи з квітня цього року, Фонд соціального страхування України відновив планові документальні перевірки страхувальників по коштах Фонду за страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності.

Планування таких перевірок передбачено постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності «Про затвердження Інструкції про порядок проведення перевірок страхувальників по коштах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, прийняття рішень за їх результатами та процедуру оскарження» від 22.12.2010 № 29 з урахуванням можливих ризиків щодо неправомірного використання коштів Фонду.

Перевірки страхувальників мають сприяти забезпеченню виконання ними норм чинного законодавства з питань загальнообов’язкового державного соціального страхування, а саме правильності та обґрунтованості використання страхових коштів, своєчасному поверненню страхових коштів, забезпеченню ефективного контролю за їх використанням. Такі перевірки страхувальників здійснюються в установах і організаціях, незалежно від форми власності, у суб’єктів малого підприємництва, які використовують працю найманих працівників.

Перевірки здійснюються посадовими особами органів Фонду за місцезнаходженням страхувальника або в приміщенні відділення Фонду за пропозицією страхувальника та за умови надання ним всіх необхідних документів для проведення перевірки.

Періодичність проведення планових перевірок визначається залежно від таких критеріїв, як наявність (відсутність) витрат, заборгованості по коштах Фонду, кількості працівників, росту витрат коштів Фонду в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Перевірці підлягають документи за звітні періоди поточного та попередніх років, за які не здійснювалася перевірка.

Фонд соціального страхування України має право перевіряти достовірність відомостей, поданих роботодавцем для отримання коштів Фонду, дотримання порядку використання страхових коштів роботодавцем, здійснювати аналіз даних, зазначених у звітності, заяві-розрахунку страхувальника по коштах Фонду.

Активну участь у перевірках, яку здійснюють працівники Фонду, мають брати члени комісії із соціального страхування підприємства, яка безпосередньо на підприємстві є органом, що розпоряджається використанням коштів Фонду та забезпечує контроль за їх цільовим використанням.

Об’єктами ревізій під час проведення контрольних заходів органами Фонду у страхувальників є:

• протоколи засідань комісії (рішення уповноваженого) із соціального страхування підприємства;

• заяви-розрахунки для фінансування матеріального забезпечення застрахованих осіб за кошти Фонду;

• листки непрацездатності;

• копії посвідчень осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС, учасників війни та інші документи, що підтверджують їх право на пільги щодо оплати листків непрацездатності;

• трудові книжки та «Індивідуальні відомості про застраховану особу» (форма № ОК-7-з) — для обчислення тривалості страхового стажу;

• табелі обліку використання робочого часу, графіки змінності;

• розрахунково-платіжні відомості.

Так, з початку року працівники управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області провели 248 планових та 115 позапланових перевірок страхувальників. Виявлено порушення використання коштів Фонду на суму 2 122 882 грн.  та  нараховано  штрафні санкції на суму – 1 046 140 гривень.

Оскільки значна частина коштів Фонду витрачається на фінансування допомоги по тимчасовій непрацездатності і допомоги по вагітності та пологах застрахованим особам, ревізори Фонду ретельно перевіряють не тільки розрахунки цих видів допомоги, а й порядок заповнення листків непрацездатності, які є підставою для нарахування допомоги.

Велика кількість порушень порядку видачі, продовження листків непрацездатності та їх оформлення завдає значних фінансових збитків бюджету Фонду.

Відповідно до Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 19.07.2018 № 12, фахівці Фонду соціального страхування України на постійній основі, після надходження заяв-розрахунків від страхувальників на отримання коштів для виплати матеріального забезпечення застрахованим особам, проводять попередню перевірку заяв щодо правильності заповнення реквізитів, наявності даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, даних про сплату ними єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, правильності нарахування виплат.

Аналізуючи порушення, виявлені спеціалістами під час документальних планових перевірок, можна визначити ряд характерних порушень, на які потрібно звернути увагу комісіям (уповноваженим) із соціального страхування підприємств (установ, організацій), кадровим та бухгалтерським службам, а саме:

  • розрахунок страхового стажу застрахованих осіб проводиться без необхідних підтверджуючих документів (наприклад, даних Держреєстру) або за недостатньої їх кількості;
  • призначення допомоги по тимчасовій втраті працездатності та допомоги по вагітності та пологах проводиться на підставі неналежним чином оформлених документів (листків непрацездатності) чи за відсутності інших документів, що є підставою для призначення матеріального забезпечення. Зокрема, призначення та виплата допомоги по тимчасовій втраті працездатності у зв’язку з невиробничою травмою проводиться без наявності документів, що підтверджують проведення розслідування таких нещасних випадків;
  • допомога на поховання призначається за відсутності підтверджуючих документів або на поховання пенсіонерів;
  • порушуються строки розгляду документів, призначення та виплати матеріального забезпечення;
  • має місце відсутність документів (зокрема, наказів, довідок), які підтверджують виключення з розрахункового періоду днів, у які застраховані особи були відсутні на роботі з поважних причин.

Відтак страхувальникам потрібно чітко керуватися нормами діючого законодавства під час призначення матеріального забезпечення за страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, особливо, у частині документального оформлення.

Переглядів: 15
 



Друк

Основним завданням юридичного відділу управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області є організація правової роботи спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог чинного законодавства України та інших нормативних актів.

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області продовжує представництво інтересів Фонду в судових інстанціях всіх рівнів та органах державної виконавчої служби, з питань примусового стягнення коштів Фонду.

В третьому кварталі 2019 року Господарським судом Київської області було задоволено позовні вимоги управління, а саме визнано кредитором стосовно боржників ТОВ «Поліс» (в сумі 796 659,23 грн.) та ТОВ «Броварський домобудівний комбінат Меркурій» (в сумі 3 291 037, 12 грн.)

До Київського окружного адміністративного суду було подано позовні заяви про стягнення капіталізованих платежів до Приватно-орендного сільськогосподарського підприємства «Станишівка» в сумі грошових вимог 213 842,79 грн., до корпорації «Макарівська міжгосподарська будівельна організація» в сумі грошових вимог 688 566,88 грн., до Сільськогосподарського виробничого кооперативу «ТОВ ім. Б. Хмельницького» в сумі грошових вимог 554 198,58 грн., до Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Дружба» в сумі грошових вимог 213 842,79 грн. Також, до Яготинського районного відділу ДВС Головного територіального управління юстиції в Київській області було направлено виконавчий лист з приводу стягнення з ПАТ «Лемешівське» капіталізованих платежів на суму 255 409,12 грн.

До Кагарлицького районного суду Київської області подано позовну заяву з приводу оскарження акту про нещасний випадок форма Н-1, в зв’язку з незгодою страхового експерта управління з результатами спеціального розслідування.

До Управління були подані три позовні заяви в порядку окремого провадження, про встановлення фактів що мають юридичне значення, а саме щодо проживання однією сім’єю з потерпілою особою.

Проводиться робота з арбітражними керуючими та ліквідаторами з приводу інформації по заборгованості та її оплаті.

На кінець кварталу на розгляді в судах перебуває 19 справ щодо різних напрямків діяльності управління, з яких: у Сквирському районному суді Київської області – 1 справа, у Шостому апеляційному адміністративному суді – 1 справа, в Окружному адміністративному суді м. Києва – 3 справи, у Верховному суді – 3 справи, в Київському апеляційному суді – 1 справа, у Білоцерківському міськрайонному суді – 1 справа, в Кагарлицькому районному суді – 1 справа, в Київському окружному адміністративному суді – 7 справ, Подільському районному суді м. Києва – 1 справа.

Зареєстровано 130 наказів управління з основної діяльності. З контрагентами управління укладено 29 договорів.

На кінець кварталу 2019 року на виконанні в органах виконавчої служби перебуває 58 справ щодо примусового стягнення заборгованості на підставі судових рішень.

З органами ДВС проводиться співпраця з приводу проведення щомісячних звірок по примусовому стягненню коштів Фонду, а також інші дії щодо контролю за станом виконавчих проваджень.

Прийнято 123 рішення про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Зокрема за неправомірно витраченими коштами Фонду на суму 1 172 509,38 грн, та за штрафними санкціями на суму в 569 996,52 грн.

Управлінням за порушення законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності та у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності накладаються та стягуються адміністративні штрафи.

За результатами розгляду адміністративних справ було винесено 130 постанов про накладення адміністративного стягнення на суму в 26 014,00 гривень.

Переглядів: 13
 



Друк

Фонд соціального страхування України фінансує щомісячні страхові виплати для понад 205 тисяч потерпілих на виробництві та членів їх сімей. З них 125 тисяч, або 61% осіб досягли пенсійного віку. Про це повідомляє пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Щомісячна страхова виплата здійснюється Фондом з метою компенсації потерпілому втраченого через травму або профзахворювання заробітку. Право на її отримання мають усі застраховані особи, постраждалі внаслідок трудової діяльності, яким висновком МСЕК встановлено стійку втрату професійної працездатності. Особи пенсійного віку, які продовжують працювати, є застрахованими особами, а, отже, мають право на призначення їм виплат у разі настання страхового випадку.

Нагадаємо, сума щомісячної страхової виплати встановлюється відповідно до ступеня втрати професійної працездатності та середньомісячного заробітку, який особа мала до ушкодження здоров’я.

Загалом у разі настання страхового випадку Фонд виплачує:

– допомогу по тимчасовій непрацездатності;

– одноразову допомогу в разі стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого;

– щомісячну страхову виплату втраченого заробітку потерпілого;

–  страхову виплату потерпілому у розмірі його середньомісячного заробітку при тимчасовому переведенні його на легшу, нижчеоплачувану роботу;

– щомісячну страхову виплату особам, які мають на неї право в разі смерті потерпілого;

– відшкодування вартості поховання потерпілого та пов’язаних з цим ритуальних послуг.

 

Переглядів: 18
 



Друк

У виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України за участі представників Державної служби України з питань праці відбулась нарада з розгляду та врегулювання спірних питань стосовно підготовки документів при підозрі виникнення у працівників професійних захворювань, а також розслідування причин їх виникнення. Про це повідомила пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

У заході взяли участь начальник управління профілактики страхових випадків виконавчої дирекції Фонду Сергій Таровик, начальники профільних відділів виконавчої дирекції Фонду, керівники та начальники відділів управлінь виконавчої дирекції Фонду в Кіровоградській, Львівський і Сумській областях, начальниця відділу з питань гігієни праці та атестації робочих місць за умовами праці Державної служби України з питань праці Людмила Харчук, представники Держпраці.

Під час наради учасники обговорили питання формування інформаційних довідок відповідно до діючої процедури складання санітарно-гігієнічних характеристик; наявності протоколів досліджень умов праці; налагодження чіткої взаємодії органів Фонду і Держпраці при складанні документів та інше.

Зазначимо, за даними Фонду кількість профзахворювань за січень–серпень збільшилась на 23,2% порівняно з тим же періодом 2018 року і склала 1 027 випадків. Найбільше кількість професійних захворювань зросла у Дніпропетровській, Кіровоградській і Львівській областях.

За словами Сергія Таровика, одним з пріоритетних спільних завдань фахівців Фонду, Держпраці та роботодавців під час розслідування професійних захворювань є визначення конкретних обставин і причин їх настання з метою подальшого розроблення ефективних заходів із запобігання. Людмила Харчук акцентувала на потребі встановлення конкретних термінів реалізації роботодавцями визначених процедур з упередження настання профзахворювань, а також здійснення контролю за їх виконанням.

Присутні також підняли питання необхідності удосконалення нормативно-правових актів з розслідування та обліку нещасних випадків на виробництві і професійних захворювань. Так, Сергій Таровик зазначив, що вирішення окремих випадків не регламентовано наявними механізмами. Тож є необхідність продовження практики спільних міжвідомчих нарад для узгодження позицій, більшої ефективності та оперативності роботи.

Л. Харчук звернула увагу, що співробітники Державної служби з питань праці не уповноважені проводити розрахунки показників важкості праці, а зазначена інформація має надаватись роботодавцем відповідно до проведених лабораторних досліджень.

Учасники заходу,  серед іншого, наголосили на необхідності обстеження існуючих робочих місць при складанні інформаційних довідок замість віднесення їх до аналогічних. Сергій Таровик зазначив, що аналогічними можна вважати лише такі робочі місця, на яких умови і характер праці працівників аналогічні за всіма показниками, зокрема, збігається тип автотранспорту чи обладнання, його стан і строк експлуатації тощо. За словами Людмили Харчук, відносити робочі місця до аналогічних є необхідність лише у виключних випадках, наприклад, коли робоче місце працівника не зберіглось.

Також було розглянуто конкретні спірні випадки, які виникли під час  підготовки документів при підозрі виникнення професійних захворювань у співробітників.

Присутні наголосили, що вся інформація, яка зазначається в документах, необхідних для встановлення профзахворювання, має бути документально підтверджена.

 

Переглядів: 17
 


Сторінка 1 з 2
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack