Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Квітень 2019
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
23 24 25 26 27 28
29 30          
Понеділок, 22 квітня 2019


Друк

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що  част.5 ст. 18 Закону України від 13.12.2001 № 2894-ІІІ «Про тваринний світ» із змінами та доповненнями визначено, що порядок справляння і розміри збору за спеціальне використання об’єктів тваринного світу встановлює Кабінет Міністрів України.

Порядок справляння збору за спеціальне використання рибних та інших водних живих ресурсів і розміри збору за спеціальне використання рибних та інших водних живих ресурсів затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.1998 №449 із змінами та доповненнями.

Інструкція про порядок обчислення та внесення платежів за спеціальне використання рибних та інших водних живих ресурсів, затверджена спільним наказом Державного комітету рибного господарства України, Міністерства економіки України, Міністерства фінансів України, Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України, Державної податкової адміністрації України від 24.12.1999 № 167/156/299/300/650.

Відповідно до п. 2.6 розд. 2 Інструкції платежі за спеціальне використання рибних та інших водних живих ресурсів уносяться користувачем не пізніше 25 числа місяця, наступного за звітним кварталом.

ГУ ДФС у Київській області

Переглядів: 25
 



Друк

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що  платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі, а об’єктами оподаткування земельним податком є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні та земельні частки (паї), які перебувають у власності (п.269.1 ст.269, п.270.1 ст.270 ПКУ).

Особливості справляння земельного податку суб’єктами господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, встановлюються гл.1 розд. XIV ПКУ (п.269.2 ст.269 ПКУ).

Нормами п.п.297.1.4 п.297.1 ст.297 ПКУ встановлено, що платники єдиного податку звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку на майно (в частині земельного податку), крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються платниками єдиного податку третьої групи для провадження господарської діяльності.

У разі тимчасового припинення господарської діяльності, юридична особа – платник єдиного податку третьої групи не використовує для провадження господарської діяльності свої земельні ділянки, а отже ним не виконуються умови, які звільняють платника єдиного податку третьої групи від сплати земельного податку.

Таким чином, юридичні особи – платники єдиного податку – власники земельних ділянок (землекористувачі на правах постійного користування земельними ділянками) у разі тимчасового припинення господарської діяльності сплачують земельний податок на загальних підставах.

ГУ ДФС у Київській області

Переглядів: 22
 



Друк

Нещодавно начальник ГУ ДФС у Київській області у якості експерта з податкового законодавства взяв участь у засіданні Оргкомітету Національної премії для журналістів «Mediaetc. 3.0», який підбив проміжні підсумки конкурсу для медійників та роз’яснив методику оцінювання робіт.

«Mediaetc. 3.0» - це Національна премія для медівників, журналістів, блогерів. Які спеціалізуються на економічній проблематиці та висвітлюють процес реформування економіки України, зміни у Податковій сфері, а також розвиток вітчизняного підприємництва. Премія заснована громадськими організаціями «Інститут податкових реформ» та «Громадське радіо».

За словами Олексія Кавиліна, Національна премія сприяє підвищенню медіа-грамотності з питань податкового законодавства. «Це, у свою чергу, позначається як на глобальних процесах у контексті держави, так і на буднях українських громадян. Тому ми докладаємо зусиль у формуванні свідомого погляду на висвітлення питань економічної проблематики», - підкреслив Олексій Анатолійович.

Голова оргкомітету «Mediaetc. 3.0» Олена Хотенко зазначила, що наразі отримано 261 роботу з 17 областей України. Найбільша кількість конкурсних робіт надійшла зі Київської, Львівської, Вінницької та Одеської областей. Кожну роботу оцінюватимуть два експерти: з медіасфери – на дотримання журналістських стандартів, та з економічної або юридичної – на змістовність. У підсумку, висновки експертів узагальнюватимуться оргкомітетом Премії.

ГУ ДФС у Київській області

 

 

Переглядів: 21
 



Друк

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС зафіксовано спробу переміщення через митний кордон України з порушенням митного законодавства партії чоловічих футболок, з написом на англійській мові «Levis» і «Tommy Hilfiger» в кількості 1185 штук.

Під час проходження митного контролю в зоні митного контролю залу «Приліт» терміналу «D» ДП МА «Бориспіль» громадянки України С. та М., які прибули до України з Туреччини, своїми діями обрали канал, позначений символами зеленого кольору - «зелений коридор».  Після перетину пасажирками «зеленої лінії», яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю «зелений коридор», громадянкам України С. та М. було поставлено запитання щодо наявності в них товарів, що ввозяться на територію України. Громадянки С. та М. заявили про наявність в них товару (чоловічі футболки). Під час проведення огляду багажу було виявлено товар, а саме, чоловічі футболки в загальній кількості 1185 шт. Товар знаходився у 6 дорожніх сумках з багажними бирками виписаними на їхні ім’я, без ознак приховування

Зі слів громадянок України С. та М., всі перелічені товари були придбані ними особисто у Туреччині, м. Стамбул, на фабриці, не в комерційних цілях.

Жодних комерційних документів, товарних чеків, інвойсів щодо визначення та підтвердження вартості товару,  громадянки при собі не мали.

Митної декларації  вони не заповнювали, до інспекторів митниці з приводу декларування не звертались.

Таким чином, громадянки України С. та М., під час проходження митного контролю в залі «Приліт» терміналу «D» ДП МА «Бориспіль» порушили встановлений ст. 366 МК України порядок проходження митного контролю в зонах (коридорах) спрощеного митного контролю.

Довідково: «Зелений коридор» призначений для декларування шляхом вчинення дій громадянами, які переміщують через митний кордон України товари в обсягах, що не підлягають оподаткуванню митними платежами та не підпадають під встановлені законодавством заборони або обмеження щодо ввезення на митну територію України або вивезення за межі цієї території і не підлягають письмовому декларуванню.

Перетин пасажиром «зеленої лінії», згідно з Наказом Міністерства Фінансів України № 671 від 03.08.2018р. «Про затвердження Порядку виконання митних формальностей на повітряному транспорті», яка позначає початок «зеленого коридору», вказує, що для проходження митного контролю нею обрано  «зелений коридор», і декларування здійснюється шляхом вчинення дій. Громадянин самостійно обирає відповідний канал («зелений коридор» або «червоний коридор») для проходження митного контролю.

Відповідно до п. п. 3.1. Технології пасажири категорії INT-DOM, які у пункті відправлення зареєстрували багаж до кінцевого пункту призначення, слідують трансфером через аеропорт «Бориспіль» з проходженням необхідних формальностей, передбачених при переміщенні через державний та митний кордони (паспортний контроль, митний контроль та митне оформлення, контроль на безпеку), при цьому отримують свій багаж у кінцевому пункті призначення.

Згідно з п. п. 3.2. багаж пасажирів категорії INT-DOM набувають статусу внутрішнього після завершення митного контролю та доставки багажу цієї категорії до зони комплектування багажу відповідного внутрішнього рейсу.

У відповідності до п. 3.3 пасажири категорії INT-DOM набувають статусу внутрішніх пасажирів з моменту залишення зони митного контролю.

Відповідно до ст. 374 МК України товари, що ввозяться громадянами на митну територію України у ручній поклажі та/або у супроводжуваному багажі через пункти пропуску через державний кордон України, відкриті для повітряного сполучення, сумарна фактурна вартість яких перевищує еквівалент 1 000 євро, але загальна фактурна вартість не перевищує еквівалент 10 000 євро, підлягають письмовому декларуванню в порядку, встановленому для громадян, з поданням документів, що видаються державними органами для здійснення митного контролю та митного оформлення таких товарів, та оподатковуються ввізним митом за ставкою 10 відсотків і податком на додану вартість за ставкою, встановленою Податковим кодексом України, в частині, що перевищує еквівалент 1 000 євро.

Частиною 2 статті 366 МК України передбачено, що канал, позначений символами зеленого кольору («зелений коридор»), призначений для декларування шляхом вчинення дій громадянами, які переміщують через митний кордон України товари в обсягах, що не підлягають оподаткуванню митними платежами і не підлягають письмовому декларуванню.

Зазначені дії, що полягають у переміщенні через митний кордон України вказаними громадянками України С. та М., які формою проходження митного контролю обрали проходження через «зелений коридор», товару в обсягах, що перевищують неоподатковувану норму переміщення через митний кордон України, мають ознаки порушення митних правил, передбаченого ст. 471 МК України.

ГУ ДФС у Київській області

Переглядів: 23
 



Друк

Упродовж тижня з 15 по 19 квітня 2019 року учні 4-А класу Сквирського ліцею виготовляли великодні кошики з вербовою гілкою.

Гілочки пухнастої верби є головним символом Вербної неділі. Учитель-методист початкових класів Боговик Оксана Петрівна вчить шанувати й відроджувати звичаї та обряди нашого народу, примножувати його традиції. Звичаї – це ті прикмети, за якими можна розпізнати народ не тільки в сучасності, а і в його історичному минулому. В усіх народів світу існує повір’я, що той, хто забув звичаї своїх батьків, карається людьми і Богом. Він блукає по світу, як блудний син, і ніде не може знайти собі притулку, бо він – загублений для свого народу. Тож і вивчають діти народні традиції, пов’язані з весняним святом, яке передує Великодню, – Вербною неділею. Великодні кошики доречно прикрасять оселі вмілих четвертокласників.

(Джерело: сайт Відділу освіти РДА)

 

Переглядів: 422
 



Друк

21 квітня відбувся перший тур першості Київської області з футболу сезону 2019 року. Цього року на старт футбольних перегонів вийшло тринадцять команд Київщини.

На думку футбольних фахівців пустоварівський  «Колос», за своїм складом та ігровим потенціалом,  є одним з головних фаворитівпершолігового турніру. Свою дебютну зустріч наші земляки проводили в Бородянці. Протягом всієї гри футболісти «Колоса» володіли беззаперечною перевагою.М’яч довго не хотів залітати до сітки бородянців, але наприкінці зустрічі пустоварівці таки дотисли стомленого і вже не безпомилкового опонента. Коваленко повів лік голам у результаті просто чудової багатоходової комбінації. Переглядів: 559

  Read More...



Друк

Про внесення змін до розпорядження голови

Сквирської районної державної адміністрації

від 08 червня 2018 року № 263 “Про затвердження

складу координаційної ради  для виконання

районної комплексної програми „Турбота”

на 2016-2020 роки

Відповідно до пункту 9 статті 39 Закону України  „Про місцеві державні адміністрації” та у зв”язку з кадровими змінами :

 

Внести до розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 08 червня 2018 року № 263 “Про затвердження складу координаційної ради для виконання районної комплексної програми „Турбота” на 2016-2020 роки” зміни:

 

1.Увести до складу координаційної ради:

Петрусевич Ірину Олександрівну, заступника голови Сквирської районної державної адміністрації – голова координаційної ради;

Сауліну Наталію Вікторівну, завідувача Сквирської амбулаторії загальної практики сімейної медицини.

 

2. Вивести зі складу координаційної ради:

Славінську Оксану Вікторівну,  першого заступника голови Сквирської районної державної адміністрації;

Чижа Андрія Григоровича, головного лікаря Сквирської центральної  районної лікарні;

Кравчук Валентину Олексіївну.

 

 

Голова адміністрації                                                          В. ГАЛЮК

Додаток

до розпорядження голови

адміністрації

від 08 червня 2018 року № 263

(із внесеними змінами

розпорядження голови

адміністрації

від 17.04.2019 № 107)

Склад координаційної ради

для виконання районної комплексної програми

"Турбота" на 2016 - 2020 роки

Петрусевич

Ірину Олександрівну

заступник голови райдержадміністрації,

голова координаційної ради;

Рогоза

Надія Анатоліївна

начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації, заступник голови координаційної ради;

 

Поліщук

Світлана Владиславівна

начальник відділу  персоніфікованого обліку осіб  за видами пільг, секретар координаційної ради;

Бай

Інна Петрівна

фахівець із соціальної роботи, в.о. начальника відділу соціальної та психологічної підтримки учасників АТО та члені їх сімей районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді  (за згодою);

 

Грищенко

Тетяна Миколаївна

голова Сквирської районної громадської організації інвалідів «Союз Чорнобиль України» (за згодою);

 

Ульянова

Марія Василівна

начальник управління фінансів райдержадміністрації;

Кривда

Наталія Іванівна

методист районного методичного кабінету відділу освіти райдержадміністрації (за згодою);

Мошківська

Ірина Вікторівна

директор центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (за згодою);

Редюк Олена Олександрівна

голова громадської організації «Спілка учасників АТО Сквирщини»;

 

 

 

2                             продовження додатка

 

Сауліна

Наталія Вікторівна

 

завідувач Сквирської амбулаторії загальної практики сімейної медицини (за згодою);

Саковська

Ольга Василівна

 

завідувач Сквирською амбулаторією загальної практики сімейної медицини КЗ "Сквирський центр первинної медико- санітарної допомоги"                   (за згодою);

 

Шевчук

Микола Іванович

голова районної організації ветеранів війни і праці та збройних сил України (за згодою);

 

Чорнолецька

Таїсія Вікторівна

провідний спеціаліст командування-юрист Сквирського районного військового комісаріату  (за згодою).

 

 

 

Заступник начальника

управління соціального

захисту населення адміністрації Н. КАПІТАНЮК

Переглядів: 42
 



Друк

Про утворення районного дитячого

заміського оздоровчого табору

«Росич-2019» та пришкільних таборів

Відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про оздоровлення та відпочинок дітей», постанов Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 року № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (із змінами), від 28 квітня 2009 року № 422 «Про затвердження Типового положення про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку» (із змінами), на виконання Програми підтримки сім’ї та забезпечення прав дітей «Щаслива родина – успішна країна» до 2022 року, затвердженої рішенням сесії Сквирської районної ради від 26 квітня 2018 року № 08-23-07 та з метою створення належних умов для повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей Сквирського району:

 

1. Утворити районний дитячий заміський оздоровчий табір «Росич-2019» на базі Чубинецького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок» з режимом роботи:            І зміна з 30.05.2019 року по 10.06.2019 року (для дітей із постраждалих районів Донецької та Луганської областей, яких запрошено на літній відпочинок); ІІ зміна з 13.06.2019 року по 26.06.2019 року; ІІІ зміна з 29.06.2019 року по 12.07.2019 року; IV зміна з 16.07.2019 року по 29.07.2019 року (фінансуватиметься за кошти благодійних організацій).

 

2. Затвердити Положення про районний  дитячий заміський  оздоровчий табір «Росич-2019» на базі Чубинецького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок», що додається.

 

3. Затвердити штатний розпис районного дитячого заміського оздоровчого табору «Росич-2019» (додаток 2).

 

4. Розпорядником коштів, виділених на оздоровлення дітей у районному дитячому заміському оздоровчому таборі «Росич-2019», визначити відділ освіти Сквирської районної державної адміністрації.

 

5. Затвердити кошторис видатків на районний дитячий заміський оздоровчий табір «Росич-2019» на І зміну (додаток 3), на ІІ та ІІІ зміну (додаток 4).

 

6. Відділу освіти Сквирської райдержадміністрації:

1) затвердити калькуляцію вартості одного ліжко-дня перебування дитини в оздоровчому таборі «Росич-2019»;

2) забезпечити чотириразове харчування дітей у таборі «Росич-2019» з розрахунку в середньому 70 гривень у день на одну дитину;

3) відкрити при загальноосвітніх навчальних закладах пришкільні табори з денним перебуванням дітей у період з 27.05.2019 року по 11.06.2019 року;

4) відкрити в районі мовні пришкільні табори на базі НВК «Сквирський ліцей – ЗОШ І-ІІ ступенів», Сквирської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Сквирської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3, Сквирського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 – дитячий садок»;

5) відкрити на базі Сквирської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 пришкільний табір національно-патріотичного виховання «На крилах мрій» працюватиме в травні-червні 2019 року;

6) забезпечити одноразовим гарячим харчуванням вихованців пришкільних таборів за рахунок коштів районного бюджету з середнього розрахунку 28 грн. 86 коп. у день на одного вихованця табору, організованого на базі навчальних закладів м. Сквири та Великополовецького НВК та 18 грн. 00 коп. у день на одного вихованця табору, який буде організовано на базі навчальних закладів сільської місцевості;

7) здійснювати контроль за організацією роботи дитячих таборів та дотриманням техніки безпеки.

 

7. Директору КНП Сквирської районної ради «Сквирський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» забезпечити чергування медичного працівника у районному дитячому заміському оздоровчому таборі «Росич-2019» та проведення лікувальних процедур для вихованців табору на базі Чубинецької амбулаторії загальної практики сімейної медицини.

 

8. Управлінню фінансів Сквирської райдержадміністрації профінансувати відділ освіти Сквирської райдержадміністрації  на цілі, зазначені  у цьому розпорядженні.

 

9. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації  згідно з розподілом обов’язків.

Голова адміністрації                                                                   В. ГАЛЮК


Додаток 1

до розпорядження голови

адміністрації

від 17.04.2019106

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про районний дитячий заміський  оздоровчий табір «Росич-2019»

І. Загальна частина

1. Районний дитячий заміський оздоровчий табір «Росич-2019»  утворений з метою оздоровлення, відпочинку, забезпечення змістовного дозвілля дітей Сквирського району.

2. Районний дитячий заміський оздоровчий табір «Росич-2019» (далі – оздоровчий табір) у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами та розпорядженнями органів виконавчої влади, а також цим Положенням (далі – Положення).

3. Засновником оздоровчого табору виступає Сквирська районна державна адміністрація та Сквирська районна рада, організатором – відділ освіти райдержадміністрації та служба у справах дітей та сім’ї райдержадміністрації.

4. Місцезнаходження оздоровчого табору – с. Чубинці, навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок».

5. Термін роботи  оздоровчого табору – травень-серпень 2019 року.

 

ІІ. Мета і завдання  оздоровчого табору

Метою і завданнями оздоровчого табору є:

створення сприятливих умов для повноцінного оздоровлення та відпочинку, спрямованих на зміцнення фізичного та психологічного розвитку дитини, забезпечення змістовного дозвілля, розвитку творчих здібностей дітей;

популяризація здорового способу життя, профілактики негативних явищ;

стимулювання творчого самовдосконалення дітей;

збереження здоров’я  та оздоровлення кожної дитини.

 

ІІІ. Організація й основи діяльності оздоровчого табору

1. Оздоровчий табір працює за своїм режимом та планом роботи, затвердженим директором оздоровчого закладу та погоджений з начальником відділу освіти райдержадміністрації.

2. Тривалість оздоровчої  зміни – 14 днів.

3. Наповнюваність однієї групи в таборі становить від 10 до 15 осіб.

4. До оздоровчого табору приймаються діти шкільного віку Сквирського району.

5. Першочергово до табору зараховуються: діти соціально незахищених категорій населення (діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, діти-напівсироти, діти з багатодітних, малозабезпечених, неблагополучних сімей, діти з неповних сімей, діти-інваліди), діти з девіантною поведінкою, діти, що мають статус потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС, діти, один з батьків яких є учасником антитерористичної операції, діти, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів, талановиті та обдаровані діти.

6. Вихованці табору «Росич-2019» оздоровлюються за рахунок коштів районного бюджету.

7. Для зарахування до оздоровчого закладу подаються такі документи:

для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: заява опікуна (піклувальника), копія свідоцтва про народження, документи, підтверджуючі статус дитини, медичні довідки;

для дітей-інвалідів: заява батьків, копія свідоцтва про народження, посвідчення, що підтверджує належність дитини до цієї категорії, медичні довідки;

для дітей з багатодітних сімей: заява батьків, копія свідоцтва про народження дитини, копія посвідчення дитини з багатодітної сім’ї, медичні довідки;

для дітей з малозабезпечених сімей: заява батьків, копія свідоцтва про народження дитини, довідка органу соціального захисту про призначення допомоги як малозабезпечена сім’я, медичні довідки;

для дітей з неповних сімей: заява матері (батька), копія свідоцтва про народження, копія свідоцтва про смерть батька (матері).

для дітей з девіантною поведінкою та дітей, які перебувають у складних життєвих ситуаціях: лист-клопотання навчального закладу, акт обстеження матеріально-побутових умов  родини,  копія свідоцтва про народження дитини, медичні довідки;

для талановитих та обдарованих дітей: заява батьків, копія свідоцтва про народження дитини, копія диплому, грамоти тощо про звання переможця, призера, лауреата чи дипломанта змагання, олімпіади, конкурсу не нижче шкільного рівня тощо, медичні довідки;

для дітей, що мають статус потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС: заява батьків, копія свідоцтва про народження дитини,  копія посвідчення, медичні довідки;

для дітей, один з батьків яких є учасником антитерористичної операції: заява батьків, копія свідоцтва про народження дитини, копія підтверджуючої довідки, медичні довідки.

8. Навчальні заклади району, сільські ради подають відділу освіти райдержадміністрації списки дітей, завірені директором навчального закладу  чи сільським головою, та документи, зазначені у пункті 7 Положення. Також до відділу освіти райдержадміністрації для зарахування можуть подавати документи і батьки учнів.

ІV. Управління дитячим оздоровчим табором

1. Керівництво  оздоровчим табором здійснює його директор та заступник директора з виховної роботи.

2. Керівник дитячого оздоровчого табору:

затверджує календарний план роботи та режим дня оздоровчого закладу, правила внутрішнього розпорядку для дітей та працівників табору за погодженням начальника відділу освіти райдержадміністрації;

організовує інструктаж працівників закладу з техніки безпеки, профілактики травматизму, попередження нещасних випадків з дітьми, дотримання санітарно-гігієнічних норм і правил, а також надання невідкладної долікарської допомоги;

забезпечує дотримання вимог щодо охорони життя і здоров’я дітей, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм;

здійснює контроль за оздоровчо-виховним процесом, забезпечує належні умови для оздоровлення та відпочинку дітей.

3. Керівник оздоровчого табору зобов’язаний:

до заїзду у заклад пройти обов’язковий медичний огляд на право роботи в дитячому оздоровчому закладі, належним чином оформити особисту медичну санітарну книжку;

разом з відділом освіти, районною центральною лікарнею здійснювати підбір кадрів відповідно до затвердженого штатного розпису, проводити їх навчання;

інструктувати працівників закладу по різних напрямах роботи;

проводити планову, цілеспрямовану роботу з профілактики нещасних випадків серед співробітників закладу, дітей, підлітків;

організовувати: харчування дітей та співробітників; проведення оздоровчих та інших процедур, особисто керувати перебуванням дітей на водоймах; виконання вимог документів, що регламентують роботу табору; забезпечення належних умов перебування дітей у закладі;

брати участь у плануванні виховної й оздоровчої діяльності закладу, у складанні меню дитячого оздоровчого закладу, контролювати хід реалізації намічених планів роботи;

належним чином вести всю необхідну внутрішню документацію закладу;

здійснювати контроль за дотриманням правил внутрішнього розпорядку, режимних моментів, санітарно-гігієнічних правил і норм, норм і вимог з охорони праці і техніки безпеки, пожежної й екологічної безпеки;

забезпечувати право дітей на захист від будь-яких форм фізичного, психологічного насильства.

4. На посади директора, заступника директора, педагогічних працівників приймаються особи, які мають відповідну освіту. При прийнятті на роботу кожен працівник повинен подати санітарну книжку, бути ознайомленим з умовами праці, правилами внутрішнього розпорядку, посадовою інструкцією.

5. Працівники оздоровчого табору приймаються на роботу наказом начальника відділу освіти райдержадміністрації.

6. Умови й розмір оплати праці працівників оздоровчого табору визначаються відповідно до чинного законодавства України, наказів МОН України та штатного розпису.

V. Фінансово-господарська діяльність

та матеріально-технічна база закладу

1. Фінансово-господарська діяльність оздоровчого табору проводиться через централізовану бухгалтерію відділу освіти райдержадміністрації  відповідно до нормативно-правових актів. Утримання та розвиток матеріально-технічної бази оздоровчого закладу  здійснюється за рахунок коштів відділу освіти та додаткових джерел, не заборонених чинним законодавством, добровільних внесків, інших надходжень, не заборонених законодавством України.

Діти, які не підлягають до категорії в розділі ІІІ пункті  5 оздоровлюються  при наявності вільних місць.

2. Ведення діловодства, бухгалтерський облік та звітність, статистична звітність здійснюється у порядку, визначеному законодавством України.

Організатори табору забезпечують наявність у ньому наказу про його відкриття, акту  про готовність до функціонування, санітарного паспорта, інструкцій з техніки безпеки, профілактики травматизму і попередження нещасних випадків з дітьми, протипожежної безпеки тощо.

 

 

 

Начальник відділу освіти

Сквирської райдержадміністрації                                     О. ЗАБОЛОТНИЙ

Начальник служби у справах дітей

та сім’ї Сквирської райдержадміністрації                            О. ВИГІВСЬКА

 

 

 

Додаток 2

до розпорядження голови

адміністрації

від 17.04.2019106

 

 

Штатний розпис

районного дитячого заміського оздоровчого табору «Росич-2019»

 

Назва посади

Тарифний розряд

Кількість штатних одиниць

Посадовий оклад (за місяць)

Доплата до мінімальної заробітної плати

Надбавки

Всього

за  вислугу  років

10-30%

за шкідливі  умови

10-12%

нічні, святкові -40%

за престиж педпраці-5-20%

за роботу понад установлений час-15%

за цілодобове перебування дітей-5%

стимулюючого характеру 10%

1

Директор

15

1

4956

 

1487

 

991

743

8177

2

Заступник директора

 

1

4708

 

1412

 

942

706

7768

3

Вихователь

10-14

8

4649

 

1395

 

2264

697

71800

4

Кухар

2-6

2,5

2785

1388

 

307

 

278

11895

5

Техпрацівник

1

2

1921

2252

 

211

 

192

9152

6

Спортінструктор

9-10

1

3496

 

1049

 

 

524

5069

7

Керівник гуртка

9-12

0,5

4073

 

1222

 

 

611

2953

8

Медична сестра

6-9

1,5

3323

 

997

 

 

498

7227

9

Охоронник

1

2

1921

2252

 

 

565

225

9926

 

 

 

19,5

 

 

 

 

 

 

133967

 

 

 

Начальник відділу освіти

Сквирської райдержадміністрації                                О. ЗАБОЛОТНИЙ

 

Додаток 3

до розпорядження голови

адміністрації

від 17.04.2019106

Кошторис видатків

на районний дитячий заміський оздоровчий табір «Росич - 2019»

(для дітей із постраждалих районів Донецької та Луганської областей)

 

Зміна – 12 днів

1 зміна – 46 дітей

Супроводжуючі, вожаті-волонтери – 4 чоловік

 

1. Заробітна плата (КЕКВ-2111)

Витрати заробітної плати: 74,43 грн. * 12 дн. * 50 чоловік = 44 658 грн.

 

2. Нарахування на заробітну плату (КЕКВ-2120): 16,37 грн.* 12 дн. * 50 чоловік = 9 822 грн.

 

3. Харчування (КЕКВ-2230)

Вартість харчування: 70 грн. * 12 дн. * 50 чоловік = 42 000 грн.

 

4. Електроенергія (КЕКВ-2273): 2,85 грн. * 12 дн. * 50 чоловік = 1 710 грн.

 

5. Медикаменти (КЕКВ-2220): 4 грн. * 12 дн. * 50 чоловік = 2 400 грн.

 

6. Господарські витрати (КЕКВ-2210)  (придбання спортивного інвентаря, матеріали для  гурткової роботи): 8000 грн.

 

7. Диз. паливо, бензин, мастило (КЕКВ-2210) (витрати на організацію екскурсій  та перевезень дітей шкільними автобусами): 18 050 грн.

 

Д.п. – 300 л * 27 грн. = 8100 грн.

Бензин А-92 – 300 л * 28,5 грн. = 8550 грн.

Мастило – 10 л * 140 грн. = 1400 грн.

 

Всього – 126 640 грн.

 

 

 

Начальник відділу освіти

Сквирської райдержадміністрації                                     О. ЗАБОЛОТНИЙ

 

Додаток 4

до розпорядження голови

адміністрації

від 17.04.2019106

 

Кошторис

видатків на оздоровчий табір «Росич - 2019»

 

Зміна – 14 днів

1 зміна – 60 дітей

2 зміни - 120 дітей

1. Заробітна плата  (2111)

Витрати заробітної плати: 74,43 грн. * 14 дн. * 60 дітей = 62 521,20 грн. * 2 = 125 042,4 грн.

 

2. Нарахування на заробітну плату (2120): 16,37 грн.* 14 дн. * 60 дітей = 13 751 грн.* 2 = 27 502 грн.

 

3. Харчування (2230)

Вартість харчування: 70 грн. * 14 дн. * 60 дітей = 58 800 грн. * 2 = 117 600 грн.

 

4. Електроенергія (2273): 2,85 грн. * 14 дн. * 60 дітей = 2 394 грн. * 2 = 4 788 грн.

 

5. Медикаменти (2220): 4 грн. * 14 дн. * 60 дітей = 3 360 грн. * 2 = 6 720 грн.

 

6. Господарські витрати (2210): 19,05 грн. * 14 дн. * 60 дітей = 16002 грн. * 2 = 32 004 грн.

 

Всього 156 828 грн. * 2 зміни = 313 656 грн.

 

 

 

Начальник відділу освіти

Сквирської райдержадміністрації                                     О. ЗАБОЛОТНИЙ

Переглядів: 93
 



Друк

Про затвердження складу колегії відділу освіти

Сквирської районної державної адміністрації

Відповідно до законів України “Про місцеві державні адміністрації”, “Про освіту”, Положення про відділ освіти Сквирської районної державної адміністрації, затверджене розпорядженням голови районної державної адміністрації від 18 травня 2018 року №242:

 

 

1. Затвердити склад колегії відділу освіти Сквирської районної державної адміністрації  (додається).

 

2. Начальнику відділу освіти Заболотному О.В. забезпечити проведення засідань колегії відділу освіти, виконання та контроль за ухваленими рішеннями.

 

3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови районної державної адміністрації від 18.06.2014 №263 «Про затвердження складу колегії відділу освіти Сквирської районної державної адміністрації».

 

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на  заступника голови райдержадміністрації Петрусевич І.О.

 

Голова адміністрації                                                                         В. ГАЛЮК

Додаток

до розпорядження голови

адміністрації

від 15.04.2019 № 104

Склад колегії

відділу освіти Сквирської районної державної адміністрації

 

Заболотний

Олександр Вікторович

начальник відділу освіти, голова колегії

Мазур

Лариса Миколаївна

головний спеціаліст відділу освіти, секретар колегії

Петрусевич

Ірина Олександрівна

заступник голови районної державної адміністрації

Корбут

Людмила Анатоліївна

завідуюча районним методичним кабінетом

Чернега

Наталія Сергіївна

голова районної ради профспілки працівників освіти

Антонян

Людмила Миколаївна

директор Сквирського навчально-виховного об'єднання

Гончарук

Олег Григорович

директор Шамраївського навчально-виховного комплексу, депутат районної ради

Заруднюк

Таїсія Григорівна

заступник директора навчально-виховного комплексу «Сквирський ліцей – ЗОШ І-ІІ ступенів»

Демченко

Інна Василівна

директор Великополовецького навчально-виховного комплексу

Шевчук

Володимир Миколайович

директор Кривошиїнського навчально-виховного об'єднання

Польгун

Олександр Миколайович

директор Сквирської ДЮСШ

Плівачук

Катерина Володимирівна

учитель Сквирського ліцею, заслужений учитель України

Вигівська

Оксана Сергіївна

начальник служби у справах дітей Сквирської райдержадміністрації

Карбівська

Юлія Іванівна

завідуюча Сквирським дошкільним закладом навчальним закладом №5

Сарафенюк

Леонід Васильович

директор Сквирської ЗОШ №1

 

Начальник відділу освіти Сквирської

районної державної адміністрації                                     О ЗАБОЛОТНИЙ

Переглядів: 44
 



Друк

Про виділення коштів для придбання

гвоздик та ритуального вінка

Відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації", на виконання рішень сесій Сквирської районної ради від 03 березня 2016 року № 08-06-07 "Про програму відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016 - 2020 роки", від 20 грудня 2018 року № 03-29-07 ”Про районний бюджет Сквирського району на 2019 рік”:

 

1. Виділити кошти для придбання гвоздик та ритуального вінка з метою вшанування пам`яті Білоусова Бориса Віталійовича, учасника бойових дій в Афганістані.

 

2. Управлінню фінансів Сквирської районної державної адміністрації профінансувати Сквирську районну державну адміністрацію в сумі                            549 грн 00 коп. (п`ятсот сорок дев`ять грн  00 коп.) за рахунок загальних асигнувань, передбачених у районному бюджеті на 2019 рік на виконання Програми відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016-2020 роки, згідно з кошторисом витрат, що додається.

 

3. Відділу фінансово-господарського забезпечення апарату Сквирської районної державної адміністрації провести оплату відповідно до кошторису витрат.

Голова адміністрації                                                                    В. ГАЛЮК

Додаток

до розпорядження голови

адміністрації

10.04.2019 № 98

Кошторис витрат

для виділення коштів на придбання квітів

та вінка ритуального

Перелік витрат

Кількість

(шт)

Ціна

Сума витрат, грн

Гвоздики

18

15,00

270,00

Вінок ритуальний

1

279,00

279,00

Всього

-

-

549,00

Начальник-головний бухгалтер відділу

фінансово-господарського

забезпечення апарату адміністрації                                           А. ЛІТВІНКО

Переглядів: 52
 


Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack