Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Вересень 2019
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
П'ятниця, 13 вересня 2019


Друк

З метою навчання підростаючого покоління основам безпеки життєдіяльності та правильним діям в умовах небезпеки, 13 вересня працівники Сквирського РС провели для учнів СКВИРСЬКОГО ВИЩОГО ПРОФЕСІЙНОГО УЧИЛИЩА громадську акцію

«Запобігти. Врятувати. Допомогти».

Рятувальники розповіли про те, як недбалість дорослих і пустощі дітей приводять до пожеж, навчали правил безпечного поводження у побуті та на вулиці, правил відпочинку на природі, водоймах, під час виявлення вибухонебезпечних предметів та у разі виявлення пожеж у побуті.

В ході акції учні із задоволенням розглядали бойовий одяг вогнеборців та ознайомлювались з пожежно-рятувальною технікою і наявним оснащенням рятувальників.

Така зустріч із пожежниками надовго запам’ятається учням. Проведення подібних заходів безумовно залишає свій слід у свідомості кожної дитини.

Переглядів: 9
 



Друк

Про затвердження Інструкції з

організації роботи щодо розгляду

звернень громадян у апараті,

відділах, управліннях та інших

структурних підрозділах Сквирської

районної державної адміністрації

Відповідно до Законів України „Про місцеві державні адміністрації, „Про звернення громадян, Указу Президента України від 07 лютого
2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 „Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно  від форм власності, в засобах масової інформації, Регламенту Сквирської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови Сквирської районної державної адміністрації від                 28 березня 2018 року № 161 (із змінами), та з метою поліпшення роботи із зверненнями громадян у Сквирській районній державній адміністрації:

 

1. Затвердити Інструкцію з організації роботи щодо розгляду звернень громадян у Сквирській районній державній адміністрації, що додається.

 

2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 12 грудня 2002 року № 495 „Про затвердження Інструкції з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах Сквирської районної державної адміністрації.

 

 

Виконуюча обовязки

голови адміністрації                                                             О. СЛАВІНСЬКА


ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації

10 вересня 2019 року №212

І Н С Т Р У К Ц І Я

з організації роботи щодо розгляду звернень громадян у Сквирській районній державній адміністрації

І. Загальні положення

 

1.1. Ця Інструкція встановлює єдиний порядок прийому, обліку, реєстрації та розгляду звернень громадян у Сквирської районної державній адміністрації і регламентує його з початку надходження звернень до передачі матеріалів в архів Сквирської районної державної адміністрації.

 

1.2. Інструкція розроблена відповідно до Конституції України, Законів України „Про місцеві державні адміністрації, „Про звернення громадян, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 „Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, Регламенту Сквирської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови Сквирської райдержадміністрації 28 березня 2018 року № 161 (із змінами).
 

1.3. Організація розгляду звернень громадян, адресованих Сквирській райдержадміністрації, здійснюється сектором  контролю та роботи із зверненнями громадян апарату Сквирської райдержадміністрації.

 

1.4. Сектор  контролю та роботи із зверненнями громадян апарату Сквирської райдержадміністрації щороку до 15 січня готує для голови Сквирської райдержадміністрації звіт із узагальненою інформацією у формі аналітичних довідок щодо розгляду звернень громадян за минулий рік.

 

1.5. Терміни у цій Інструкції вживаються у значеннях, наведених у Законі України „Про звернення громадян.

 

 

 

 

 

2

 

ІІ. Діловодство за зверненнями громадян

2.1. Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

 

2.2. Діловодство за зверненнями громадян у Сквирській райдержадміністрації ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на відділ роботи із зверненнями громадян апарату Сквирської райдержадміністрації.

2.3. Порядок ведення діловодства за зверненнями громадян, які містять відомості, що становлять державну або іншу таємницю, яка охороняється законом, визначається спеціальними нормативно-правовими актами.

 

2.4. Особисту відповідальність за стан діловодства за зверненнями громадян несе завідувач сектору контролю та  роботи із зверненнями громадян апарату Сквирської райдержадміністрації.

 

2.5. Звернення громадян, що надійшли до Сквирської райдержадміністрації, реєструються у день їх надходження в системі електронного документообігу, а у разі її відсутності у вебмодулі системи взаємодії або іншій електронній системі.

У разі коли звернення громадян надійшли до Сквирської райдержадміністрації після закінчення робочого часу, у вихідні та святкові дні, такі звернення реєструються наступного після нього робочого дня.

У разі коли звернення подається громадянином нарочно, працівник сектору контролю та  роботи із зверненнями громадян апарату Сквирської райдержадміністрації перевіряє документ, який посвідчує особу громадянина.

Якщо звернення подається представником громадянина працівник сектору контролю та  роботи із зверненнями громадян апарату Сквирської райдержадміністрації перевіряє повноваження представника (наявність довіреності, посвідченої нотаріально, або у визначеному законом випадку іншою особою).

 

2.6. Облік звернень, поданих на особистому чи виїзному прийомах громадян керівництвом Сквирської райдержадміністрації, ведеться в системі електронного документообігу. Такі звернення розглядаються як звичайні звернення громадян, при цьому в системі зазначається, що звернення отримано на особистому чи виїзному прийомах громадян.

 

2.7. Електронне звернення громадян приймається на електронну адресу ( Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду ) сектору контролю та  роботи із зверненнями громадян апарату Сквирської райдержадміністрації або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному вебсайті Cквирської райдержадміністрації.

 

 

 

 

 

 

3

 

Датою подання електронного звернення є дата надходження звернення на зазначену електронну адресу або дата заповнення електронної форми та її відправлення. Якщо електронне звернення надійшло на зазначену електронну адресу після закінчення робочого часу, у вихідні чи святкові дні, то датою подання електронного звернення вважається наступний після нього робочий день.

 

2.8. На вимогу громадянина, який подав звернення до Сквирської райдержадміністрації, працівниками сектору контролю та  роботи із зверненнями громадян апарату Сквирської райдержадміністрації на першому аркуші копії звернення проставляється штамп із зазначенням найменування організації та дати надходження звернення. Вказаний документ із позначкою „копіяˮ повертається громадянинові.

 

2.9. Для реєстрації звернень громадян на нижньому полі першого аркуша звернення праворуч або на іншому вільному від тексту місці звернення ставиться відмітка із зазначенням реєстраційного індексу та дати реєстрації.

 

2.10. Індексація звернень громадян полягає у присвоєнні їм умовних позначень  індексів, які надаються документам під час їх реєстрації.

 

2.11. Реєстраційний індекс звернення, що надійшло до Сквирської райдержадміністрації, складається з початкової літери прізвища заявника, коду району чи міста, порядкового номера звернення та поточного року надходження. Складові частини реєстраційного індексу відокремлюються одна від одної крапкою. Наприклад: О.08.2709.2019.

 

2.12. Реєстраційний індекс вихідного документа (відповіді на звернення громадян) складається з початкової літери прізвища заявника, коду району чи міста, порядкового номера звернення, поточного року та порядкового номеру вихідного документа.

Реєстраційний індекс вихідного документа розміщується на нижньому полі першого аркуша. Наприклад: О.08.2709.2019.330, де О.08.2709.2019 – індекс справи за номенклатурою, 330 – порядковий номер вихідного документа.

 

2.13. У разі надходження звернень до Сквирської райдержадміністрації повторно їм надається черговий реєстраційний індекс, а у відповідній графі реєстраційно-контрольної картки зазначається реєстраційний індекс першого звернення. У верхньому полі першого аркуша повторних звернень праворуч і на реєстраційних формах робиться позначка „Повторно і підбирається все попереднє листування.

 

 

 

 

 

4

 

2.14. Звернення одного й того самого громадянина з одного й того ж питання, що надіслані різним адресатам і надійшли на розгляд до Сквирської райдержадміністрації (дублетні), обліковуються за реєстраційними індексами першого звернення з доданням порядкового номера, що проставляється через дріб, наприклад: О.08.2709.2019/1, О.08.2709.2019/2, О.08.2709.2019/3.

 

2.15. У разі коли про результати розгляду письмового звернення необхідно поінформувати державні органи вищого рівня чи інші установи, організації, усі примірники реєстраційно-контрольних форм та перший аркуш контрольованого звернення позначаються словом «КОНТРОЛЬ або літерою «К».

Звернення, на які надаються проміжні відповіді, з контролю не знімаються. Контроль завершується тільки після прийняття рішення і вжиття заходів щодо розгляду по суті звернення. Рішення про зняття з контролю звернення приймають посадові особи, які прийняли рішення про контроль.

 

2.16. У разі коли за результатами розгляду звернення даються письмові та усні відповіді, робиться відповідний запис у реєстраційно-контрольній картці та у документах справи на вільному від тексту місці останнього аркуша або в окремій довідці.

 

2.17. Оригінали звернень громадян та реєстраційно-контрольних карток з усіма додатками зберігаються у секторі контролю та  роботи із зверненнями громадян апарату Сквирської райдержадміністрації для формування справи. Конверти, в яких надійшли звернення по пошті (вирізки з них) зберігаються разом із зверненнями. Формування і зберігання оригіналів справ у виконавців забороняється.

Документи щодо розгляду звернень громадян формуються у справи, в хронологічному або алфавітному порядку. Кожне звернення з усіма документами щодо його розгляду і вирішення становлять у справі самостійну групу і вміщуються у м’яку обкладинку. У разі одержання повторного звернення або появи додаткових документів вони підшиваються до відповідної групи документів.

Під час формування справ перевіряється правильність спрямування документів до справи, їх комплектність. Невирішені пропозиції, заяви, скарги, а також неправильно оформлені документи забороняється підшивати до справ.

Обкладинка справи оформляється за встановленою формою відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348.

 

2.18. Звернення та документи щодо їх розгляду і вирішення централізовано зберігаються у секторі контролю та  роботи із зверненнями громадян апарату Сквирської райдержадміністрації.

 

 

 

 

 

 

 

5

 

2.19. Термін зберігання документів за пропозиціями, заявами, скаргами визначається номенклатурами справ, затвердженими керівником апарату Сквирської райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів Сквирської райдержадміністрації.

В окремих випадках постійно діюча експертна комісія апарату Сквирської райдержадміністрації або структурного підрозділу Сквирської райдержадміністрації може прийняти рішення про збільшення терміну зберігання або про постійне зберігання найцінніших пропозицій громадян.

Рішення експертної комісії про збільшення терміну зберігання документів за пропозиціями, заявами і скаргами підлягає обов’язковому затвердженню керівником апарату Сквирської райдержадміністрації, керівниками інших структурних підрозділів Сквирської райдержадміністрації.

 

2.20. Справи, що підлягають постійному (понад 10 років), а також тимчасовому (до 5 років) зберіганню, передаються до архіву апарату Сквирської райдержадміністрації через два роки після завершення діловодства за ними. Справи, що підлягають тимчасовому зберіганню (до 10 років включно), можуть передаватися до архівного сектору за рішенням керівників апарату та структурних підрозділів Сквирської райдержадміністрації.

 

2.21. Після закінчення встановлених термінів зберігання, документи за зверненнями громадян підлягають знищенню у порядку, встановленому Державною архівною службою України.

 

ІІІ. Порядок розгляду звернень громадян

 

3.1. Звернення, оформлені відповідно до вимог статті 5 Закону України   „Про звернення громадян і подані до Сквирської райдержадміністрації, централізовано реєструються та обліковуються за допомогою системи електронного документообігу у секторі контролю та  роботи із зверненнями громадян апарату Сквирської райдержадміністрації. Звернення, оформлене без дотримання таких вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями в термін не пізніше, як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України «Про звернення громадян». Копія такого звернення залишається у провадженні Сквирської райдержадміністрації.

 

3.2. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 Закону України «Про звернення громадян».

 

 

 

 

 

 

 

6

 

Рішення про припинення розгляду такого звернення, що надійшло до Сквирської райдержадміністрації, приймає керівник апарату Сквирської райдержадміністрації, про що повідомляється особа, яка подала звернення.

 

3.3. Звернення, подані на особистому чи виїзному прийомах керівництва Сквирської райдержадміністрації, реєструються та обліковуються в електронній системі документообігу.

Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, то вони розглядаються у тому ж порядку, що й письмові звернення. Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або, за його бажанням, усно, про що робиться відмітка в реєстраційно-контрольній картці.

 

3.4. Усі звернення громадян, що надходять до Сквирської райдержадміністрації, підлягають обов’язковому попередньому та первинному розгляду.

Попередній розгляд звернень громадян здійснюється працівниками сектору контролю та  роботи із зверненнями громадян апарату Сквирської райдержадміністрації  з метою визначення належності порушених у них питань, що належать до повноважень Сквирської райдержадміністрації, конкретних посадових осіб, які будуть розглядати звернення, термінів розгляду тощо.

Первинний розгляд звернень громадян проводиться в апараті Сквирської райдержадміністрації головою Сквирської райдержадміністрації, першим заступником, заступниками та керівником апарату згідно з розподілом обов’язків.

 

3.5. Особисто головою райдержадміністрації розглядаються звернення:

-       Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, осіб з інвалідністю внаслідок війни; 
-       направлені на розгляд до райдержадміністрації за дорученням Президента України, Прем’єр-міністра України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, народних депутатів України, облдержадміністрації;
-       про запис на особистий прийом до голови райдержадміністрації.
Всі інші питання, порушені громадянами, розглядаються першим заступником та заступниками голови Сквирської райдержадміністрації відповідно до розподілу обов’язків.
 

3.6. Резолюція є основною формою реалізації управлінських доручень у письмовій та електронній формах, що передбачає постановку конкретного завдання, визначення його предмета, мети, строку та відповідальної за виконання особи, що викладена у вигляді напису на документі.

 

 

 

 

 

7

 

Результати первинного розгляду звернень керівництвом фіксуються в резолюції. Резолюція складається з таких елементів: прізвище виконавця (виконавців), зміст доручення, термін виконання, особистий підпис керівника, дата.

 

3.7. Електронні резолюції, що накладаються на електронний документ та вносяться до його реєстраційно-моніторингової картки, нерозривно пов’язані із нею. Електронна резолюція, яка є наслідком виконання електронної резолюції вищого рівня, додатково містить логічне посилання на відповідну електронну резолюцію (дерево електронних резолюцій).

 

3.8. На документах із строками виконання, які не потребують додаткових вказівок, у резолюції може зазначатися виконавець, підпис автора резолюції та дата.

 

3.9. За результатами первинного розгляду звернення, керівництвом, не пізніше як в одноденний термін, має бути прийняте одне з таких рішень: прийняти звернення до розгляду, надіслати за належністю до іншої організації, установи, якщо питання, порушені у зверненні, не входять до повноважень райдержадміністрації та її підрозділів, припинити розгляд звернення.

 

3.10. У резолюції обов’язково зазначаються головний (відповідальний) виконавець та співвиконавці, які беруть участь в опрацюванні документа та погодженні проекту відповіді.

 

3.11. Якщо питання, порушені у зверненні, не входять до повноважень райдержадміністрації,  то таке звернення у п’ятиденний термін пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі із супровідним листом, підписаним посадовою особою, яка здійснила попередній розгляд документа. Про це повідомляється громадянин, який подав звернення.

 

3.12. У разі, якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, воно в той же термін повертається громадянину з відповідними роз’ясненнями.

 

3.13. Рішення за результатами розгляду звернення приймається головою, першим заступником, та заступниками голови, керівником апарату Сквирської райдержадміністрації.

 

3.14. Відповіді на звернення Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, осіб з інвалідністю внаслідок війни, що надійшли до Сквирської райдержадміністрації, готуються за підписом голови Сквирської райдержадміністрації.

 

 

 

 

 

 

8

 

3.15. Звернення громадян розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання.

Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, головою, першим заступником, заступниками голови, керівником апарату Сквирської райдержадміністрації встановлюється необхідний термін для розгляду такого звернення, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого терміну, відповідно до статті 20 Закону України „Про звернення громадян. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

Термін розгляду звернень громадян обчислюється з дня, наступного за днем надходження та реєстрації звернення у сектору контролю та  роботи із зверненнями громадян апарату Сквирської райдержадміністрації, по день направлення заявнику відповіді на його звернення.

Термін розгляду звернень громадян, що надійшли до Сквирської райдержадміністрації від Верховної Ради України, Офісу Президента України, Кабінету Міністрів України, Київської облдержадміністрації встановлюється посадовими і службовими особами цих органів або обчислюється з дати реєстрації документа в Сквирській райдержадміністрації.

Термін розгляду звернень громадян, що надійшли до Сквирської райдержадміністрації або надіслані іншими організаціями за належністю, обчислюється з дня, наступного за днем надходження та реєстрації звернення у секторі контролю та  роботи із зверненнями громадян апарату Сквирської райдержадміністрації.

У випадках, коли звернення надіслані до Сквирської райдержадміністрації з Верховної Ради України, Офісу Президента України, Кабінету Міністрів України, облдержадміністрації продовження терміну розгляду звернення здійснюється лише за погодженням з цими органами.

ІV. Контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах держадміністрації

 

4.1. Контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян у Сквирській райдержадміністрації покладається на сектор контролю та  роботи із зверненнями громадян апарату Сквирської райдержадміністрації.

 

4.2. Контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян здійснюється шляхом аналізу і узагальнення матеріалів з розгляду звернень громадян та безпосереднього проведення перевірок організації цієї роботи у структурних підрозділах Сквирської райдержадміністрації.

 

 

 

 

 

 

9

 

4.3. Особи, винні у порушенні Закону України „Про звернення громадян, Указу Президента України від 07.02.2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством України.

 

4.4. Аналіз і узагальнення матеріалів розгляду звернень громадян здійснюється до 15 січня та 01 липня щороку і щокварталу.

 

4.5. Перевірки організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах Сквирської райдержадміністрації здійснюються відповідно до плану роботи Сквирської райдержадміністрації, плану роботи сектору контролю та  роботи із зверненнями громадян апарату Сквирської райдержадміністрації та затверджених графіків головою Сквирської райдержадміністрації.

 

4.6. Перевірки здійснюються відповідно до переліку питань, які затверджуються керівником апарату Сквирської райдержадміністрації. Склад робочої групи, що здійснює перевірку, затверджується керівником апарату Сквирської райдержадміністрації.

До складу робочої групи, крім працівників відділу роботи із зверненнями громадян апарату Сквирської райдержадміністрації, можуть включатися керівники структурних підрозділів Сквирської райдержадміністрації, працівники, які відповідають за роботу із зверненнями громадян в інших структурних підрозділах Сквирської райдержадміністрації,  місьсільквиконкомів.

 

 

 

Завідувач сектору контролю

та роботи із зверненнями громадян

апарату районної адміністрації                                                  О.ШЕРЕМЕТ

Переглядів: 6
 



Друк

Ще 100 ОСББ залучили більше 30 млн грн «теплих кредитів» за тиждень на енергоефективні заходи у багатоповерхівках.Це майже у 1,5 рази більше, ніж за позаминулий тиждень, коли ОСББ оформили 19 млн грн кредитів.

 

Як бачимо, ОСББ швидко підхопили другу в ц.р. хвилю державної підтримки.

 

Як пояснив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук. така активність вчергове доводить затребуваність програми «теплих кредитів», що дозволяє:

 

- впроваджувати комплексну термомодернізацію будинку;

 

- отримувати до 70% відшкодування із держбюджету;

 

- одержувати додаткову компенсацію річних або частину суми кредиту із місцевих бюджетів;

 

- заощаджувати 50% і більше на комунальних рахунках;

 

- підвищити вартість утеплених квартир в середньому на 30%.

 

При цьому, брати участь у програмі - легко і швидко: мінімізовано бюрократію, відсутні контакти із чиновниками.

 

Загалом, за даними Держенергоефективності, у 2019 р.більше 1600 ОСББ по всій країні залучили майже 600 млн грн на енергоефективні заходи. Це вже перевищує показники всього 2018 року (1600 ОСББ оформили 460 млн грн кредитів).

 

Це свідчить ще й про збільшення обсягів фінансування утеплення одного багатоквартирного будинку.

 

«Тож, шановні голови ОСББ, звертайтеся до Ощадбанку, ПриватБанку та Укргазбанку із проектами з утеплення та готуйтеся до опалювального сезону!», - повідомив С.Савчук.

 

«Нагадую, що саме комплексна термомодернізація ОСББ  - встановлення ІТП, заміна вікон, утеплення та інші необхідні заходи – дозволяє зменшити платіжки на 50%  і більше», - зауважив Голова.

 

При цьому наявність місцевих програм здешевлення «теплих кредитів» дає можливість провести максимально глибоку термомодернізацію при збільшенні компенсації за рахунок місцевих бюджетів.

 

Довідково:

 

Усі охочі – населення та ОСББ – можуть отримати консультації щодо участі у державній програмі «теплих кредитів» у спеціалістів Call-центру при Держенергоефективності за контактами:

- тел.: (044) 296-71-60, 292-32-57

- e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

 

Додаткові компенсації за «теплими кредитами» можна одержати від місцевої влади. Про наявність такої можливості дізнавайтеся на Інтерактивній карті місцевих програми співфінансування «теплих кредитів» на сайті Держенергоефективності: http://saee.gov.ua/uk/programs/map.

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю Держенергоефективності

Переглядів: 2
 



Друк

12 вересня 2019 року за ініціативи Сквирської районної філії Київського обласного центру зайнятості організовано та проведено презентацію роботодавця Товариства з обмеженою відповідальністю «Сквирська круп’яна компанія» на виробництві.

Основним напрямком діяльності товариства є надання послуг з переробки зерна на крупу та фасування круп. Кожна серія виробів, а саме: круп, рисових хлібців, блюд швидкого приготування, граноли і суперфуди має свої унікальні особливості і притаманні саме їм властивості. Продукція представлена в революційно новій упаковці, яка не тільки виділяє її на полиці в супермаркеті, а й забезпечує кожного покупця необхідною інформацією про процес приготування блюд. Вся продукція проходить контроль якості на всіх етапах виробничого процесу і характеризується високою якістю і чудовим смаком.

Учасниками заходу стали безробітні, які перебувають на обліку у службі зайнятості та виявили бажання працювати на даному підприємстві. Вони мали змогу безпосередньо поспілкувалися з роботодавцем, ознайомитись з характером, умовами, специфікою роботи та основними вимогами до потенційних претендентів.

 

Переглядів: 22
 



Друк

На виконання комплексної програми національно патріотичного виховання в Київській області на 2017-2020 роки «Молодь Київщини», затвердженої рішенням Київської обласної ради від 19.05.2017 № 316-14-VII (зі змінами), та з метою налагодження тісної співпраці між центральними органами виконавчої влади та представниками з ОТГ, міст, та районів області, представниками громадських організацій, об'єднань молоді, молодіжних працівників щодо ефективної реалізації проектів соціальної дії для розвитку громад 21- 23 вересня 2019 року на базі Пластового вишкільного центру (вул. Антонія Михайловського, 54, м. Буча, Київська обл.)управлінням молодіжної політики та національно-патріотичного виховання Київської облдержадміністрації буде проведено семінар навчання "Як написати проект та зробити його успішним".

Захід буде проведено для двох груп:

-перша група – 21–22 вересня 2019 року;

-друга група – 22–23 вересня 2019 року; Переглядів: 20

  Read More...



Друк

У Київській обласній державній адміністрації відбулися урочистості з нагоди Дня фізичної культури та спорту в Україні. Участь у святкуванні взяв голова Київської ОДА Михайло Бно-Айріян.

З нагоди свята очільник області нагородив працівників сфери фізичної культури та спорту відзнаками Київської ОДА, відзнаками Міністерства молоді та спорту України і вручив посвідчення до звання «Заслужений тренер України». Також голова облдержадміністрації разом із першим заступником голови Київської облради Тетяною Семеновою вручили сертифікати на отримання стипендій перспективним спортсменам Київщини та їх тренерам.

«Ви представляєте наш регіон в Україні і за її межами. Я знаю як це важко, але ви великі молодці. Сьогодні хочу побажати вам одного – завжди розвивайте свій дух. Дух – це ваші цінності і віра в себе. Це величезна передумова вашого успіху, яка уособлюється у медалях. Завжди можете розраховувати на нашу підтримку», – привітав спортсменів голова Київської ОДА.

Зокрема, начальник управління фізичної культури та спорту Сергій Тімофєєв проінформував присутніх щодо основних показників фізичної культури і спорту на Київщині та нагородив визначних спортсменів області відзнаками Національного олімпійського комітету України.

Нагадаємо, Київська область є лідером серед областей України в легкій атлетиці, вільній та греко-римській боротьбі, велосипедному спорті. За підсумками 2018 року Київщина здобула 3 місце з неолімпійських та 5 місце з олімпійських видів спорту у Всеукраїнському рейтингу серед областей України.

Серед нагороджених наш земляк - Ілля Редюк - майстер спорту України міжнародного класу, чемпіон світу та чемпіон Європи з авіамодельного спорту, багаторазовий переможець етапів Кубку Світу з авіамодельного спорту серед дорослих. 27 травня він був внесений до Книги рекордів Гінеса, як перший Чемпіон Світу вУкраїні з авіамодельного спорту

(Джерело: Сайт КОДА)

Переглядів: 37
 


Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack