Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Грудень 2018
П В С Ч П С Н
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
Середа, 12 грудня 2018


Друк

Українське Православ'я вийшло на фінальний етап утворення Помісної Православної Церкви в Україні – проведення Великого об'єднавчого Собору, який має відбутись 15 грудня у стінах Святої Софії Київської.

За купою інформаційного навантаження навколо питань отримання Україною Томосу про автокефалію, у тому числі часом безглуздих «вливань» жовтої преси, варто не забувати про основні цілі, які прагне досягнути українське суспільство з утворенням Помісної ПЦвУ. Це насамперед отримання церковної незалежності від Російської Церкви, а також подолання багаторічного православного розколу в Україні, який грає на користь російській стороні у її імперських спрямуваннях: «розділяй та володарюй».

З досягненням цих цілей, Москва втрачає щонайменше четверту частину підпорядкованих РПЦ парафій, вірян, доходів. А головне – втрачає важелі впливу та «тримання під каблуком» України через призму «духовної єдності православних народів під богоспасенним омофором Московського патріархату».

Як потопаючий хапається за будь-що, Кремль зараз хапається за останню можливість не допустити виходу України з-під своєї релігійної експансії – усіма можливими силами та методами намагається зірвати проведення Великого об'єднавчого Собору, на якому відбудеться об’єднання УПЦ КП, УАПЦ та УПЦ МП під егідою єдиної Помісної ПЦвУ.

Крім активного сіяння роздору між українським єпископатом, який прийматиме участь у об’єднавчому Соборі, використання спекуляцій навколо питань формату Собору та процедури обрання предстоятеля Помісної ПЦвУ, Москва вдається і до більш радикальних методів – намагається спровокувати напередодні і під час проведення Великого Собору конфлікти та протистояння вірян різних конфесій, штучно нагнітає релігійну атмосферу інформаційними вбросами на кшталт «захоплення храмів» та «необхідності захисту Православ’я».

Розуміючи це, українське суспільство має не забувати, що для благих цілей робляться благі дії, все інше – «від лукавого». Тож проведемо ці доленосні для Української Церкви дні у мирі та злагоді, не піддаваймося на прокремлівські сепаратні провокації, щоб у соборності і позитиві здобути омріяне – незалежну Церкву у незалежній Україні.

Переглядів: 40
 



Друк

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови Київської облдержадміністрації від 19.02.2008 №142 “Про організацію виконання в Київській області Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008», Сквирська районна державна адміністрація проводила роботу щодо реалізації громадянами конституційного права на звернення, грунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються ними перед органами виконавчої влади, усунення причин, що породжують скарги, забезпечення відкритості і гласності у діяльності місцевих органів влади.

За роботу із зверненнями громадян у Сквирській райдержадміністрації відповідає сектор контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації. Сектор забезпечений приміщенням, телефоним зв’язком та оргтехнікою.

Сквирська районна державна адміністрація організовує в установленому порядку розгляд заяв, скарг та пропозицій громадян. Реєстрація і опрацювання письмових звернень rромадян проводиться автоматизовано за допомогою програми (АСКОД ІІ) та у відповідності до вимог Інструкції з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах Сквирської райдержадміністрації. Усі звернення, що надходять до райдержадміністрації, як письмові так і подані на особистому чи виїзних прийомах громадян, реєструються у день їх отримання.

З метою сприяння в реалізації громадянами конституційного права на звернення райдержадміністрацією у січні-жовтні 2018 року проведено ряд організаційних заходів.

Особистий прийом громадян керівництвом райдержадміністрації здійснюється відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації, який, як і графіки виїзних прийомів, прямого телефонного зв’язку опубліковано на сайті райдержадміністрації, оприлюднено в газеті «Вісник Сквирщини» та розташовано в зручних для огляду місцях приміщень райдержадміністрації, міськсільвиконкомів, органів виконавчої влади району.

В усіх сільських радах оформлені інформаційні стенди з графіками прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, облдержадміністрації, обласної та районної рад, керівниками районних установ і організацій.

Із вступом в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції» № 577-VIII від 2 липня 2015 року забезпечено прийом, реєстрацію та подальше опрацювання електронних звернень громадян, поданих через офіційний веб-сайт райдержадміністрації.

Райдержадміністрацією, її структурними підрозділами вишукуються можливості для позитивного вирішення проблем громадян, у випадку неможливості їх задоволення – надаються обгрунтовані пояснення.

Відповідно до затвердженого графіка виїздних прийомів та громадських слухань громадян на чолі з першим заступником голови райдержадміністрації та за участю керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів органів виконавчої влади в районі, проведено виїзні прийоми 16.03.2018 р. в Тхорівській, Пустоварівській сільські раді, 21.03.2018 р. в Горобіївській та Шаліївській сільській раді, 30.03.2018 р. в Антонівській, 19.04.2018 Краснолісівській сільській раді, 24.04.2018 Рогізнянській сільській раді, 20.06.2018 року Малолисовецькій сільській раді, 05.07.2018 в Кривошиїнській сільські раді, 19.07.2018 в Селезенівці, 02.08.2018 в Великих Єрчиках, 07.08.2018 в Камяній Греблі та Тарасівці, 16.08.2018 в Малих Єрчиках, 06.09.2018 в Дулицькій сільській раді, 13.09.2018 в Великополовецькій сільській раді, 19.09.2018 в Рудянській сільській раді, 03.10.2018 в Шамраївській сільській раді. Проведення виїзних прийомів сприяє спрощенню процедури отримання мешканцями Сквирського району оперативної інформації з питань, які їх хвилюють, дають можливість безпосередньо в сільській раді вирішити цікаві їм притання, вивчити проблеми громади та спільно з головою сільської ради, керівництвом сіьських рад, органів виконавчої влади району, запропонувати шляхи їх вирішення. Інформація про проведення виїзних прийомів публікується на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації та в районній газеті «Вісник Сквирщини».

Відповідно до затвердженого головою райдержадміністрації графіка проведено перевірки дотримання законодавства про звернення громадян у 22-ох органах місцевого самоврядування району. У ході перевірок була надана практична і методична допомога цим органам виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Сектором контролю та роботи із зверненнями громадян апарату адміністрації щоквартально аналізується стан розгляду звернень громадян, організації особистого прийому заявників, результати розглядаються на засіданнях колегії райдержадміністрації, довідки розміщуються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

З початку 2018 року до райдержадміністрації надійшло 803 звернення, у тому числі:

- поштою - 753;

- під час особистого прийому до керівництва райдержадміністрації - 50.

Від Київської облдержадміністрації надійшло 29 звернень, у яких поряшувались питання надання матеріальної допомоги (14), питання надання субсидій (1) та повторне звернення про неотримання відповіді на попереднє звернення (2), питання гарячого та холодного водопостачання у місті Сквира (2), аграрна політика та земельні відносни (2), діяльність органів місцевого самоврядування (1), питання щодо розподілу дотацій на утримання закладів освіти та охорони здоровя (1), питання захисту прав та законних інтересів дітей(1), питання ремонту дороги (1), інше (4).

Із загальної кількості питань, з якими звертались громадяни у 2018 році переважають питання надання матеріальної допомоги – 474 заяви. Авторами таких листів є переважно найменш соціально захищенні категорії громадян: пенсіонери, інваліди, учасники бойових дій.

За кошти районної комплексної Програми «Турбота» з початком року отримали матеріальну допомогу на лікування 281 особа на загальну суму 321 900 грн. За кошти районної комплексної Програми соціальної підтримки військовослужбовців, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей Сквирського району на 2017-2018 роки 156 осіб отримала матеріальну допомогу на загальну суму 159 700 грн.

На другому місці за кількістю звернень перебувають питання аграрної політики та земельних відносин – 178 заяв.

Інші питання:

Транспорт і зв'язок – 27 звернень;

Праця та заробітня плата – 15 звернень;

Комунальне господарство - 19;

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 11 звернень;

Питання надання субсидій на комунальні послуги - 10;

Сімя, діти, молодь - 9;

Освіта - 8;

Поодинокі звернення – 28 заяви.

У колективних зверненнях всього - 24, порушувались питання:

- Праця і заробітня плата – 4;

- надання матеріальної допомоги воїнам-інтернаціоналістам - 1;

- про відкриття центру гемодіалізу - 1;

- питання експуатації та ремонту житлового фонду - 6;

- поїздки в зону ЧАЕС - 1;

- виділення коштів на будівництво їдальні в ЗОШ № 1 - 1;

- транспорт - 6;

- питання будівництва та ремонту дороги – 1;

- інше – 3.

Повторне звернення (3) стосувалось роботи радіо та надання житлового приміщення громадянам.

Від Київського обласного контактного центру опрацювання звернень до органів виконавчої влади за телефоном урядової гарячої лінії надійшло 233 звернення. З них майже всі стосувалися соціального захисту населення (надання роз’яснення умов отримання субсидій, скарги щодо відмови у наданні субсидій та прохання пришвидшення отримання субсидій, оформлення та виплата соціальних допомог, питання монетизації).

Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації проводиться активна роз’яснювальна робота серед населення щодо порядку та термінів призначення житлових субсидій: в районній газеті «Вісник Сквирщини» щоп’ятниці публікується ряд статей з відповіддями на питання, які реально хвилюють людей або викликають нерозуміння, у соціальній мережі “facebook” створено сторінку управління соціального захисту населення, де розміщено інформацію про порядок та терміни надання субсидій, в публічних місцях розміщено інформаційні плакати з повідомленнями про спрощений порядок надання субсидій, надаються відповідні розяснення під час виїзних прийомів громадян. Проте заходи, які вживаються управлінням, через нестачу фахівців та незадовільне матеріально-технічне забезпечення, виявляються недостатніми.

Проблемними є і питання пасажирських перевезень (в тому числі пільгових), електропостачання населених пунктів.

Сектором контролю та роботи із зверненнями громадян здійснюється систематичний контроль за додержанням встановлених термінів розгляду звернень громадян, своєчасним та якісним їх вирішенням.

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 сектором контролю та роботи із зверненнями громадян апарату адміністрації щоквартально аналізується стан розгляду звернень заявників, організації особистого прийому громадян, результати розглядаються на засіданнях колегії райдержадміністрації, довідки розміщуються на офіційному сайті районної державної адміністрації.

Юридичним сектором апарату райдержадміністрації постійно надаються громадянам юридичні консультації, роз'яснюються їхні конституційні права і свободи громадян та засоби їх захисту, повноваження органів влади та органів місцевого самоврядування, надається безоплатна правова допомога.

Підсумки роботи із зверненнями громадян за ІІ квартал 2018 року свідчать, що робота із зверненнями громадян в районі є системною та результативною, проте потребує постійного вдосконалення та пошуків нових форм і методів для роботи із зверненнями громадян, а також спрямування зусиль структурних підрозділів райдержадміністрації, міської та сільських рад на забезпечення всебічного розгляду звернень та вирішення порушених громадянами питань відповідно до вимог чинного законодавства України.

Найважливішими завданнями райдержадміністрації при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. В цьому напрямку й райдержадміністрація працюватиме й надалі. З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, об'єктивного та вчасного їх розгляду у Сквирській райдержадміністрації організовано функціонування телефонної «гарячої лінії», дзвінки приймаються цілодобово за телефоном 5-13-05. Звернення, отримані таким шляхом, в переважній більшості, вдавалося вирішити оперативно, у процесі розгляду вівся постіиний діалог з громадянами. Питання щодо розгляду звернень виносяться на колегії райдержадміністрації, щотижневі оперативні наради у голови райдержадміністрації та на апаратні наради у керівника апарату райдержадміністрації.

 

 

 

 

Завідувач сектору

контролю та роботи із зверненнями

громадян апарату адміністрації О.ШЕРЕМЕТ

 

Переглядів: 48
 



Друк

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови Київської облдержадміністрації від 19.02.2008 №142 “Про організацію виконання в Київській області Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008», Сквирська районна державна адміністрація проводила роботу щодо реалізації громадянами конституційного права на звернення, грунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються ними перед органами виконавчої влади, усунення причин, що породжують скарги, забезпечення відкритості і гласності у діяльності місцевих органів влади.

За роботу із зверненнями громадян у Сквирській райдержадміністрації відповідає сектор контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації. Сектор забезпечений приміщенням, телефоним зв’язком та оргтехнікою.

Сквирська районна державна адміністрація організовує в установленому порядку розгляд заяв, скарг та пропозицій громадян. Реєстрація і опрацювання письмових звернень rромадян проводиться автоматизовано за допомогою програми (АСКОД ІІ) та у відповідності до вимог Інструкції з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах Сквирської райдержадміністрації. Усі звернення, що надходять до райдержадміністрації, як письмові так і подані на особистому чи виїзних прийомах громадян, реєструються у день їх отримання.

З метою сприяння в реалізації громадянами конституційного права на звернення райдержадміністрацією у січні-жовтні 2018 року проведено ряд організаційних заходів.

Особистий прийом громадян керівництвом райдержадміністрації здійснюється відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації, який, як і графіки виїзних прийомів, прямого телефонного зв’язку опубліковано на сайті райдержадміністрації, оприлюднено в газеті «Вісник Сквирщини» та розташовано в зручних для огляду місцях приміщень райдержадміністрації, міськсільвиконкомів, органів виконавчої влади району.

В усіх сільських радах оформлені інформаційні стенди з графіками прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, облдержадміністрації, обласної та районної рад, керівниками районних установ і організацій.

Із вступом в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції» № 577-VIII від 2 липня 2015 року забезпечено прийом, реєстрацію та подальше опрацювання електронних звернень громадян, поданих через офіційний веб-сайт райдержадміністрації.

Райдержадміністрацією, її структурними підрозділами вишукуються можливості для позитивного вирішення проблем громадян, у випадку неможливості їх задоволення – надаються обгрунтовані пояснення.

Відповідно до затвердженого графіка виїздних прийомів та громадських слухань громадян на чолі з першим заступником голови райдержадміністрації та за участю керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів органів виконавчої влади в районі, проведено виїзні прийоми 16.03.2018 р. в Тхорівській, Пустоварівській сільські раді, 21.03.2018 р. в Горобіївській та Шаліївській сільській раді, 30.03.2018 р. в Антонівській, 19.04.2018 Краснолісівській сільській раді, 24.04.2018 Рогізнянській сільській раді, 20.06.2018 року Малолисовецькій сільській раді, 05.07.2018 в Кривошиїнській сільські раді, 19.07.2018 в Селезенівці, 02.08.2018 в Великих Єрчиках, 07.08.2018 в Камяній Греблі та Тарасівці, 16.08.2018 в Малих Єрчиках, 06.09.2018 в Дулицькій сільській раді, 13.09.2018 в Великополовецькій сільській раді, 19.09.2018 в Рудянській сільській раді, 03.10.2018 в Шамраївській сільській раді. Проведення виїзних прийомів сприяє спрощенню процедури отримання мешканцями Сквирського району оперативної інформації з питань, які їх хвилюють, дають можливість безпосередньо в сільській раді вирішити цікаві їм притання, вивчити проблеми громади та спільно з головою сільської ради, керівництвом сіьських рад, органів виконавчої влади району, запропонувати шляхи їх вирішення. Інформація про проведення виїзних прийомів публікується на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації та в районній газеті «Вісник Сквирщини».

Відповідно до затвердженого головою райдержадміністрації графіка проведено перевірки дотримання законодавства про звернення громадян у 22-ох органах місцевого самоврядування району. У ході перевірок була надана практична і методична допомога цим органам виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Сектором контролю та роботи із зверненнями громадян апарату адміністрації щоквартально аналізується стан розгляду звернень громадян, організації особистого прийому заявників, результати розглядаються на засіданнях колегії райдержадміністрації, довідки розміщуються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

З початку 2018 року до райдержадміністрації надійшло 803 звернення, у тому числі:

- поштою - 753;

- під час особистого прийому до керівництва райдержадміністрації - 50.

Від Київської облдержадміністрації надійшло 29 звернень, у яких поряшувались питання надання матеріальної допомоги (14), питання надання субсидій (1) та повторне звернення про неотримання відповіді на попереднє звернення (2), питання гарячого та холодного водопостачання у місті Сквира (2), аграрна політика та земельні відносни (2), діяльність органів місцевого самоврядування (1), питання щодо розподілу дотацій на утримання закладів освіти та охорони здоровя (1), питання захисту прав та законних інтересів дітей(1), питання ремонту дороги (1), інше (4).

Із загальної кількості питань, з якими звертались громадяни у 2018 році переважають питання надання матеріальної допомоги – 474 заяви. Авторами таких листів є переважно найменш соціально захищенні категорії громадян: пенсіонери, інваліди, учасники бойових дій.

За кошти районної комплексної Програми «Турбота» з початком року отримали матеріальну допомогу на лікування 281 особа на загальну суму 321 900 грн. За кошти районної комплексної Програми соціальної підтримки військовослужбовців, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей Сквирського району на 2017-2018 роки 156 осіб отримала матеріальну допомогу на загальну суму 159 700 грн.

На другому місці за кількістю звернень перебувають питання аграрної політики та земельних відносин – 178 заяв.

Інші питання:

Транспорт і зв'язок – 27 звернень;

Праця та заробітня плата – 15 звернень;

Комунальне господарство - 19;

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 11 звернень;

Питання надання субсидій на комунальні послуги - 10;

Сімя, діти, молодь - 9;

Освіта - 8;

Поодинокі звернення – 28 заяви.

У колективних зверненнях всього - 24, порушувались питання:

- Праця і заробітня плата – 4;

- надання матеріальної допомоги воїнам-інтернаціоналістам - 1;

- про відкриття центру гемодіалізу - 1;

- питання експуатації та ремонту житлового фонду - 6;

- поїздки в зону ЧАЕС - 1;

- виділення коштів на будівництво їдальні в ЗОШ № 1 - 1;

- транспорт - 6;

- питання будівництва та ремонту дороги – 1;

- інше – 3.

Повторне звернення (3) стосувалось роботи радіо та надання житлового приміщення громадянам.

Від Київського обласного контактного центру опрацювання звернень до органів виконавчої влади за телефоном урядової гарячої лінії надійшло 233 звернення. З них майже всі стосувалися соціального захисту населення (надання роз’яснення умов отримання субсидій, скарги щодо відмови у наданні субсидій та прохання пришвидшення отримання субсидій, оформлення та виплата соціальних допомог, питання монетизації).

Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації проводиться активна роз’яснювальна робота серед населення щодо порядку та термінів призначення житлових субсидій: в районній газеті «Вісник Сквирщини» щоп’ятниці публікується ряд статей з відповіддями на питання, які реально хвилюють людей або викликають нерозуміння, у соціальній мережі “facebook” створено сторінку управління соціального захисту населення, де розміщено інформацію про порядок та терміни надання субсидій, в публічних місцях розміщено інформаційні плакати з повідомленнями про спрощений порядок надання субсидій, надаються відповідні розяснення під час виїзних прийомів громадян. Проте заходи, які вживаються управлінням, через нестачу фахівців та незадовільне матеріально-технічне забезпечення, виявляються недостатніми.

Проблемними є і питання пасажирських перевезень (в тому числі пільгових), електропостачання населених пунктів.

Сектором контролю та роботи із зверненнями громадян здійснюється систематичний контроль за додержанням встановлених термінів розгляду звернень громадян, своєчасним та якісним їх вирішенням.

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 сектором контролю та роботи із зверненнями громадян апарату адміністрації щоквартально аналізується стан розгляду звернень заявників, організації особистого прийому громадян, результати розглядаються на засіданнях колегії райдержадміністрації, довідки розміщуються на офіційному сайті районної державної адміністрації.

Юридичним сектором апарату райдержадміністрації постійно надаються громадянам юридичні консультації, роз'яснюються їхні конституційні права і свободи громадян та засоби їх захисту, повноваження органів влади та органів місцевого самоврядування, надається безоплатна правова допомога.

Підсумки роботи із зверненнями громадян за ІІ квартал 2018 року свідчать, що робота із зверненнями громадян в районі є системною та результативною, проте потребує постійного вдосконалення та пошуків нових форм і методів для роботи із зверненнями громадян, а також спрямування зусиль структурних підрозділів райдержадміністрації, міської та сільських рад на забезпечення всебічного розгляду звернень та вирішення порушених громадянами питань відповідно до вимог чинного законодавства України.

Найважливішими завданнями райдержадміністрації при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. В цьому напрямку й райдержадміністрація працюватиме й надалі. З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, об'єктивного та вчасного їх розгляду у Сквирській райдержадміністрації організовано функціонування телефонної «гарячої лінії», дзвінки приймаються цілодобово за телефоном 5-13-05. Звернення, отримані таким шляхом, в переважній більшості, вдавалося вирішити оперативно, у процесі розгляду вівся постіиний діалог з громадянами. Питання щодо розгляду звернень виносяться на колегії райдержадміністрації, щотижневі оперативні наради у голови райдержадміністрації та на апаратні наради у керівника апарату райдержадміністрації.

 

 

 

 

Завідувач сектору

контролю та роботи із зверненнями

громадян апарату адміністрації О.ШЕРЕМЕТ

 

Переглядів: 14
 



Друк

Ріст до минулорічного показника становить 9,2 тисячі суб’єктів господарювання. Із них започаткували бізнес 14,5 тисяч фізичних осіб – підприємців та 4,1 тисяча юридичних осіб.

Загалом на сьогодні в територіальних органах ГУ ДФС у Київській області обліковується 170,2 тисячі платників податків (71,2 тисяча - юридичних осіб та 99 тисяч - фізичних осіб - підприємців).

«Удосконалення процедур адміністрування податків і зборів та розширення електронних сервісів ДФС України стали вагомими чинниками в економічному зростанні та розвитку Київщини. Це також позитивно вплинуло на створенні нових робочих місць та започаткуванню бізнесу, а відтак і на збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів», - наголосив начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін.

Ріст кількості платників зберігається і в єдиному внеску. Станом на 01.12.2018 року реєстр платників внеску налічує 220,5 тисяч суб’єктів, що на 17,5 тисяч платників більше ніж у 2017 році.

Крім того, ГУ ДФС у Київській області звертає увагу фізичних осіб, які розпочинають власну справу, на необхідності зваженого вибору системи оподаткування та видів економічної діяльності за КВЕД. На сьогодні діють дві системи оподаткування – загальна та спрощена система або єдиний податок. Якщо підприємець перебуває на загальній системі – КВЕДи для нього не відіграють особливого значення, потрібно вказати лише основні. Проте, якщо платник планує перебувати на спрощеній системі оподаткування – потрібно конкретно визначити КВЕДи відповідно до яких буде здійснюватися діяльність.

Спрощена система оподаткування діє тільки в межах КВЕДів обраних суб’єктом господарювання під час реєстрації. Правові засади спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також порядок справляння податку викладено у розділі XIV Податкового кодексу України.

ГУ ДФС у Київській області

 

Переглядів: 38
 



Друк

На території Київської області 12 108 діючих ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, в тому числі: алкогольними напоями – 6 661, тютюновими виробами – 5 447 ліцензій.

За січень – листопад 2018 року видано 17 807 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі (алкогольними напоями – 10 412, тютюновими виробами – 7 395), призупинено – 694 ліцензії (алкогольними напоями - 458, тютюновими виробами - 236), анульовано - 1 180 ліцензій (алкогольними напоями - 674, тютюновими виробами – 506).

ГУ ДФС у Київській області

 

 

Переглядів: 48
 



Друк

Як повідомив начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін, на підтримку збройних сил України платники податків Київщини за 11 місяців 2018 року спрямували 670 млн. грн. військового збору. Цей показник на 26% перевищує суму, перераховану за відповідний період минулого року, що у грошовому еквіваленті дорівнює 136 мільйонам гривень додаткових коштів.

Відповідно до норм Податкового кодексу України, платниками збору є:

- фізичні особи - резиденти, які отримують доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи;

- фізичні особи - нерезиденти, які отримують доходи з джерела їх походження в Україні;

- податкові агенти.

У перерахованих осіб військовим збором оподатковується загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід; доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання); іноземні доходи - доходи (прибуток), отримані з джерел за межами України.

У фізичних осіб – підприємців, крім тих що обрали спрощену систему,об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід.

Для фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, об’єктом оподаткування є сукупний чистий дохід.

Ставка військового збору становить 1,5 % від об'єкта оподаткування.

ГУ ДФС у Київській області

 

 

Переглядів: 37
 



Друк

У поточному році працівниками податкової міліції ГУ ДФС у Київській області в ході проведених заходів ліквідовано 6 «конвертаційних центрів», через які проконвертовано 1 млрд. 514 млн. грн. При цьому, ймовірні втрати бюджету складають257 млн. гривень. Накладено арешт на грошові кошти на суму 2,8 млн. гривень.

У ході відпрацювання викритих «конвертаційних центрів» встановлено 74 суб’єктів господарської діяльності-вигодонабувачів. Стосовно 21 з них ініційовано проведення документальних перевірок У результаті трьох проведених перевірок донараховано та сплачено до бюджету 1,4 млн. грн. Щодо решти збирається необхідна доказова база для проведення позапланових документальних перевірок, донарахувань та стягнення завданих державі збитків.

У поточному році оперативними підрозділами ініційовано проведення 175 перевірок суб’єктів господарської діяльності-вигодонабувачів «конвертаційних центрів», викритих у минулих роках. Наразі проведено 30 перевірок, за результатами яких донараховано 13,7 млн. грн., стягнуто – 7,2 млн. гривень.

Протягом поточного року викрито 308 фіктивних підприємств, які внесено до АІС СФП, з ймовірними втратами бюджету 79,8 млн. гривень. У 26 викритих ФСПД анульовано свідоцтво платника ПДВ (9,8% від кількості викритих). Стосовно 1 ФСПД складено акт, яким не підтверджено реальність здійснення господарських операцій. За результатами проведених перевірок СГД-вигодонабувачів ФСПД, які не входили до складу «конвертаційних центрів» до бюджету донараховано 7,8 млн. грн., стягнуто ( з викритих у минулих роках) - 4,2 млн. гривень.

ГУ ДФС у Київській області

 

 

Переглядів: 43
 



Друк

12 грудня рятувальниками Сквирського району разом з курсантом Вищого професійного училища ЛДУ БЖД м. Вінниця було проведено профорієнтаційну роботу з учнями загальноосвітніх закладів м. Сквира

Такі зустрічі проводяться з метою популяризації вищих навчальних закладі ДСНС України та сприяють організації профорієнтаційної роботи.

Під час зустрічі представники ДСНС розповіли про навчальні заклади ДСНС, основні вимоги під час вступної компанії.

 

 

Переглядів: 76
 



Друк

УВАГА!

Шановні мешканці Київської області!

У зв’язку з погіршенням погодних умов, згідно рішення обласного оперативного штабу з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та небезпечних подій вводиться обмеження в’їзду в м.Київ та Київську область вантажних транспортних засобів. Рекомендуємо утриматись від поїздок автомобільними шляхами Київщини на період складних погодних умов.

Перевізників, що здійснюють вантажні та пасажирські перевезення, просимо із розумінням поставитись до вимог патрульної поліції щодо обмеження руху на окремих ділянках доріг та заздалегідь розміщувати транспортні засоби на спеціально облаштованихпаркувальних майданчиках, що розташовані вздовж доріг загального значення.

Будьте уважні та обережні!

Переглядів: 70
 



Друк

Переглядів: 47
 


Сторінка 1 з 2
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack