Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Вересень 2019
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
вересня 2019


Друк

Шановні бібліотекарі!

Щиросердно вітаю Вас з нагоди Всеукраїнського дня бібліотек! Це свято об’єднує фахівців бібліотечної справи з багатомільйонною читацькою аудиторією, хто не уявляє свого життя без книги – цього джерела людської мудрості та культури, духовності і натхнення, що не підвладне впливові часу та найсучасніших інформаційних технологій.

Ми з вдячністю поціновуємо повсякденну працю справжніх ентузіастів бібліотечної ниви, які плекають скарби народної любові до писемності.

З нагоди свята зичу Вам міцного здоров’я, особистого щастя, творчого натхнення, добра, миру та благополуччя, відчуття справжнього задоволення від своєї роботи та нових успіхів на ниві просвітницького служіння людям!

З повагою

виконуюча обов’язки голови

районної державної адміністрації Оксана Славінська

 

Переглядів: 16
 



Друк

День усиновлення – це свято, яке щороку припадає на 30 вересня та співпадає із днем пам’яті святих мучинець Віри, Надії, Любові та їх матері Софії і, мабуть, не випадково. Святий обов’язок дорослих – зробити все можливе, щоб кожна дитина зростала в сім’ї, любові і достатку. Віра, Надія і Любов, які уособлюють головні християнські чесноти, втілюють ідеали мудрості й відкритого серця, безсумнівно, є добрими покровителями цього особливого свята.

Статусу батьків ми набуваємо з появою дітей (народжених чи усиновлених),проте батьками стаємо лише тоді, коли по-справжньому навчимося відчувати, розуміти, приймати та любити дитину. А ще й тоді, коли дитина розуміє, відчуває та приймає нас. Усиновлення – це особлива дорога батьківства – благородна, складна, переповнена емоціями, очікуваннями, тривогами. Це безмежне розуміння та бажання принести дитині трепетну мить радості.

Доброта і любов – головне, що ми повинні дарувати нашим дітям. Адже діти – наша надія і наше майбутнє. Щоб ця надія здійснилася, ми, дорослі, повинні пам’ятати про свою відповідальність, піклуватися про кожну дитину. Особливо про дітей, які залишилися без батьківської опіки. Турбота про них – наше спільне завдання, обов’язок суспільства, держави. Переглядів: 24

  Read More...



Друк

Під керівництвом виконуючої обов’язки голови райдержадміністрації О.В.Славінської відбулося друге засідання штабу з розшуку неповнолітнього жителя с. Антонів.

В засіданні брали участь голова районної ради В.В.Гриша, секретар міськради В.О.Бондар, начальник відділу поліції ГУ НП у Київській області  Р.М.Шамрай, інші зацікавлені особи.

Були затверджені першочергові заходи розшуку Станіслава Щипського.

Підліток ховався в очеретах біля ставка населеного пункту. На щастя, за цей час ніяких протиправних дій відносно нього не вчинено.

Як повідомлялося раніше, у с. Антонів Сквирського району хлопець вийшов з дому ще 25 вересня, та до сьогодні не повертався.

Для пошуку зниклого було задіяно поліцейських регіону, кінологічну службу, ДСНС, Нацгвардію, водолазів, а також волонтерів. Два дні правоохоронці розшукували підлітка, очолював цю операцію заступник начальника Головного управління поліції Київщини Олександр Шляховський.

Нині хлопця обстежують лікарі, а далі виховну бесіду із ним проведуть працівники ювенальної превенції.

Дякуємо громадськості за активну допомогу у пошуку!

Переглядів: 27
 



Друк

У середу, 25 вересня, близько 14 години у селі Антонів Сквирського району вийшов з дому і досі не повернувся 14-річний Станіслав Щипський.

На вигляд 14 років, зростом 155-160 см, худорлявої статури, має овальне обличчя, карі очі та коротке темне волосся.

Хлопчик був одягнений у флісову кофтину синього кольору, сині шорти у клітинку та жовті гумові чоботи.

Для інформування за результатами пошуку, волонтерам, громадськості звертатись за телефонами: (096)817-17-14 Микола Володимирович Ліщук (майор поліції); (068)640-93-16 Вадим Вікторович Денисюк (сільський голова)

Переглядів: 24
 



Друк

На апаратній нараді 23 вересня за участі керівників структурних підрозділів начальник управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Георгій Галиць представив нових начальників відділів.

Так, Микола Крентовський очолив відділ перевірки обґрунтованості видачі листків непрацездатності управління. До цього він працював заступником директора Медичного департаменту – начальником управління медико - соціальної допомоги населенню Міністерства охорони здоров’я України. Тетяна Мельник стала начальником відділу медичних та соціальних послуг. Раніше вона обіймала посаду головної спеціалістки відділу обґрунтованості видачі листків непрацездатності. Новопризначені керівники відділів мають медичну освіту і значний досвід роботи в цих сферах.

Під час наради заслухали керівників структурних підрозділів про проведену роботу та актуальні питання, що виникли за напрямками робіт при здійсненні основної діяльності управління. По закінченню наради начальник обласного управління дав відповідні доручення керівникам виконавчого апарату управління.

 

На 23 підприємствах України зафіксовано 70,8% усіх випадків профзахворювань

Фондом соціального страхування України за 8 місяців 2019 року було зареєстровано 1 451 випадок професійного захворювання, що на 23,2% більше, ніж за той же період 2018 року. З них 1 027 випадків, або 70,8% стались з працівниками 23 підприємств України, здебільшого галузі добувної промисловості і розроблення кар’єрів. Про це повідомила пресслужбавиконавчоїдирекціїФондусоціальногострахуванняУкраїни.

Зростання рівня професійної захворюваності пов’язано, зокрема, з випадками неякісного проведення медоглядів, за результатами яких вчасно не виявлено підозру на профзахворювання.

«Упродовж квітня–липня ми направили 106 листів до лікувальних закладів та департаментів охорони здоров’я за наслідками виявлення фактів неякісних медоглядів. Професійні захворювання, як правило, є наслідком тривалого шкідливого впливу на організм людини, вони не розвиваються різко, упродовж одного дня, тижня чи місяця. Тож якщо медичний огляд, датований роком тому, давав висновок про відсутність будь-яких підозр, а сьогодні в людини діагностують хворобу органів дихання, то, скоріш за все, медогляд було проведено неякісно. Як наслідок, роботодавець не вжив відповідні оздоровчі заходи, які повинен забезпечити в разі визначеної медоглядом потреби», – повідомив начальник управління профілактики страхових випадків виконавчої дирекції Фонду Сергій Таровик.

Також, за словами С.Таровика, фахівці Фонду соціального страхування України системно проводять розширені наради за участю представників управлінь Держпраці, охорони здоров’я обласних (районних) держадміністрацій, лікарів-профпатологів, представників лікувально-профілактичних закладів, професійних спілок та об’єднань роботодавців, суб’єктів господарювання.

Також зростання кількості зареєстрованих профзахворювань пов’язано із випадками невжиття конкретних заходів для покращення умов праці працівників за результатами проведених розслідувань. Крім того, наявні факти використання недостовірної інформації при складанні документів, що призводить до необґрунтованого встановлення професійних захворювань.

«Зараз ми працюємо над впровадженням шляхів зниження рівня професійної захворюваності серед робітників. Серед пріоритетних завдань – підвищення результативності профілактичної діяльності страхових експертів з охорони праці на підприємствах з найбільшим рівнем профзахворюваності; збільшення рівня конкретизації причин і обставин розвитку захворювань під час розслідувань; постійний аналіз проходження працівниками медоглядів тощо. Також є потреба в організації та проведенні роботодавцями ефективних оздоровчих заходів за результатами періодичних медоглядів», – говорить Сергій Таровик.

Зазначимо, за підсумками січня–серпня темп зростання кількості профзахворювань порівняно з тим же періодом минулого року уповільнився.

Причинами розвитку професійних захворювань є недосконалість механізмів і робочих інструментів (23,3% від усіх випадків за даними І півріччя 2019 року), технологічного процесу (16,4% випадків) та невикористання засобів індивідуального захисту (10,2% випадків).

 

Переглядів: 13
 



Друк

У виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України відбулася зустріч з представниками місії Міжнародного валютного фонду за участю заступника Міністра соціальної політики України Олега Коваля, начальника Управління нагляду за діяльністю Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування Мінсоцполітики Максима Зацерковного, представників Міністерства фінансів України, в.о. директора виконавчої дирекції Фонду Сергія Нестерова, заступників директора, керівників самостійних структурних підрозділів виконавчої дирекції Фонду.

Було обговорено фінансований стан Фонду соціального страхування України, зокрема, показники виконання бюджету за вісім місяців 2019 року, прогнозні доходи та видатки на кінець цього року та проект бюджету Фонду на 2020 рік.

В.о. директора виконавчої дирекції Фонду Сергій Нестеров поінформував щодо динаміки затримок по виплаті матеріального забезпечення застрахованим особам і наголосив, що всі виплати Фонд здійснює в повному обсязі.

«З метою часткового покриття розриву між фактичними видатками Фонду та надходженням коштів, відповідно до рішення Кабінету Міністрів України тимчасово, на серпень 2019 року, частка ЄСВ, яка йде до Фонду соціального страхування України, була збільшена з 9,3759% до 14,2464%. Це дозволило отримати додатково 996 млн гривень та майже повністю покрити заборгованість Фонду з виплат матзабезпечення. Водночас, з 01 вересня частка ЄСВ була повернута до раніше встановленого розміру», – наголосив Сергій Нестеров.

Деталі прогнозу виконання бюджету Фонду за підсумками 2019 року, а також заплановані видатки на 2020 рік з урахуванням темпів зростання середньої заробітної плати та рівня інфляції представила заступниця директора виконавчої дирекції Фонду Олена Денисова.

Економісти МВФ СерджіоСола, Шаба Фехер і економіст представництва МВФ в Україні Ігор Шпак обговорили можливі шляхи покриття дефіциту бюджету Фонду соціального страхування України, зокрема, акцентували на потребі розглянути можливість збільшення кількості днів тимчасової непрацездатності, яка фінансується за рахунок коштів роботодавців.

Заступник Міністра соціальної політики України Олег Коваль надав інформацію щодо впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності, а також можливих законодавчих змін до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування. Про це інформує пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

 

Переглядів: 17
 



Друк

Як повідомляє пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, за оперативними даними січня - серпня цього року фахівцями Фонду соціального страхування України було упереджено нецільове фінансування страхувальників на 7,2 млн гривень внаслідок проведення попередньої перевірки заяв-розрахунків.

З 01 жовтня 2018 року за рішенням правління Фонду почала діяти система попереднього контролю правильності нарахування сум матеріального забезпечення. Нововведення мало на меті мінімізувати перевірки роботодавців за фактом уже профінансованих виплат, за результатами яких можуть накладатись санкції. Натомість, превентивний підхід впровадженої системи дозволяє вчасно виявити помилки в заявах на фінансування матеріального забезпечення та упередити нецільові видатки.

Для ефективної реалізації проведення попередніх перевірок з жовтня минулого року також було оновлено форму заяви-розрахунку. Документ було розширено відомостями щодо виду зайнятості, страхового стажу, більш повною інформацією щодо листка непрацездатності тощо.

Нагадаємо, заява-розрахунок – це документ, який формується роботодавцем (бухгалтерією) після рішення комісії (уповноваженого) з соціального страхування підприємства про надання працівнику матеріального забезпечення. На підставі отриманої у друкованому або електронному вигляді заяви-розрахунку Фонд соціального страхування України здійснює фінансування допомоги по тимчасовій втраті працездатності, допомоги по вагітності та пологах тощо.

Робочий орган виконавчої дирекції Фонду або його відділення після надходження заяви-розрахунку здійснює перевірку наведеної в ній інформації, зокрема, правильність нарахування виплат, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, дані про сплату ЄСВ тощо.

У разі потреби, може здійснюватися обмін інформацією зі страхувальником шляхом направлення запиту щодо уточнення інформації, наведеної у заяві-розрахунку. При виявленні помилок та/або недостовірних відомостей заява-розрахунок повертається страхувальнику з рекомендаціями щодо їх усунення.

 

Переглядів: 15
 



Друк

За оперативними підсумками січня–липня 2019 року за рахунок коштів Фонду соціального страхування України надання допомоги по тимчасовій втраті працездатності по догляду за хворим членом сім’ї, у тому числі, за хворими дітьми до 14 років було профінансовано для майже 190 тис. застрахованих осіб за 270 тис. листками непрацездатності. Сума коштів, направлена на цю статтю видатків, склала 508,1 млн гривень. Про це повідомила прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Зазначена допомога фінансується Фондом, починаючи з першого дня здійснення догляду за хворим членом сім’ї, її розмір обчислюється на загальних підставах і складає від 50% середньої заробітної плати застрахованої особи  (якщо стаж не перевищує 3 років) ідо 100% (якщо стаж – понад 8 років).

Право на отримання компенсації втраченого заробітку на підставі лікарняних листків по догляду за хворим членом родини за рахунок коштів Фонду мають усі застраховані особи.

Наданнядопомогизтимчасовоїнепрацездатностіподоглядузахвороюдитиноювікомдо 14 років здійснюється за  , протягом якого дитина за висновком лікаря потребує догляду, але не більше 14 календарних днів. А вразі стаціонарного лікування – за весь час перебування застрахованої особи в стаціонарі разом із хворою дитиною.

Допомога по тимчасовій непрацездатності по догляду за хворим членом сім’ї виплачується небільш, як за три календарні дні, а у виняткових випадках, з урахуванням тяжкості хвороби та побутових обставин, – не більш ніж за сім календарних днів.

Як повідомляє прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, за оперативними даними січня - серпня цього року фахівцями Фонду соціального страхування України було упереджено нецільове фінансування страхувальників на 7,2 млн гривень внаслідок проведення попередньої перевірки заяв-розрахунків.

З 01 жовтня 2018 року за рішенням правління Фонду почала діяти система попереднього контролю правильності нарахування сум матеріального забезпечення. Нововведення мало на меті мінімізувати перевірки роботодавців за фактом уже профінансованих виплат, за результатами яких можуть накладатись санкції. Натомість, превентивний підхід впровадженої системи дозволяє вчасно виявити помилки в заявах на фінансування матеріального забезпечення та упередити нецільові видатки.

Для ефективної реалізації проведення попередніх перевірок з жовтня минулого року також було оновлено форму заяви-розрахунку. Документ було розширено відомостями щодо виду зайнятості, страхового стажу, більш повною інформацією щодо листка непрацездатності тощо.

Нагадаємо, заява-розрахунок – це документ, який формується роботодавцем (бухгалтерією) після рішення комісії (уповноваженого) з соціального страхування підприємства про надання працівнику матеріального забезпечення. На підставі отриманої у друкованому або електронному вигляді заяви-розрахунку Фонд соціального страхування України здійснює фінансування допомоги по тимчасовій втраті працездатності, допомоги по вагітності та пологах тощо.

Робочий орган виконавчої дирекції Фонду або його відділення після надходження заяви-розрахунку здійснює перевірку наведеної в ній інформації, зокрема, правильність нарахування виплат, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, дані про сплату ЄСВ тощо.

У разі потреби, може здійснюватися обмін інформацією зі страхувальником шляхом направлення запиту щодо уточнення інформації, наведеної у заяві-розрахунку. При виявленні помилок та/або недостовірних відомостей заява-розрахунок повертається страхувальнику з рекомендаціями щодо їх усунення

Переглядів: 15
 



Друк

За оперативними підсумками січня–липня 2019 року за рахунок коштів Фонду соціального страхування України надання допомоги по тимчасовій втраті працездатності по догляду за хворим членом сім’ї, у тому числі, за хворими дітьми до 14 років було профінансовано для майже 190 тис. застрахованих осіб за 270 тис. листками непрацездатності. Сума коштів, направлена на цю статтю видатків, склала 508,1 млн гривень. Про це повідомила прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Зазначена допомога фінансується Фондом, починаючи з першого дня здійснення догляду за хворим членом сім’ї, її розмір обчислюється на загальних підставах і складає від 50% середньої заробітної плати застрахованої особи  (якщо стаж не перевищує 3 років) ідо 100% (якщо стаж – понад 8 років).

Право на отримання компенсації втраченого заробітку на підставі лікарняних листків по догляду за хворим членом родини за рахунок коштів Фонду мають усі застраховані особи.

Наданнядопомогизтимчасовоїнепрацездатностіподоглядузахвороюдитиноювікомдо 14 років здійснюється за  , протягом якого дитина за висновком лікаря потребує догляду, але не більше 14 календарних днів. А вразі стаціонарного лікування – за весь час перебування застрахованої особи в стаціонарі разом із хворою дитиною.

Допомога по тимчасовій непрацездатності по догляду за хворим членом сім’ї виплачується небільш, як за три календарні дні, а у виняткових випадках, з урахуванням тяжкості хвороби та побутових обставин, – не більш ніж за сім календарних днів.

Як повідомляє прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, за оперативними даними січня - серпня цього року фахівцями Фонду соціального страхування України було упереджено нецільове фінансування страхувальників на 7,2 млн гривень внаслідок проведення попередньої перевірки заяв-розрахунків.

З 01 жовтня 2018 року за рішенням правління Фонду почала діяти система попереднього контролю правильності нарахування сум матеріального забезпечення. Нововведення мало на меті мінімізувати перевірки роботодавців за фактом уже профінансованих виплат, за результатами яких можуть накладатись санкції. Натомість, превентивний підхід впровадженої системи дозволяє вчасно виявити помилки в заявах на фінансування матеріального забезпечення та упередити нецільові видатки.

Для ефективної реалізації проведення попередніх перевірок з жовтня минулого року також було оновлено форму заяви-розрахунку. Документ було розширено відомостями щодо виду зайнятості, страхового стажу, більш повною інформацією щодо листка непрацездатності тощо.

Нагадаємо, заява-розрахунок – це документ, який формується роботодавцем (бухгалтерією) після рішення комісії (уповноваженого) з соціального страхування підприємства про надання працівнику матеріального забезпечення. На підставі отриманої у друкованому або електронному вигляді заяви-розрахунку Фонд соціального страхування України здійснює фінансування допомоги по тимчасовій втраті працездатності, допомоги по вагітності та пологах тощо.

Робочий орган виконавчої дирекції Фонду або його відділення після надходження заяви-розрахунку здійснює перевірку наведеної в ній інформації, зокрема, правильність нарахування виплат, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, дані про сплату ЄСВ тощо.

У разі потреби, може здійснюватися обмін інформацією зі страхувальником шляхом направлення запиту щодо уточнення інформації, наведеної у заяві-розрахунку. При виявленні помилок та/або недостовірних відомостей заява-розрахунок повертається страхувальнику з рекомендаціями щодо їх усунення

Переглядів: 8
 



Друк

За аналітичними даними Фонду соціального страхування України на підприємствах за підсумками першого півріччя 2019 року травмувались 1 666 чоловіків та 669 жінок, що становить 71,4% та 28,6% відповідно. Про це повідомила пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Крім того, найвищий рівень виробничого травматизму зафіксовано серед працівників віком від 50 до 59 років – 616 осіб або 26,4% від загальної кількості травмованих у І півріччі.

Зазначимо, для всіх потерпілих Фонд здійснює компенсацію втраченого за період тимчасової непрацездатності заробітку, фінансує лікування в закладах охорони здоров’я та, у разі встановлення МСЕК стійкої втрати професійної працездатності, фінансує щомісячні страхові виплати і одноразові допомоги, медичні та соціальні послуги.

Серед причин виробничих нещасних випадків переважають організаційні – вони складають 65,2% від усіх зафіксованих. Зокрема, йдеться про невиконання вимог інструкцій з охорони праці, невиконання посадових обов’язків, порушення правил безпеки руху, технологічного процесу тощо. Через психофізичні причини сталось 22,3% нещасних випадків, через технічні – 12,5%.

З метою запобігання нещасним випадкам, усуненню загрози здоров’ю працівників, викликаної умовами праці, страховими експертами з охорони праці робочих органів виконавчої дирекції Фонду у І півріччі 2019 року було здійснено 3013 перевірок щодо стану профілактичної роботи по створенню здорових та безпечних умов праці на підприємствах.

 

Переглядів: 7
 


Сторінка 2 з 17
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack