Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Квітень 2019
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 26 27 28
29 30          
Четвер, 25 квітня 2019


Друк

25 квітня рятувальники Сквирського районного сектору провели пожежно-профілактичне відпрацювання житлового сектору села Малі Лисовці з метою попередження виникнення пожеж та іншихнадзвичайних ситуацій.

У ході інформаційно-роз’яснювальної роботи фахівці ДСНС перевірили домоволодіння на дотримання правил пожежної безпеки та наддали рекомендації щодо усунення наявних недоліків.

Також, під час проведення заходу з громадянами були проведені інструктажі щодо дій у разі виникнення пожеж, надзвичайних ситуацій та при виявленні вибухонебезпечних предметів.

Наприкінці заходу рятувальники вручили господарям тематичні листівки на протипожежну тематику та побажали відповідально ставитись до власної безпеки.

Переглядів: 19
 



Друк

24 квітня 2019 року в приміщенні Сквирського районного народного краєзнавчого музею було відкрито фотовиставку, присвячену 33-ім роковинам Чорнобильської катастрофи.

Відвідувачі мали змогу подивитися фотовиставку і прослухати сумну історію Чорнобильської катастрофи.

 

Переглядів: 49
 



Друк

Щорічно, 28 квітня, в Україні відзначають День охорони праці, який збігається із Всесвітнім днем охорони праці. Збігається також і девіз, який визначає Міжнародна організація праці. У 2019 МОП вирішила приурочити Всесвітній день охорони праці темі охорони праці на роботі майбутнього.

Міжнародна організація праці (далі – МОП) заснована в 1919 році. Це одна з найстаріших міжнародних міжурядових організацій - в 2019 році їй виповниться 100 років. Своїми першочерговими завданнями МОП визначає: підтримку демократії та соціального діалогу, боротьбу з бідністю і безробіттям, заборона дитячої праці. Щоб привернути увагу до цих та інших проблем сучасності, МОП оголосила 28 квітня Всесвітнім днем охорони праці. Вперше Всесвітній день охорони праці відзначався в 2003 році. День охорони праці в Україні встановлений указом Президента України від 18.08.2006 № 685/2006 і відзначається 28 квітня.

Девіз Всесвітнього дня охорони праці – «Безпечне та здорове майбутнє праці». Вибір теми обумовлений викликами і змінами в сфері праці, які відбулися в результаті розвитку технологій і під дією нових демографічних, глобалізаційних, кліматичних та інших факторів. МОП не тільки розмірковує над тим, якою буде робота майбутнього, але і аналізує свою столітню діяльність, спрямовану на поліпшення рівня охорони праці. Організація і надалі планує рухатися цим шляхом з урахуванням тих значних змін, які відбуваються в технологіях, демографічної ситуації, організації праці і кліматі.

Крім того, МОП працює над глобальним звітом про те, як вона вже сто років зберігає життя і пропагує безпечне й здорове робоче середовище. У цьому звіті буде відображена еволюція охорони праці, починаючи з періоду до заснування організації в 1919 році. Будуть в ньому вказані і основні поворотні моменти, які вплинули на цю сферу, а також на те, яким чином МОП сприяє підвищенню рівня охорони праці. У глобальному звіті будуть описані ті зміни в графіку роботи, технологіях (цифровізація і інформаційні та комунікаційні технології, робота платформ, автоматизація і робототехніка), а також демографічні, глобалізаційні, кліматичні та інші фактори, які впливають на динаміку розвитку охорони праці та характер професій в цій сфері не дивлячись на нові і старі ризики і відмінності, які існують між розвиненими і країнами, що розвиваються. Щоб зробити обговорення більш ґрунтовним, МОП представить 33 оригінальних аналітичних огляду від представників сфери охорони праці з усього світу, які поділяться важливими думками та ідеями на тему охорони праці та роботи майбутнього, продемонструвавши різні експертні та практичні підходи.

У цей день більш ніж в ста країнах світу проводяться заходи, спрямовані на привернення уваги громадськості до невирішених проблем охорони праці.

Всесвітній день охорони праці, який відзначають 28 квітня, у цьому році стане лише початком всесвітніх подій та заходів, присвяченим охороні праці на роботі майбутнього, що триватимуть протягом усього року. Як зазначає Міжнародна організація праці, завдяки знанням та досвіду, накопиченим за 100 років, вона готова зрозуміти і прийняти ті виклики, які виникатимуть на шляху до бажаних змін у сфері праці.

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області затвердило план заходів з відзначення Дня охорони праці та активно долучилось до підготовки проведення цієї роботи, реалізації запланованих заходів.

 

 

 

Переглядів: 19
 



Друк

Станом на 1 квітня цього року в управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області на обліку перебуває 170,6 тис. страхувальників, в тому числі: 70,7 тис. (42%) - юридичних осіб, 14,3 тис. (9%) - фізичних осіб, які використовують найману працю та 85,5 тис. (49%) - фізичні особи, які не являються роботодавцями. Про це поінформував начальник відділу аналізу та контролю за використанням роботодавцями коштів Фонду Вадим Грищук.

За його словами, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року загальна кількість страхувальників збільшилась на 5%, юридичних осіб на 3%, кількість роботодавців серед фізичних осіб на 5%. Також зросла кількість ФОП без найманої праці на 6%.

З початку року на доходний рахунок управління надійшло 58,3 тис. гривень. Значну суму недоїмки зі сплати страхових внесків до Фонду по управлінню виконавчої дирекції Фонду у Київській області станом на 1 березня мають такі страхувальники: ВАТ «Білоцерківсільмаш», ДП «Підприємство Березанської виправної колонії управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в місті Києві та Київській області(№95)», Триліський спиртовий завод, ВАТ «Згурівський бурякорадгосп» та ЗАТ «Переяслав-Хмельницький хлібозавод».

Вадим Грищук додав, що статус економічно-активного має з переліку одне підприємство - ДП «Підприємство Березанської виправної колонії №95», яке щомісячно частково сплачує борг за рішенням суду.

 

Переглядів: 21
 



Друк

Як інформує прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, відповідно до законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на кожному підприємстві незалежно від форми власності утворюється комісія із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності або, у разі чисельності працівників 15 і менше, обирається уповноважений. Комісія складається з працівників, що були делеговані до неї роботодавцем і профспілковою організацією підприємства, та має широкий перелік обов’язків, прав і повноважень.

Так, комісія (уповноважений) із соціального страхування приймає рішення про призначення або відмову в призначенні застрахованим особам допомоги по тимчасовій втраті працездатності (включаючи догляд за хворою дитиною), допомоги по вагітності та пологах і на поховання. На підставі цього рішення роботодавцем оформлюється та подається заява-розрахунок, за якою Фонд соціального страхування України здійснює фінансування матеріального забезпечення.

Серед іншого, комісія зобов’язана розглядати підставу і перевіряти правильність видачі та заповнення листків непрацездатності та інших документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення. За необхідності комісія має право звертатись до робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України або їх відділень щодо перевірки правильності видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам підприємства.

За наявності підстав комісія може як відмовити в призначенні матеріального забезпечення працівнику, так і прийняти рішення про припинення виплати матеріального забезпечення (повністю або частково).

Права та обов’язки комісії (уповноваженого) врегульовані постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 13 «Про затвердження Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності».

 

Переглядів: 19
 



Друк

Управлінням охороною праці займається начальник підприємства, який зобов'язаний створити в кожному структурному підрозділі і на робочому місці умови праці відповідно до вимог нормативних актів, а також забезпечити додержання прав працівників, гарантованих законодавством про охорону праці. Із цією метою керівник забезпечує функціонування системи управління охороною праці, для чого:

-              створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання;

-              розробляє за участю профспілок і реалізує комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів з охорони праці, впроваджує прогресивні технології, досягнення науки і техніки, засоби механізації та автоматизації виробництва, вимоги ергономіки, позитивний досвід з охорони праці тощо;

-              забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, і виконання профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин;

-              організовує проведення лабораторних досліджень умов праці, атестації робочих місць відповідно до нормативних актів про охорону праці в порядку і строки, що встановлюються законодавством, вживає за їх підсумками заходів щодо усунення небезпечних і шкідливих для здоров'я виробничих факторів;

-              розробляє і затверджує положення, інструкції, інші нормативні акти про охорону праці, що діють у межах підприємства та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках, робочих місцях відповідно до державних міжгалузевих і галузевих нормативних актів про охорону праці, забезпечує безплатно працівників нормативними актами про охорону праці;

-              здійснює постійний контроль за додержанням працівниками технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці;

-              організовує пропаганду безпечних методів праці та співробітництво з працівниками у галузі охорони праці;

-              у разі виникнення на підприємстві надзвичайних ситуацій і нещасних випадків зобов'язаний вжити термінових заходів для допомоги потерпілим.

 

Переглядів: 13
 



Друк

Як інформує прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, допомога по тимчасовій втраті працездатності надається Фондом соціального страхування України у разі настання страхового випадку у період роботи та повністю або частково компенсує втрачений за період хвороби заробіток. Фонд здійснює фінансування, починаючи з шостого дня непрацездатності й до відновлення здоров’я або встановлення інвалідності. Перші п’ять днів фінансуються за рахунок коштів роботодавця.

Право на допомогу по тимчасовій непрацездатності (компенсація втраченого заробітку за лікарняними листками) виникає з настанням страхового випадку в період роботи (включаючи час випробування та день звільнення), а її розмір залежить від тривалості страхового стажу та складає від 50% до 100% середньої заробітної плати особи.

Порядок отримання матеріального забезпечення:

1. Отриманий у закладі охорони здоров’я листок непрацездатності працівник передає до уповноваженої особи на підприємстві (кадровика, табельника або бухгалтера) для заповнення зворотної сторони листка непрацездатності (визначення страхового стажу застрахованої особи та кількості днів, за які буде надаватись матеріальне забезпечення).

2. Листок непрацездатності передається на розгляд до Комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації (приймається рішення щодо надання матеріального забезпечення).

3. Бухгалтерія страхувальника (роботодавця) розраховує суми матеріального забезпечення та оформлює заяву-розрахунок для отримання фінансування від робочого органу виконавчої дирекції Фонду.

4. Страхувальник подає заяву-розрахунок до робочого органу виконавчої дирекції Фонду за місцем обліку, на її підставі здійснюється фінансування шляхом перерахування Фондом заявлених коштів на спеціальний рахунок страхувальника. Заява-розрахунок може бути подана в електронному вигляді.

5. Страхувальник виплачує матеріальне забезпечення застрахованим особам у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати.

 

 

Переглядів: 22
 



Друк

Рішенням Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 затверджено нову редакцію порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві. Документом удосконалено процедуру проведення розслідувань та ведення обліку нещасних випадків і професійних захворювань, що сталися з працівниками на підприємствах незалежно від форми власності. Про це повідомила прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Дія порядку поширюється, серед іншого, на осіб, які працюють на умовах цивільно-правового договору або на інших підставах, передбачених законом, фізичних осіб-підприємців та ін.

Зокрема, порядком передбачено визначення вимог до санітарно-гігієнічних умов праці, спрощення процедури оформлення документів, що пов’язують нещасний випадок чи захворювання із професійною діяльністю, встановлення строку давності для розслідування нещасних випадків на виробництві тощо.

 

 

Переглядів: 130
 



Друк

Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності, який дозволить розпочати роботу електронної системи записів про тимчасову непрацездатність, затверджено Кабінетом Міністром України. Документ розроблено фахівцями Фонду соціального страхування України, Міністерства соціальної політики, Міністерства охорони здоров’я, Національної служби здоров’я, Пенсійного фонду України. Про це інформує прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Реєстр формується як система накопичення, збереження і використання електронних даних на базі централізованих інформаційних технологій реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Відповідно до порядку, листок непрацездатності реєструється виключно на підставі створеного в електронній формі медичного висновка, який засвідчує тимчасову непрацездатність. Кожен листок непрацездатності має унікальний реєстраційний номер, що формується та присвоюється автоматично за допомогою програмних засобів ведення Електронного реєстру листків непрацездатності.

«Реєстр матиме різні рівні доступу, які обмежують відомості, доступні для користувача. Зокрема, через електронні кабінети на порталі послуг до реєстру матимуть доступ роботодавці та самі працівники, застраховані особи. Однак інформація з реєстру, що містить відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків, період і причину непрацездатності, надається лише тій особі, якої вони стосуються, а також її роботодавцю, але виключно за період, коли особа перебувала з ним у трудових відносинах. При цьому причина непрацездатності – це не конкретний діагноз, а, наприклад, догляд за дитиною, непов’язана з виробництвом хвороба тощо», – говорить заступник начальника управління страхових виплат та матеріального забезпечення виконавчої дирекції ФССУ Ганна Харченко.

Реєстр складається із записів про тимчасову непрацездатність, що створюються автоматично програмними засобами на підставі отриманої інформації. Кожен запис включає відомості про тимчасово непрацездатну особу, унікальний номер випадку непрацездатності, номер, дату (час) реєстрації медичного висновку в електронній системі охорони здоров’я, причину та період непрацездатності, призначений режим лікування, відомості про лікаря, заклад охорони здоров’я, суму допомоги по тимчасовій втраті працездатності від Фонду соціального страхування України та ін.

Дані до реєстру надходять з використанням кваліфікованого електронного підпису та засобів криптографічного захисту інформації.

Як зазначалось, одним із пріоритетних напрямів роботи Фонду соціального страхування України є забезпечення контролю за видатками Фонду на матеріальне забезпечення, упередження нецільового використання коштів і здійснення перевірок обґрунтованості видачі листків непрацездатності.

«Запровадження електронного реєстру дасть можливість отримувати оперативну та достовірну інформацію про видані листки непрацездатності. Це дозволить суттєво збільшити ефективність контролю за використанням коштів Фонду на оплату тимчасової втрати працездатності, а також розвине і зміцнить інформаційно-аналітичний потенціал як закладів охорони здоров’я, так і Фонду», – зазначає заступник начальника управління профілактики страхових випадків виконавчої дирекції ФССУ Марина Біляєва.

Фонд соціального страхування України на підставі листків непрацездатності надає допомогу по тимчасовій втраті працездатності, допомогу по догляду за дитиною або хворим членом родини, допомогу по вагітності та пологах.

 

 

Переглядів: 135
 



Друк

У розпал веснипопит на «теплі кредити» набирає обертів.

 

За минулий тиждень українські сім’ї залучили більше 80 млн грн. «теплих кредитів» через державні банки: Ощадбанк, Укргазбанк, ПриватБанк.

Зокрема, за тиждень видано:

- 56 млн грн. – на утеплення приватних будинків;

- 23 млн грн. – для ОСББ;

- 2,5 млн грн. – на твердопаливні котли.

 

Лише із початку кредитування у ц.р. понад 260 ОСББ вже встигли стати учасниками програми та залучити понад 80 млн грн. на енергозберігаючі заходи.

 

Всього у ц.р. обсяг виданих кредитів сягнув вже 430 млн гривень. Це майже половина суми від загального прогнозованого обсягу - 1,1 млрд грн «теплих кредитів» (із врахуванням державного співфінансування у розмірі 400 млн гривень).

 

«Тож поки є ресурси та широкий вибір умов кредитування у 4 державних банків, варто взяти участь у програмі і завчасно, до наступного опалювального сезону, подбати про тепло в домівці та сімейний бюджет!», - пояснив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.

 

Держава, у свою чергу, надає відшкодування за «теплим кредитом»:

 

- 20% - на твердопаливні котли (35% - для субсидіантів);

 

- 35% - на утеплення приватних будинків;

 

- 40% - 70% - для ОСББ.

 

Додаткові компенсації можна отримати від місцевої влади: http://saee.gov.ua/uk/programs/map.

 

Консультації щодо участі у програмі отримуйте у спеціалізованому Call-центрі при Держенергоефективності за тел: (044) 296-71-60, (044) 292-32-57 та e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

Управління комунікації та зв’язків з громадськістюДерженергоефективності

Переглядів: 131
 


Сторінка 1 з 2
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack