Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Лютий 2012
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 29        
Вівторок, 28 лютого 2012


Друк

Адреса: 09000 м. Сквира, вул. Леніна, 38

Телефон/факс : 0-(4568)  5-44-56

Електронна пошта : skvcsssdm @ ukr.net

Розклад роботи та години прийому:

щоденно з 08.00 по 17.00,

вихідні: субота, неділя

Основнi функцiї та напрямки роботи

  1. Сквирський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (далі – центр) є спеціальним закладом, що проводить соціальну роботу з сім’ями, діьми та молоддю, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги.
  2. Діяльність центру спрямовується відповідно управлінням соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації, Сквирською районною радою.
  3. Основними принципами діяльності центру є законність, соціальна справедливість, раннє виявлення та надання допомоги сім’ям, дітям та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах, доступність та відкритість, конфіденційність та відповідальність за дотримання етичних та правових норм, додержання і захист прав людини, адресність та індивідуальний підхід, добровільність вибору в отриманні чи відмові від отримання соціальних послуг, комплексність та системність під час надання соціальних послуг, дотримання державних стандартів і нормативів соціальних послуг.
  4. Основними завданнями є:

-          проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання складним життєвим обставинам сімей, дітей та молоді;

-          виявлення сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах;

-          здійснення соціального супроводу, надання соціальних послуг та здійснення інших заходів щодо відновлення соціальних функцій, психологічного і фізичного стану сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;

-          проведення інформаційно-просвітницької роботи з сім’ями, дітьми та молоддю;

-          забезпечення взаємодії із структурними підрозділами місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, а також залучення потенціалу територіальної громади до проведення соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю.

Центр:

1) здійснює виявлення та веде облік отримувачів соціальних послуг:

сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах;

осіб з числа випускників інтернатних закладів;

дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа;

прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу, сімей опікунів, піклувальників;

осіб з інвалідністю;

осіб, які звільнилися з місць позбавлення волі;

осіб, які зазнали жорстокості та насильства, постраждали від торгівлі людьми, залучалися до найгірших форм дитячої праці;

2) проводить оцінку потреб дитини, сім’ї та молодої особи, обстеження матеріально-побутових умов за згодою сім’ї, визначає планування та методи соціальної роботи;

3) здійснює у разі потреби соціальний супровід та надання соціальних послуг, зокрема:

забезпечує надання необхідних соціальних послуг особам, які зазнали жорстокості та насильства, постраждали від торгівлі людьми;

забезпечує соціальну підтримку ВІЛ-інфікованих дітей, молоді та членів їх сімей;

здійснює заходи із соціального патронажу осіб, які відбували покарання у вигляді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, у тому числі за повідомленням установ виконання покарань;

здійснює соціальну та психологічну адаптацію дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа з метою підготовки до самостійного життя;

інформує населення про форми сімейного виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

надає юридичну, психологічну та соціальну допомогу дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, особам з їх числа, а також їх біологічним батькам, опікунам, піклувальникам, прийомним батькам, батькам-вихователям та усиновлювачам;

здійснює соціальне супроводження прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу; бере участь у підготовці до самостійного життя дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, з числа випускників інтернатних закладів;

4) інформує сім’ї, дітей та молодь про можливість отримання інших видів соціальної допомоги і послуг;

5) проводить у сім’ях, серед дітей та молоді за місцем проживання інформаційно-просвітницьку роботу, спрямовану на формування стандартів позитивної поведінки, здорового способу життя шляхом розповсюдження соціальної реклами і проведення консультацій;

6) впроваджує нові соціальні технології, спрямовані на виявлення отримувачів соціальних послуг на ранніх стадіях життєвих проблем; формує навички відповідального батьківства, здійснює профілактику соціального сирітства;

7) узагальнює на місцевому рівні статистичні та готує інформаційно-аналітичні матеріали стосовно проведеної соціальної роботи, які подає Київському обласному  центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та управлінню соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації;

8) дотримується державних стандартів і нормативів під час проведення соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю;

9) забезпечує захист персональних даних сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах, відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”.

Пріоритети діяльності Сквирського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді у Сквирському районі на 2014 рік:

Підвищення якості та доступності до соціальних послуг для сім’ї, дітей та молоді безпосередньо у територіальних громадах.  Мобілізація громади щодо вирішення  проблем дітей, сімей та молоді.

  1. Забезпечення раннього виявлення, обліку, соціального обслуговування та соціальної реабілітації сімей і осіб, які опинилися у складних життєвих обставинах.
  2. Соціальна адаптація дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, із числа учнів 9-11 класів інтернатних закладів, та здійснення соціальної роботи з випускниками інтернатних закладів.
  3. Розвиток сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
  4. Профілактика ВІЛ, наркоманії та інших негативних проявів серед дітей та молоді. Формування засад здорового способу життя.
  5. Попередження раннього соціального сирітства шляхом здійснення соціальної підтримки вагітних жінок та жінок з новонародженими дітьми, формування засад відповідального батьківства.

Посадовці

Мошківська Ірина Вікторівна  - директор Центру

Стовбецька Людмила Анатоліївна - головний спеціаліст-головний бухгалтер

Карпенко Інна Миколаївна - головний спеціаліст

Мороз Галина Євгеніївна – провідний спеціаліст

Карпенко Олександра Анатоліївна - спеціаліст 1 категорії

Петрівська Наталія Миколаївна - спеціаліст 1 категорії

Фахівці із соціальної роботи

Питання-відповіді

Який порядок виявлення та обліку сімей та осіб, які опинилися у складних життєвих обставинах?

Виявлення та облік сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, здійснюється відповідно постанови Кабінету міністрів України від 21.11.2013 року № 896:

Виявлення, надання соціальних послуг та соціальний супровід сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах, здійснюються районним, центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді разом із суб’єктами, що надають соціальні послуги, та суб’єктами соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю.

До сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах, належать сім’ї (особи), які не можуть самостійно подолати або мінімізувати негативний вплив, зокрема, таких обставин:

1) жорстоке поводження з дитиною в сім’ї;

2) відсутність постійного місця роботи у працездатних членів сім’ї (особи);

3) відсутність житла, призначеного та придатного для проживання;

4) відбування покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, взяття під варту одного з членів сім’ї (особи), насильство в сім’ї (у тому числі щодо дитини);

5) тривала хвороба, встановлена інвалідність (у тому числі дітей), вроджені вади фізичного та психічного розвитку, малозабезпеченість, безробіття одного з членів сім’ї (особи), що негативно впливає на виконання батьківських обов’язків, призводить до неналежного утримання дитини та догляду за нею;

6) спосіб життя, внаслідок якого один із членів сім’ї (особа) частково або повністю не має здатності чи можливості самостійно піклуватися про особисте життя та брати участь у суспільному житті;

7) ухиляння батьків від виконання обов’язків з виховання дитини;

8) відібрання у батьків дитини без позбавлення батьківських прав;

9) стихійне лихо;

10) дискримінація осіб та/або груп осіб.

До потенційних отримувачів соціальних послуг належать сім’ї:

1) членами яких є:

одинока матір (батько);

діти, розлучені із сім’єю, які не є громадянами України і заявили про намір звернутися до компетентних органів із заявою про визнання біженцем;

інваліди та діти-інваліди;

особи, у тому числі діти, які постраждали від насильства, жорстокого поводження та торгівлі людьми;

батьки, у яких діти відібрані без позбавлення батьківських прав;

батьки, які подали заяву про розлучення або перебувають у процесі розлучення;

батьки — трудові мігранти;

засуджені до покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, або особи, що повернулися з місць позбавлення волі або перебувають у місцях попереднього ув’язнення;

2) опікунів (піклувальників) дітей, розлучених із сім’єю;

3) у яких діти перебувають в інтернатних закладах або оформляються до них;

4) що виявили намір відмовитися від новонародженої дитини.

Які умови взяття сім’ї чи особи під соціальний супровід?

Рішення про здійснення соціального супроводу сім’ї (особи), яка перебуває у складних життєвих обставинах, приймається структурним підрозділом з питань соціального захисту населення за згодою сім’ї (особи) з урахуванням поданих центром матеріалів.

Після проведення оцінки потреб у наданні сім’ї (особі), яка перебуває у складних життєвих обставинах, соціальних послуг, обстеження її матеріально-побутових умов керівник центру видає наказ про здійснення соціального супроводу сім’ї (особи), призначає фахівця, відповідального за його здійснення, та укладає протягом семи робочих днів договір із сім’єю (особою) про здійснення соціального супроводу (далі — договір), у якому зазначаються:

1) обсяг і зміст соціальних послуг, які надаватимуться дитині, сім’ї (особі) на безоплатній основі;

2) права та обов’язки членів сім’ї (особи), які потребують надання соціальних послуг, фіксується згода і обов’язкова участь кожного з членів сім’ї (особи) у здійсненні заходів, передбачених планом соціального супроводу сім’ї (особи), яка перебуває у складних життєвих обставинах (далі ― план супроводу);

3) відповідальність сторін у разі порушення умов договору;

4) умови припинення надання соціальних послуг;

5) строк дії договору.

Перед підписанням договору фахівець повинен переконатися, що члени сім’ї (особа) усвідомлюють результат співпраці, призначення договору, права та обов’язки сторін, розуміють значення термінів, і у разі потреби роз’яснити їм положення договору.

 

Що таке прийомна сім’я та дитячий будинок сімейного типу?

В чому полягає різниця між прийомною сім’єю і дитячим будинком сімейного типу?

Найголовніше те, що діти не потрапляють до інтернатного закладу, а проживають в сім’ї.  Це забезпечує їм сімейне оточення та виховання. В прийомній сім’ї та в дитячому будинку вплив прийомних батьків та батьків-вихователів на світогляд і самоусвідомлення дитини має вирішальне значення.

Скільки дітей може бути влаштовано до прийомної сім’ї та дитячого будинку сімейного типу?

Прийомна сім’я може взяти на виховання та спільне проживання із закладів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування від 1-го до 4-х дітей .

Дитячий будинок сімейного типу є  по суті багатодітною сім’єю, в якій може виховуватися від 5-ти до 10-ти дітей (включаючи біологічних дітей батьків-вихователів).

На який термін влаштовуються діти до таких сімей?

Що до прийомної сім’ї, що до дитячого будинку сімейного типу діти влаштовуються  до досягнення вісімнадцятирічного віку або до закінчення навчання у професійно-технічних чи вищих навчальних закладах, але не пізніше досягнення ними 23-річного віку.

Які  матеріальні заохочення чи матеріальне забезпечення прийомних сімей і дитячих будинків сімейного типу  ?

Однією з особливостей функціонування прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу є матеріальна підтримка з боку держави. На прийомних дітей та дітей-вихованців дитячих будинків сімейного типу щомісячно виділяється державна соціальна допомога, що становить два прожиткових мінімуми для дітей відповідного віку. Якщо на дитину виплачуються пенсія, аліменти, стипендія, державна допомога, то розмір соціальної допомоги визначається як різниця між двома прожитковими мінімумами і загальними виплатами на дитину. Окрім того, одному із батьків виплачується грошове забезпечення з розрахунку 35 відсотків розміру соціальної допомоги на кожну прийомну дитину чи дитину-вихованця.

Чи існує відмінність прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу від усиновлення й опіки?

Існує.  Специфічною відмінністю є державна соціальна підтримка таких сімей, що реалізується у формі соціального супроводження.

Що собою являє соціальне супроводження?

Соціальне супроводження прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу здійснюється спеціалістами центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді й передбачає надання комплексу правових, психологічних, соціально-педагогічних, соціально-економічних, соціально-медичних та інформаційних послуг, спрямованих на створення належних умов функціонування дитячого будинку сімейного типу та прийомної сім’ї. Соціальне супроводження здійснюється від моменту утворення прийомної сім’ї чи дитячого будинку сімейного типу і є системою дієвої допомоги у вирішенні життєвих проблем сімей, котрі виховують дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.

Нормативно-правові засади діяльності

Перелік основних нормативно-правових документів щодо здійснення соціального супроводження прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу

 

  1. Конвенція про права дитини.
  2. Сімейний кодекс України.
  3. Цивільний кодекс України.
  4. Закон України „Про охорону дитинства” № 2402-ІІІ від 26.04.2001 року.
  5. Закон України "Про соціальну роботу з дітьми та молоддю" N 2558-ІІI від 21.06.2001 року;
  6. Закон України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батькіського піклування” № 609-V (609-16) від 07.02.2007 року.
  7. Закон України „Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей” № 609-V від 07.02.2007 року.
  8. Закон України „Про основи соціального захисту бездомних громадян і безпритульних дітей” № 2623-ІV від 02.06.2005 року.
  9. Закон України „Про попередження насильства в сім’ї” № 2789-ІІІ від 15.11.2001 року.

10.  Закон України „Про соціальні послуги” № 966- ІV від 19.06.2003 року.

11.  Закон України „Про внесення змін до Кримінального та Кримінально-процесуального кодексу України щодо використання дитини для жебракування” № 969-VІ (969-17) від 17.02.2009 року.

12.  Закон України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» № 2811-XII від 21.11.1992 року.

13.  Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми" щодо розміру допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування” № 269 від 15.04.2008 року.

14.  Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення захисту прав дітей»

15.  Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення прав дитини, над якою встановлено опіку чи піклування »

16.  Постанова КМУ «Про заходи щодо вдосконалення соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю» № 1126 від 27.08.2004 року.

17.  Постанова КМУ «Про внесення змін до Постанов КМУ  від 27.08.04 р. № 1125,            № 1126» № 1189 від 11.11.2009 року.

18.  Постанова КМУ „Про затвердження Положення про дитячий будинок сімейного типу” № 564 від 26.04.2002 року.

19.  Постанова КМУ „Про затвердження Положення про прийомну сім’ю”            № 565 від 26.04.2002 року.

20.  Постанова КМУ „Про затвердження Типового положення про центр соціально-психологічної реабілітації дітей” № 87 від 28.01.2004 року.

21.  Постанова КМУ „Про затвердження Порядку надання одноразової допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку” № 823 від 25.08.2005року.

22.  Постанова КМУ „Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування” № 226 від 05.04.1994 року (з внесенням змін ПКМУ від 20.08.08 № 723)

23.  Постанова КМУ „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом „гроші ходять за дитиною” у 2007 році” № 81 від 31.01.2007року.

24.  Постанова КМУ „Про внесення змін до Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" у 2007 році” № 328 від 09.04.2008 року.

25.  Постанова КМУ „Питання діяльності органів опіки та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини” № 866 від 24.09.2008 року.

26.  Постанова КМУ „Про внесення змін до Порядку призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме” № 147 від 05.03.2008 року.

27.  Постанова КМУ „Про затвердження Порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дортиманням прав усиновлених дітей” № 905 від 08.10.2008 року.

28.  Наказ Міністерства України у спрвах сім’ї, молоді та спорту „Про внесення змін до наказу Мінсім’ямолодьспорту від 05.02.07 № 313” № 559 від 26.02.2009 року.

29.  Наказ Міністерства охорони здоров’я України „Про затвердження Переліку захворювань, за наявності яких особа не може бути усиновлювачем” № 479 від 20.08.2008 року.

30.  Розпорядження КМУ „Про схвалення Концепції Державної програми подолання дитячої безпритульності і бездоглядності на 2006-2010 роки” № 503-р від 07.12.2005року.

31.  Наказ Міністерства України у спрвах сім’ї, молоді та спорту „Про затвердження Порядку взаємодії центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді і служб у справах дітей у процесі встановлення опіки, піклування, створення та забезпечення діяльності прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу” № 3385 від 25.09.2009 року.

32.  Наказ Міністерства України у спрвах сім’ї, молоді та спорту „Про затвердження Порядку здійснення соціального супроводження прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу” № 3357 від 23.09.2009 року.

33.  Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту, Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Порядку вибуття дітей із закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, й соціального захисту дітей, до сімейних форм виховання” № 302 від 02.02.2007 року.

34.  Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту „ Про єдину електронну систему обліку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування,  дітей,  які опинились у складних життєвих обставинах, та осіб, які бажають взяти їх на виховання”  № 4580 від 18.11.2008 року.

35.  Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту „Положення про відомчу заохочувальну відзнаку Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту „За сумлінне батьківство” № 1304 від 25.04.2007року.

36.  Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту „Про затвердження Порядку ведення особової справи  дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування та форми індивідуального плану соціального захисту дитини, яка опинилася у складних життєвих обставинах” № 4591 від 18.11.2008 року.

37.  Наказ Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства фінансів України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства у справах сім’ї, молоді та спорту „Про затвердження Порядку виплати державної допомоги при народженні дитини в разі її влаштування до дитячого закладу (будинку дитини) на повне держевне утримання” № 415/3239 від 14.12.2005 року.

38.  Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту „Про затвердження Програми підвищення кваліфікації прийомних батьків та батьків-вихователів” № 1015 від 04.04.2007 року.

39.  Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту „Про затвердження української версії Програми ПРАЙД „Підготовка кандидатів у прийомні батьки та батьки-вихователі”, „Підготовка соціальних працівників щодо створення та здійснення соціального супроводження сімейних форм виховання” № 2670 від 25.07.2007 року.

40.  Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту „Про затвердження Програми підвищення кваліфікації соціальних працівників центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді щодо встановлення опіки, піклування, створення та забезпечення діяльності прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу та Програма підготовки кандидатів в опікуни, піклувальники, прийомні батьки та батьки-вихователі” № 1357 від 24.04.2009 року.

41.  Указ Президента України „Про заходи щодо забеспечення захисту прав і законних інтересів дітей” № 411/2008 від 05.05.2008 року.

42.  Наказ Держсоцслужби „Про затвердження Інструкції з обліку роботи в центрах соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді” № 24 від 24.05.2007 року;

43.  Наказ Державної соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді „Про затвердження кваліфікаційної характеристики працівника центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, який здійснює соціальне супроводження прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу”  № 2512 від 17.07.2009 року.

44.  Наказ Державної соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді „Про затвердження Типового положення про „Літню школу” для прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу” № 32 від 06.06.2008 року.

45.  Розпорядження Київської обласної державної адміністрації „Про проект обласної комплексної Програми подолання дитячої бездоглядності, підтримки сімей з дітьми та реформування інтернатних закладів для дітей „Назустріч дітям” на 2008-2017 роки”  № 1617 від 17.12.2008 року.

Рекомендаційні листи

Державної соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді:

-        від 04.11.2009 № 01/1587 „Рекомендації щодо здійснення соціального супроводження прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу”;

-        від 04.11.2009 № 01/1584 „Питання підготовки Рекомендацій про включення до єдиного банку даних потенційних опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів”;

-             від 30.09.2009 № 15/12326 „Про деякі питання здійснення соціального   супроводження прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу, в яких виховуються діти з хронічними захворюваннями або функціональними обмеженнями”;

-             від 30.09.2009 № 15/12325 „Про деякі питання здійснення соціального   супроводження прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу, які створені одинокими особами”;

-             від 30.09.2009 № 15/12327 „Про деякі питання здійснення соціального   супроводження прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу при влаштуванні дитини”;

-             від 30.09.2009 № 15/12328 „Про деякі питання здійснення соціального   супроводження прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу при вибутті дитини”.

 

Перелік основних нормативно-правових документів щодо здійснення та обліку соціального супроводу сімей та осіб, які опинилися у складних життєвих обставинах, центрами соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді:

-        Закон України “Про соціальні послуги”;

-        Закон України “Про соціальну роботу з дітьми та молоддю”;

-        Закон України  “Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування”;

-        Загальне положення про центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2004 № 1126 „Про заходи щодо вдосконалення соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю”.

-        Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства транспорту та зв’язку України, Міністерства внутрішніх справ України, Державного департаменту України з питань виконання покарань від 14.06.06   № 1983/388/452/221/556/596/106 “Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах”.

-        Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту та Міністерства освіти і науки України від 28.09.07 № 3455/853 “Про затвердження порядку взаємодії центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та управлінь (відділів) освіти щодо підготовки до самостійного життя дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з числа учнів старших та випускних класів інтернатних закладів і шкіл соціальної реабілітації”;

-        Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту та Міністерства охорони здоров’я України від 24.07.07  № 2643/420 “Про затвердження порядку взаємодії центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді із закладами охорони здоров’я щодо профілактики раннього соціального сирітства”;

-        Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту та Державного департаменту України з питань виконання покарань від 28.10.05 № 2559/177 “Про затвердження порядку взаємодії центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді і установ виконання покарань у проведенні соціальної роботи з неповнолітніми та молоддю, які відбувають покарання в цих установах і звільняються з них”;

-        Наказ  Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту, Державного департаменту України з питань виконання покарань  та Міністерства праці та соціальної політики України від 23.11.07 № 740/1030/4154/321/614а;

Спеціалізовані формування:

Служба соціальної підтримки сімей

Мобільний консультаційний пункт соціальної роботи

Консультаційний пункт у жіночій консультації при Сквирській ЦРЛ

 

 

 

Переглядів: 8392
 



Друк

Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Сквирського району

Адреса: 09001, вул. Київська, 12, м. Сквира

e-mail – tercentr 12@ukr.net

телефон/факс (04568) 5-14-71

код ЕДРПОУ – 33689631

Засновник – Сквирська районна рада

Підпорядкованість – управління  соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації

Рік створення – 2006

Види діяльності:

87.30 Надання послуг догляду із забезпеченням проживання для осіб похилого віку та осіб з інвалідністю

88.10 Надання соціальної допомоги без забезпеченням проживання для осіб похилого віку та осіб з інвалідністю

Структурні підрозділи та їх адреса

  1. Відділення соціальної допомоги вдома – м. Сквира, вул. Київська, 12, тел. (04568) 5-14-71
  1. Відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання  – с.Горобіївка, пр. Зв’язку , 2А, тел. (04568)3-51-83.
  2. Відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання  – с. Самгородок, вул. Шкільна,55, тел. (04568)2-73-25.

Розклад роботи територіального центру

Понеділок-п’ятниця 8 год 00 хв – 17 год 00 хв

Обідня перерва 13 год 00 хв – 14 год 00 хв

Прийом громадян   -     понеділок-п’ятниця 8 год 00 хв – 17 год 00 хв

Основні завдання територіального центру

  • Виявлення одиноких громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, формування електронної бази даних громадян, визначення (оцінювання) їх індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні (наданні соціальних послуг).
  • Забезпечення якісного соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
  • Реалізація державної політики у сфері соціального обслуговування (надання соціальних послуг) незахищених верств населення району.
  • Участь у здійсненні, в межах своєї компетенції, комплексних програм соціального обслуговування осіб з інвалідністю, одиноких громадян, осіб похилого віку та сприяння всебічного розвитку соціального обслуговування та надання соціальних послуг безпосередньо за місцем їх проживання.
  • Сприяння адаптації осіб похилого віку до змін в умовах проживання після закінчення трудової діяльності, покращення їх соціального самопочуття, залучення до активної громадської роботи.
  • Надання інформаційно-консультативної допомоги населенню району з питань, що належать до компетенції територіального центру.
  • Налагодження зв'язків з підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності, фізичними особами, родичами громадян, яких обслуговує територіальний центр, з метою сприяння у здійсненні соціального обслуговування і наданні соціальних послуг громадянам, які перебувають на обслуговуванні у територіальному центрі. Переглядів: 5198
  Read More...


Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання