Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Жовтень 2014
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Понеділок, 13 жовтня 2014


Друк

СКВИРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

14 липня 2014 року                                                                                              №308

Про затвердження посадового складу

районної комісії з питань евакуації

Відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації»,       розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 08.07. 2014 № 302 «Про районну  комісію з питань евакуації»та у зв’язку з кадровими змінами:

 

1. Затвердити посадовий склад районної комісії з питань евакуації, що додається.

 

 

 

Голова  адміністрації                                                                                    А.П. Чичикало

Переглядів: 678
 



Друк

СКВИРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

14 липня 2014 року                                                                                               №307

Про внесення змін до Положення

про колегію Сквирської районної державної адміністрації

Відповідно до Закону України „Про місцеві державні адміністрації” (зі змінами), Указу Президента України від 06.03.2014 №258/2014 « Про визнання таким, що втратив чинність, Указ Президента України від 24.05.2013 №307», постанови Кабінету Міністрів України від 02 жовтня  2003 року № 1569 „Про затвердження Типового положення про колегію міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади і місцевої державної адміністрації” (зі змінами):

 

Внести зміни до Положення про колегію Сквирської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації               від 23 вересня 2005 року № 440 „Про затвердження Положення про колегію Сквирської районної державної адміністрації”, виклавши його в редакції, що додається.

 

 

 

Голова адміністрації                                                                                           А.П.Чичикало

Переглядів: 728
 



Друк

СКВИРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

14 липня 2014 року                                                                                                 №306

 

Про затвердження нового складу

конкурсної комісії райдержадміністрації

 

 

Відповідно до Закону України “Про місцеві  державні адміністрації” та у  зв’язку з кадровими змінами у   райдержадміністрації:

 

1. Затвердити новий склад конкурсної комісії райдержадміністрації:

Нечипоренко Іван Васильович  – перший заступник голови райдержадміністрації, голова  комісії;

Риченко Світлана Петрівна  – заступник голови  адміністрації, заступник голови комісії;

Козаченко Мар’яна Юріївна -  спеціаліст 1 категорії відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації, секретар комісії.

 

Члени комісії:

Салтанюк Віктор Леонідович – керівник апарату райдержадміністрації;

Сердюк Іван Петрович – начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації;

Гайданка Олександра Миколаївна – завідувач юридичного сектору апарату райдержадміністрації;

 

2. Визнати  таким, що втратило чинність, розпорядження голови  райдержадміністрації від 07.02.2014 № 70 “Про затвердження нового складу конкурсної комісії райдержадміністрації”.

 

Голова  адміністрації                                                                                        А.П.Чичикало

 

 

Переглядів: 715
 



Друк

СКВИРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

11 липня 2014 року                                                                                            № 304

Про  адміністратора безпеки Державного

реєстру виборців апарату

Сквирської райдержадміністрації

 

 

Відповідно до п.19 ст.25  Закону України “Про місцеві державні адміністрації“, п.9 ч.10 ст.3, ч.1 ст.11 Закону України “Про Державний реєстр виборців“:

 

1. Визначити адміністратором безпеки відділу  ведення Державного реєстру виборців апарату Сквирської райдержадміністрації Пижевську Надію Володимирівну, провідного спеціаліста відділу ведення Державного реєстру виборців.

 

2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови Сквирської райдержадміністрації від 29 березня 2013 року №92 “Про адміністратора безпеки  відділу ведення Державного реєстру виборців“.

 

3. Контроль за виконанням  цього розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Салтанюка В.Л.

 

 

 

Голова адміністрації                                                                                          А.П.Чичикало

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 717
 



Друк

СКВИРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

10  липня 2014 року                                                                                                  №303

Про втрату чинності п.2 розпорядження

голови райдержадміністрації

від 18.03.2014 №17-к “Про звільнення

Кульбабенко Л.М.“

 

 

 

Відповідно до Закону  України “Про місцеві державні адміністрації“:

 

Визнати таким, що втратив чинність, п.2 розпорядження голови райдержадміністрації від 18.03.2014 № 17-к “Про звільнення Кульбабенко Л.М.“.

 

 

 

 

 

Голова адміністрації                                                                                         А.П.Чичикало

Переглядів: 713
 



Друк

СКВИРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

08 липня 2014 року                                                                                                № 302

Про районну комісію з питань евакуації

 

 

Відповідно до Закону України «Про місцеві  державні  адміністрації», Кодексу цивільного захисту України, Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 року № 841 та розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 28.05.2014 № 105 «Про обласну комісію з питань евакуації»:

 

1. Утворити районну комісію з питань евакуації, як тимчасовий орган з евакуації Сквирської районної державної адміністрації.

 

2. Затвердити посадовий склад районної комісії з питань евакуації,  згідно з додатком.

 

3. Затвердити Положення про районну комісію з питань евакуації,  що додається.

 

 

 

 

Голова адміністрації А.П. Чичикало

 

Додаток

 

до розпорядження голови

адміністрації

 

08.07.2014_ №302

ПОСАДОВИЙ СКЛАД

районної комісії з питань евакуації

заступник голови райдержадміністрації, голова комісії

начальник відділу з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, заступник голови комісії

провідний спеціаліст відділу з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства райдержадміністрації,  секретар комісії

Члени комісії:

заступник начальника управління соціального захисту населення                              райдержадміністрації

заступник начальника управління фінансів райдержадміністрації

заступник  головного лікаря Сквирської центральної районної лікарні

заступник  головного лікаря Сквирського центру первинної медико-санітарної допомоги

головний спеціаліст управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

головний спеціаліст відділу економічного розвитку райдержадміністрації

головний спеціаліст відділу освіти райдержадміністрації

головний спеціаліст сектору культури райдержадміністрації

представник ДП «Сквирський хлібозавод» (за згодою)

представник  управління ветеринарної медицини в Сквирському районі (за згодою)

представник відділу Держземагентства у Сквирському районі (за згодою)

представник Сквирського РС ДСНС України в Київській області (за згодою)

представник Сквирського РВ МВС України в Київській області (за згодою)

представник відділу статистики у Сквирському районі (за згодою)

представник станції «Сквира» відокремленого підрозділу Козятинської дирекції залізничних перевезень Державного територіально-галузевого об’єднання «Південно-Західна залізниця» (за згодою)

представник цеху телекомунікаційних послуг № 9 КОФ ВАТ «Укртелеком» (за згодою)

представник філії «Сквирського районного дорожнього управління» ДП Київське дорожнього управління ВАТ ДАК автомобільні дороги України (за згодою)

член правління Сквирської районної спілки споживчих товариств (за згодою)

 

 

Керівник апарату адміністрації В.Л. Салтанюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації

 

08.07.2014_ №302

 

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про районну комісію з питань евакуації

 

1. Положення про районну комісію з питань евакуації (далі - Положення) розроблене відповідно до Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 № 841.

Районна комісія з питань евакуації (далі – евакокомісія) є тимчасовим органом з евакуації районної державної адміністрації, який утворюється головою районної державної адміністрації для планування, підготовки та проведення на районному рівні евакуації, підготовки населення до здійснення заходів з евакуації, підготовки органів з евакуації до виконання завдань, здійснення контролю за підготовкою проведення евакуації, приймання і розміщення евакуйованого населення, матеріальних і культурних цінностей під час здійснення заходів з організованого вивезення (виведення) населення із зон можливого впливу наслідків надзвичайної ситуації або надзвичайної ситуації техногенного чи природного характеру і розміщення його поза зонами дії вражаючих факторів джерел надзвичайної ситуації у разі виникнення безпосередньої загрози життю та заподіяння шкоди здоров’ю населення, а також заходів з евакуації матеріальних і культурних цінностей, якщо виникає загроза їх пошкодження або знищення в мирний час та в особливий період.

Евакокомісія підпорядковується голові райдержадміністрації як начальнику місцевої ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту.

 

2. Евакокомісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації,  розпорядженнями голови райдержадміністрації і цим Положенням.

 

3. Основними завданнями евакокомісії є: планування, підготовка та проведення на районному рівні евакуації, підготовка населення до здійснення заходів з евакуації, підготовка органів з евакуації до виконання завдань, здійснення контролю за підготовкою проведення евакуації, приймання і розміщення евакуйованого населення, матеріальних і культурних цінностей поза зонами дії вражаючих факторів джерел надзвичайної ситуації.

 

4. Евакокомісія відповідно до покладених на неї завдань разом із відповідними евакуаційними органами і спеціалізованими службами цивільного захисту району здійснює:

планування евакуації населення;

організацію оповіщення, евакуації та прибуття на збірні пункти евакуації непрацюючого населення, зокрема інвалідів з ураженням органів зору, слуху, опорно-рухового апарату, розумовою відсталістю, психічними розладами за місцем проживання;

підготовку населення до евакуаційних заходів;

підготовку підпорядкованих евакуаційних органів до виконання завдань;

контроль за підготовкою та розподілом усіх видів транспортних засобів для забезпечення евакуаційних перевезень;

визначення станцій для посадки (висадки) населення;

визначення маршрутів руху населення пішки;

практичне проведення евакуації населення;

приймання евакуйованого населення та ведення його обліку за об’єктами;

контроль за розміщенням і життєзабезпеченням евакуйованого населення;

інші функції, що випливають у разі підготовки та проведення евакуаційних заходів.

 

5. Евакокомісія має право:

одержувати від структурних підрозділів райдержадміністрації, міськсільвиконкомів районних підприємств, установ та організацій, матеріали і документи, необхідні для вирішення покладених на неї завдань;

здійснювати контроль за роботою підпорядкованих евакуаційних органів.

 

6. Евакокомісію очолює заступник голови райдержадміністрації, який згідно з розподілом обов’язків відповідає за планування та організацію проведення евакуації, приймання і розміщення населення району. Секретарем  евакокомісії призначається працівник структурного підрозділу райдержадміністрації з питань цивільного захисту, який відповідає за планування евакуації населення.

Посадовий склад комісії затверджується розпорядженням голови райдержадміністрації.

Персональний склад комісії затверджується за дорученням голови райдержадміністрації головою евакокомісії на основі пропозицій від структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в районі та об’єктів, розташованих на території району.

 

7. У невідкладних випадках, з метою належного забезпечення проведення евакуаційних заходів, у складі евакокомісії можуть утворюватись оперативні групи, що розпочинають свою роботу з моменту прийняття рішення про проведення евакуації населення, завдання і повноваження яких визначаються головою евакокомісії виходячи із цього Положення.

На оперативну групу (оперативні групи) за рішенням керівника евакокомісії можуть покладатись функції збірних пунктів евакуації.

Оперативна група (оперативні групи) забезпечуються мобільними засобами зв’язку та необхідним транспортом.

 

8. Голова евакокомісії підпорядковується голові районної державної адміністрації – начальнику місцевої ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, особисто керує роботою евакокомісії і відповідає за планування, організацію та проведення евакуаційних заходів.

Голова евакокомісії:

здійснює керівництво діяльністю евакокомісії, визначає ступінь відповідальності посадових осіб евакокомісії;

організовує роботу евакокомісії з розроблення Плану евакуації населення району у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій;

організовує надання допомоги евакуйованому населенню з питань забезпечення його життєдіяльності та соціального захисту;

здійснює керівництво евакуаційними органами при проведенні евакуації  населення;

віддає у межах своїх повноважень розпорядження з питань евакуації населення, що є обов’язковими для виконання всіма органами управління та керівниками об’єктів господарювання незалежно від форм власності.

 

9. Заступник голови евакокомісії відповідає за своєчасність і якість розроблення планів евакуації населення, графічних документів, контролю за ходом евакуації та розміщення населення і матеріальних цінностей в безпечному районі, організацію роботи евакокомісії з різних умов обстановки тощо.

При проведенні евакуації координує діяльність оперативних груп, що входять до її складу.

Під час відсутності голови евакокомісії виконує його обов’язки.

 

10. Обов’язки заступника голови, секретаря, членів евакокомісії та персональний склад оперативної (оперативних) груп визначається головою евакокомісії.

 

11. Організаційною формою роботи евакокомісії  є засідання, що проводяться у разі потреби.

Засідання евакокомісії проводиться головою евакокомісії або його заступником.

Засідання евакокомісії є правомочним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини кількості її членів.

 

12. Рішення евакокомісії приймаються більшістю голосів присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого.

Рішення евакокомісії оформляються протоколом, який підписує голова та секретар евакокомісії.

Рішення евакокомісії є обов’язковими для структурних підрозділів райдержадміністрації, районних підприємств, установ і організацій, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

 

13. Організаційно-технічне забезпечення роботи евакокомісії здійснюєть-ся структурним підрозділом з питань цивільного захисту  райдержадміністрації.

 

 

 

Керівник апарату адміністрації В.Л. Салтанюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 973
 



Друк

СКВИРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

08 липня 2014  року                                                                                                  №_301

Про погодження розміру батьківської плати

та  встановлення  пільг за навчання

в Сквирській дитячій школі мистецтв

Відповідно до ст. 26 Закону України «Про позашкільну освіту», ст. 13, 22 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.97 № 260 «Про встановлення розміру плати за навчання у державних школах естетичного виховання дітей», з метою упорядкування оплати за навчання в Сквирській дитячій школі мистецтв, подання сектору культури райдержадміністрації від 16.06.2014 №158 та з метою упорядкування оплати за навчання в Сквирській дитячій школі мистецтв:

 

1. Погодити щомісячний розмір батьківської плати за навчання в Сквирській дитячій школі мистецтв, у 2014-2015 навчальному році, починаючи з 01.09.2014:

80 грн.

-

фортепіано;

85 грн.

-

синтезатор, гітара;

100 грн.

-

вокал;

50 грн.

-

баян, акордеон;

45 грн.

-

скрипка;

70 грн.

-

хореографія;

50 грн.

-

образотворче мистецтво, театральне мистецтво;

35 грн.

-

духові та ударні інструменти;

40 грн.

-

балалайка, бандура;

200 грн.

-

група естетичного розвитку.

 

2. Плата за навчання вноситься протягом навчального року щомісячно до 15 числа кожного місяця за поточний місяць та зараховується на реєстраційний рахунок Сквирської дитячої школи мистецтв в Управлінні державного казначейства у м.Сквира ГУДКУ у Київській області.

 

3. Звільняються від плати за навчання в 100%: діти із багатодітних сімей, діти-інваліди, діти батьків-інвалідів I-II груп, діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, а на 50% - діти-одиноких матерів.

 

4. У разі захворювання учня протягом двох місяців і більше, при  наявності документів лікувального закладу та заяви батьків, за перший місяць хвороби оплата за навчання вноситься повністю, за кожний наступний – у розмірі 50%.

 

5. Передбачені цим розпорядженням пільги надаються на підставі поданих батьками документів, що свідчать про можливість установлення пільгової оплати.

 

6. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 13.01.2014 №15 “Про погодження розміру батьківської плати та встановлення пільг за навчання в Сквирській дитячій школі мистецтв“.

 

7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації Риченко С.П.

 

 

Голова  адміністрації                                                                                 А.П.Чичикало

Переглядів: 743
 



Друк

СКВИРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

03 липня 2014 року                                                                                                 №297

Про утворення робочої групи з питань

обстеження умов проживання сімей

військовослужбовців, які беруть участь у

Антитерористичній операції і призваних

під час мобілізації та їх соціального супроводу

 

Відповідно до Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, на виконання телефонограми заступника голови-керівника апарату Київської обласної державної адміністрації Д.В.Христюка від 02.07.2014 року №151 та з метою підтримки сімей військовослужбовців, які беруть участь у Антитерористичній операції і призваних під час мобілізації:

 

1.Утворити  робочу групу з питань обстеження умов проживання сімей військовослужбовців, які беруть участь у Антитерористичній операції і призваних під час мобілізації та їх соціального супроводу (додаток ).

 

2. Проводити обстеження зазначених сімей з соціально-побутових питань, надання всебічної методичної та практичної допомоги відповідно до їх потреб та вимог чинного законодавства України.

 

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступ­ника голови райдержадміністрації Риченко С.П.

 

 

 

Голова адміністрації А.П.Чичикало

Додаток

до розпорядження голови адміністрації

03.07.2014 №297

Склад

робочої групи з питань обстеження умов проживання сімей військовослужбовців, які беруть участь у Антитерористичній операції і призваних під час мобілізації та їх соціального супроводу

Риченко

Світлана Петрівна

-

заступник голови районної державної адміністрації, голова робочої групи

 

Хвиль

Леся Юріївна

 

Писаренко

Віталій Григорович

-

 

 

-

 

голова районної ради,

співголова робочої групи (за згодою);

 

міський голова, заступник голови робочої групи                 (за згодою);

 

Титарчук

Василь Іванович

 

Лозинський

Віталій Леонідович

 

 

-

 

 

-

староста сільських голів району, Самгородоцький сільський голова, заступник  голови робочої групи           (за згодою);

завідувач сектору з питань внутрішньої політики та зв`язків зі ЗМІ апарату райдержадміністрації, секретар робочої групи

 

 

Члени робочої групи:

Димань -      начальник управління соціального захисту населення

Олена Антонівна                                  райдержадміністрації;

 

 

Мошківська

Ірина Вікторівна

-

директор Центру соціальної служби  для дітей, сім’ї та молоді;

Волинець

Юрій Петрович

-

 

військовий комісар Сквирського району                                  (за згодою);

Бондарчук

Катерина Федорівна

 

Поступаленко

Юлія Олександрівна

-

 

 

 

-

 

голова Громадської ради при  райдержадміністрації, редактор газети «Вісник Сквирщини» (за згодою);

 

начальник Пенсійного фонду України у районі                     (за згодою);

 

Лук’янчук

Світлана Василівна

 

 

Чернявський

Ігор Петрович

 

Шевчук

Микола Іванович

 

-

 

 

 

-

 

 

-

 

голова Сквирської районної організації товариства Червоного Хреста України (за згодою);

 

голова громадської організації «Народна рада                        м. Сквира» (за згодою);

 

голова районної ради ветеранів війни, праці та ЗС               (за згодою);

 

Годованюк

Володимир Андрійович

-

голова  районної організації української спілки ветеранів Афганістану

/воїнів – інтернаціоналістів/ (за згодою).

 

Керівник апарату адміністрації                                                                     В.Л. Салтанюк

 

 

Завідувач сектору з питань внутрішньої

політики та зв`язків зі ЗМІ апарату

райдержадміністрації                                                                                                                   В.Л.Лозинський

Переглядів: 629
 



Друк

СКВИРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

03 липня  2014 року                                                                                                     №296

Про розподіл обов’язків між головою,

заступниками голови Сквирської районної

державної адміністрації

 

Відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:

1. Розподілити обов’язки між головою, заступниками голови Сквирської районної державної адміністрації згідно з додатком 1.

 

2. Установити, що доручення та вказівки заступників голови райдержадміністрації, видані в межах їх компетентності, є обов’язковими для виконання управліннями, відділами іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади в районі, районними установами та організаціями, виконавчими комітетами Сквирської міської та сільських рад.

 

3. Установити, що у разі відсутності голови райдержадміністрації, заступників голови райдержадміністрації або наявності відповідної вакансії, здійснення їх обов’язків забезпечується посадовими особами згідно з додатком 2.

 

4. Заступникам голови Сквирської районної державної адміністрації у місячний термін внести голові райдержадміністрації на розгляд пропозиції щодо змін у складі консультативних, дорадчих органів, комісій згідно з новим розподілом обов’язків.

 

5. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 25.07.2014 № 216 «Про розподіл обов’язків між головою, заступниками голови Сквирської районної державної адміністрації».

 

 

 

 

Голова адміністрації                                                                                А.П.Чичикало

Додаток 1

до розпорядження голови райдержадміністрації

03.07.2014  №

 

ТИМЧАСОВИЙ    РОЗПОДІЛ

основних обов'язків між головою,  заступниками голови  Сквирської районної державної адміністрації

Голова адміністрації

(Чичикало А.П.)

Координує і контролює діяльність структурних підрозділів райдержадміністрації та забезпечує взаємодію з органами місцевого самоврядування з питань виконання покладених на державну адміністрацію завдань та здійснення органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади, а також

 

Координує і контролює діяльність таких структурних підрозділів адміністрації:

-   управління фінансів ;

- апарату райдержадміністрації;

- головного спеціаліста з взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи, запобігання та протидії корупції апарату райдержадміністрації;

 

Координує взаємодію адміністрації з такими територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади:

- міжрайонним відділом управління служби безпеки України в  Київській області;

- районним відділом ГУ МВС України в Київській області;

- Сквирським відділенням Тетіївської об'єднаної державної податкової інспекції ;

- сектором інспектування у Сквирському районі Білоцерківської об’єднаної державної фінансової інспекції Державної фінансової інспекції у Київській області;

- управлінням державної казначейської служби України у Сквирському районі;

- районним судом;

 

Координує взаємодію адміністрації з:

- прокуратурою району;

- банківськими установами;

 

Загальні функціональні повноваження заступників голови райдержадміністрації

Кожен із заступників голови адміні­страції відповідно до розподілу обов'язків:

 

1. Забезпечує виконання положень Конституції України, законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, основних завдань та повноважень районної державної адміністрації у визначених сферах діяль­ності, рішень Сквирської районної ради, спрямовує, координує та контролює роботу відповідних управлінь, відділів, інших структурних підрозділів адміністрації, а також районних підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління райдержадміністрації, та інших щодо:

- реалізації в районі послань Президента України, Програм діяльності Кабінету Міністрів України, розробки відповідних заходів та планів;

- здійснення державного контролю за напрямами, визначеними у статті 16 Закону України «Про місцеві державні адміністрації;

- формування та виконання районного бюджету;

- підготовки проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку району, цільових програм з інших питань;

- розроблення і виконання районних програм та угод стосовно економічного, соціального і культурного розвитку району;

- аналізу і оцінки стану економічного, соціального та культурного розвитку району у відповідних сферах;

- забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян;

- виконання доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, Прем'єр-міністра України, голів Київської обласної та районної державних адміністрацій;

- підготовки засідань консультативних, дорадчих, інших допоміжних органів, утворених головою районної державної адміністрації;

- розробки проектів розпоряджень голови адміністрації;

- вирішення питань діяльності відповідних управлінь, відділів, інших структурних підрозділів адміністрації відповідно до розподілу обов'язків.

2.  Вносить на розгляд голови райдержадміністрації пропозиції з питань:

-  що належать до компетенції райдержадміністрації;

- ініційованих центральними органами виконавчої влади, їх територіаль­ними підрозділами в районі, управліннями, іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, органами місцевого самоврядування;

- щодо скасування наказів керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, що суперечать Конституції України та законам України, рішенням Консти­туційного Суду України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України;

- взаємодії райдержадміністрації з районною радою, територіальними підроз­ділами центральних органів виконавчої влади в районі, виконавчими комітетами міської та сільських рад.

3.  Відповідає за підготовку проектів розпоряджень голови райдержадмі­ністрації, планів роботи райдержадміністрації, інших документів, що утворю­ються в райдержадміністрації, вживає вичерпних заходів щодо забезпечення процедури  їх  підготовки,   врегулювання  розбіжностей   між  розробниками проектів  документів,   візує  та   вносить  на   розгляд   голови   адміністрації доопрацьовані проекти.

4. Дає доручення управлінням, відділам, іншим структурним підрозділам райдержадміністрації, виконавчим комітетам міської та сільських рад відповідно до розподілу обов'язків.

Організує надання у встановленому порядку державних (адміністратив­них), інформаційних, у тому числі через мережу Інтернет, послуг підпорядко­ваними структурами.

5. Бере  участь у розгляді питань відповідно до розподілу обов'язків в райдержадміністрації,  її структурних підрозділах, підрозділах центральних органів виконавчої влади в районі, виконавчих комітетах міської та сільських рад.

6.  За дорученням голови райдержадміністрації представляє райдерж­адміністрацію   з   відповідними   повноваженнями   на   переговорах  з  пред­ставниками іноземних державних органів, юридичних осіб та громадянами інших держав.

7.   За дорученням  голови райдержадміністрації забезпечує розгляд депутатських запитів та депутатських звернень народних депутатів України та депутатів місцевих рад, виступає в засобах масової інформації, дає інтерв'ю з питань, віднесених до власної компетенції.

8.  В установленому порядку здійснює особистий прийом громадян та забезпечує розгляд їх звернень.

9.  Повертає ініціаторам звернення документи та інші матеріали, внесені з порушенням установленого порядку.

10.   Сприяє органам місцевого самоврядування та їх посадовим особам у взаємодії з райдержадміністрацією.

11. Забезпечує контроль за здійсненням органами місцевого самовряду­вання делегованих повноважень органів виконавчої влади.

12.  Забезпечує взаємодію райдержадміністрації з громадськими органі­заціями з урахуванням загальнодержавних і місцевих інтересів, у встанов­леному порядку сприяє виконанню їх статутних завдань, забезпечує додер­жання законних прав цих об'єднань громадян.

13.  Вносить голові адміністрації пропозиції щодо призначення на поса­ди та звільнення з посад керівників відповідних структурних підрозділів адміні­страції та їх заступників, а також пропозиції щодо заохочення або притягнення їх до дисциплінарної відповідальності.

14.  Здійснює за дорученням голови райдержадміністрації керівництво відповідними консультативними, дорадчими орга­нами, комісіями,  що утворюються головою райдержадміністрації.

15.  Погоджує структуру, штатний розпис, плани роботи управлінь, відділів, інших структурних підрозділів адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

16.  У встановленому порядку бере участь у проведенні     атестації та щорічної оцінки виконання відповідними державними службовцями покладе­них на них обов'язків і завдань.

17.  За рішенням голови райдержадміністрації здійснює інші функції повноваження.

 

 

Перший заступник голови адміністрації

(Нечипоренко І.В.)

 

Питання: реалізація повноважень райдержадміністрації у здійсненні державної

економічної політики та  політики в агропромисловому комплексі,   комплексного соціально – економічного  розвитку, у сфері управління майном, приватизації, сприяння розвитку підприємництва та  здійснення  державної регуляторної політики,  надання адміністративних послуг,  формування проекту районного бюджету, фінансів, планування та обліку, промисловості , розвитку переробної промисловості в агропромисловому комплексі, торгівлі, будівництва, зв’язку, використання та розподілу землі, природних ресурсів, інформатизації, оборонної роботи та мобілізаційної підготовки, забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, боротьби із злочинністю та корупцією, охорони громадського порядку, капітальних вкладень, інвестиційної та зовнішньоекономічної діяльності, паливно – енергетичного комплексу, ветеринарної медицини, виконання програм  охорони довкілля, благоустрою населених пунктів, охорони праці, дозвільної системи, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, житлово – комунального та дорожнього господарства, надзвичайних ситуацій

.

 

У разі відсутності голови адміністрації виконує його повноваження.

 

Координує та контролює діяльність таких структурних підрозділів адміністрації:

-відділу економічного розвитку райдержадміністрації;

- управління фінансів райдержадміністрації (в межах доручень голови адміністрації);

- управління агропромислового розвитку райдержадміністрації;

 

- відділу містобудування, архітектури райдержадміністрації;

- відділу  з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства  (в межах доручень голови адміністрації);

-  юридичного сектору апарату райдержадміністрації (в межах доручень голови адміністрації);

- головного спеціаліста з взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи, запобігання та виявлення корупції апарату райдержадміністрації.

 

Координує діяльність адміністрації з такими територіальними підрозділами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади

 

- районним відділом ГУ МВС України у Київській області (в межах доручень голови адміністрації);

- районною службою цивільного захисту Головного територіального управління МНС України у Київській області;

- Державним управлінням екології та природних ресурсів в області;

- Державною інспекцією сільського господарства в Київській області;

-Білоцерківським міжрайонним управлінням Головного управління  Держсанслужби України у Київській області (в межах доручень голови адміністрації);

- міжрайонним відділом управлінням Державного департаменту України з питань виконання покарань у м.Києві та області;

-відділом Держземагенства у Сквирському районі;

- управлінням ветеринарної медицини в районі (в межах доручень голови адміністрації);

- районним відділом державної виконавчої служби;

- районним управлінням юстиції;

- районним військовим комісаром

- головною державною фітосанітарною інспекцією.

-  інспекцією державного технічного нагляду;

- районним відділом статистики (в межах доручень голови адміністрації);

 

 

Взаємодіє та сприяє діяльності:

-КП «Сквирське комунальне підприємство»

-районних підприємств торгівлі і побутового обслуговування населення.

-філії Сквирський РАЄ ЗАТ « А.Є.С.Київобленерго»;

-промислових підприємств;

-будівельних та дорожніх організацій;

-об'єднань, підприємств, установ, організацій паливно-енергетичного комплексу.

- районного відділу статистики ( в межах доручень голови райдержадміністрації);

- підприємств транспорту та зв'язку;

-об'єднань, підприємств, установ, організацій, науково-дослідних установ системи агропромислового комплексу;

- підприємств, установ та організацій водного, меліоративного, лісового господарства;

- підприємств зв'язку;

 

Координує комісії райдержадміністрації з відповідних питань.

.

Заступник голови адміністрації

( Риченко С.П.)

Питання: реалізація повноважень райдержадміністрації у сфері гуманітарної політики, адміністративно –територіального устрою, науки, освіти, культури, охорони здоров`я, фізкультури і спорту, туризму, транспорту, заробітної плати, сім`ї, жінок, молоді та неповнолітніх, гендерної політики, міжнаціональних відносин, міграції, релігії, інформаційної та внутрішньої політики, соціального захисту, зайнятості населення, взаємодії між організаціями і політичними партіями, надання гуманітарної допомоги Збройним Силам України, участі у проведенні виборів і референдумів у межах, визначених законодавством, охорони пам`яток історії і культури.

 

В межах повноважень вносить на розгляд голови райдержадміністрації пропозиції щодо інвестиційних проектів та залучення інвестицій для розвитку інфраструктури району.

 

Координує та контролює діяльність таких структурних підрозділів адміністрації:

- управління соціального захисту населення райдержадміністрації;

- управління фінансів райдержадміністрації (в межах доручень голови адміністрації);

-відділу економічного розвитку райдержадміністрації (в межах доручень голови адміністрації);

-  юридичного сектору апарату райдержадміністрації (в межах доручень голови адміністрації);

- відділу освіти райдержадміністрації;

- сектору культури райдержадміністрації;

- сектору молоді та спорту райдержадміністрації;

- служби у справах дітей та сім'ї райдержадміністрації;

- сектору з питань внутрішньої політики та зв’язків з засобами масової інформації апарату райдержадміністрації.

 

Координує діяльність адміністрації з такими територіальними підрозділами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади

- управлінням Пенсійного фонду України у районі (в межах доручень голови адміністрації);

- районним відділом статистики (в межах доручень голови адміністрації);

- центральної районної лікарні;

- районним центром первинної медико-санітарної допомоги;

- районного центру соціальних служб для  сім`ї, дітей та молоді;

- районного центру зайнятості;

Взаємодіє та сприяє діяльності:

-Сквирської районної ради;

- відділення фонду соціального страхування від нещасних випадків;

- дирекції фонду соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності;

- закладів освіти обласного підпорядкування;

- Сквирського психоневрологічного інтернату;

-  організацій, установ гуманітарної сфери;

- районних утворень політичних партій та громадських організацій;

- перевізників;

- редакції газети "Вісник Сквирщини";

-  інших редакцій засобів масової інформації.

 

Координує комісії райдержадміністрації з відповідних питань.

Керівник апарату адміністрації                                                                 В.Л.Салтанюк

Додаток 2

до розпорядження голови райдержадміністрації

03.07.2014  №

 

 

ЗДІЙСНЕННЯ ОБОВ’ЯЗКІВ

голови райдержадміністрації,  заступників голови райдержадміністрації,

у разі їх відсутності або за наявності відповідної вакансії

під час їх відсутності або за наявності вакансій

 

Посада

Хто заміщає

Голова адміністрації

Чичикало А.П.

Перший заступник голови адміністрації

Нечипоренко І.В.

 

 

Перший заступник голови адміністрації

Нечипоренко І.В.

 

Заступник голови адміністрації

Риченко С.П.

 

 

Заступник голови адміністрації

Риченко С.П.

 

Перший заступник голови адміністрації

Нечипоренко І.В.

 

 

Керівник апарату адміністрації

Салтанюк В.Л.

Заступник голови адміністрації

Риченко С.П.

Керівник апарату адміністрації                                                                 В.Л.Салтанюк

Переглядів: 577
 



Друк

СКВИРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

01 липня 2014 року 285

 

Про внесення змін до складу конкурсного комітету

з підготовки та проведення районних конкурсів

на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах

загального користування, віднесених до компетенції

Сквирської районної державної адміністрації

 

 

Відповідно до Законів України «Про автомобільний транспорт», «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2008 року  № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування»:

 

Внести зміни до складу конкурсного комітету з підготовки та проведення районних конкурсів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, віднесених до компетенції Сквирської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови Сквирської райдержадміністрації від 13.08.2013 № 276 та наступними змінами, внесеними розпорядженням голови Сквирської райдержадміністрації від 19.12.2013 № 453.

 

1) Увести до складу конкурсного комітету начальника ВДАІ по обслуговуванню Сквирського району при УДАІ ГУ МВС України в Київській області майора міліції Швецова Геннадія Григоровича.

 

2) Вивести зі складу  конкурсного комітету Тропотягу Олександра Вікторовича.

 

Голова адміністрації                                                                                          А.П. Чичикало

Переглядів: 369
 


Сторінка 1 з 7
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack